Ben je klaar voor het grote publiek? Post hier je plaatjes! Ook links naar mooie dingen van anderen mogen hier.

Berthil GBC's

Gebruikers-avatar
User

mark1991t

1808

Ma Mei 09, 2011 14:15

Ommen (Overijssel)

Re: Berthil GBC's

door mark1991t » Wo Okt 30, 2019 13:27

Helaas heeft de colorsorter de finale tóch niet bereikt. :( De 'fanvote' is gereset, doordat projecten zijn toegelaten door het moderatieteam die niet voldeden aan de voorwaarden voor deelname. Ook de jury was blijkbaar niet genoeg op de hoogte van die voorwaarden, doordat meerdere projecten, waaronder ook jouw colorsorter, het tot de finale heeft weten te schoppen. Na veel geklaag in de reacties onder het artikel waarin de fanvote openging, heeft het LEGO Ideas-team besloten de fanvote te resetten en de projecten opnieuw te beoordelen. Jouw colorsorter is helaas afgevallen.
Gebruikers-avatar
User

Berthil

Rang

premium

premium
689

Vr Aug 22, 2014 16:28

door Berthil » Wo Okt 30, 2019 13:46

Ik weet het, ik had een tekeningetje toe moeten voegen maar heb die kans niet gekregen.

Het rare is dat onder punt 1 van de eigen regels is geschreven dat mocht een deelname wijziging behoeven ze contact opnemen.
Dat hebben ze niet gedaan en de Color Sorter is tot twee keer toe goedgekeurd om mee te doen, 1 keer bij aanvang en 1 keer bij toevoegen aan de laatste 20. Vervolgens word ik er uitgegooid omdat er geen tekeningetje bij zit en dit zonder tegenbericht en zonder kans mijn deelname aan te passen. Gewoon er uit geknikkerd. Bedankt en doei. Achteraf komt er nog een sorry emailtje binnen met als goedmakertje het aanbod een 21314 TRON setje op te sturen.

TLG schreef:The reason we’ve had to disqualify your entry is because it did not contain a drawn visualization of your idea, but only a brick-built model and a description. This has occurred in conjunction with the moderation error outlined in our blog post. In conjunction with this error we've made the decision to also reset the Fan Vote phase with a correct selection of 20 contest entries.

We are reviewing our contest processes as we speak to understand where we went wrong and to correct things so that this does not happen again in the future, as we hope to restore the community’s trust in our judging process.

We can’t apologize enough for this mistake and of course realize this does not remedy your particular situation.

Een amateuristische en demotiverende bende is het daar soms in Billund.
En hierdoor moet ik mij gemotiveerd voelen om in de toekomst weer deel te nemen aan contests?
Zal wel even weer duren voordat het weer zover is of maar helemaal niet meer. Ben er klaar mee.
Gebruikers-avatar
User

mark1991t

1808

Ma Mei 09, 2011 14:15

Ommen (Overijssel)

door mark1991t » Wo Okt 30, 2019 14:04

Ze hebben heel wat steken laten vallen in deze wedstrijd en ik begrijp je reactie en teleurstelling volledig.
Je inzending was absoluut één van de beteren. :)
Gebruikers-avatar
User

Berthil

Rang

premium

premium
689

door Berthil » Wo Okt 30, 2019 18:59

Mijn GBCs tijdens Lego World Utrecht 2019

Ik moet zeggen dat ik mij misschien wat teveel op de hals had gehaald met zo veel ingewikkelde machines maar gelukkig had ik de meeste goed aan het lopen tijdens de laatste 4 dagen. Wel een hele lijst met verbeteringen genoteerd om ze nog betrouwbaarder te maken en plannen om de uitvallers een redesign te geven dus volgend jaar nog maar eens proberen :)
Gebruikers-avatar
User

Brick Rebel

Rang

premium

premium
628

Zo Mrt 06, 2016 21:41

Utrecht

door Brick Rebel » Vr Nov 01, 2019 8:58

Je GBC-straatje zag er weer erg indrukwekkend en hypnotiserend uit op LW! :duim:
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
4464

Wo Nov 25, 2015 21:17

Hoorn

door sanderkoenen » Vr Nov 01, 2019 9:01

Wat Brick Rebel zegt! :duim:
Gebruikers-avatar
User

Berthil

Rang

premium

premium
689

door Berthil » Za Nov 09, 2019 15:49

Met de learnings van LW2019 de Ball Factory intussen stevig verbeterd zodat ik er vertrouwen in heb het volgend jaar nog een keer te proberen. Desalniettemin begonnen met het maken van een 'Snake Bypass' om (tijdelijk) ballen om te leiden of een machine even te vervangen voor minder stress tijden events :)

Afbeelding
Gebruikers-avatar
User

Berthil

Rang

premium

premium
689

door Berthil » Ma Nov 25, 2019 20:04

En de bypass is klaar, kan ik rustig lunchen tijdens de volgende LW :)

Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
4464

Wo Nov 25, 2015 21:17

Hoorn

door sanderkoenen » Ma Nov 25, 2019 20:41

Mooi! :duim:
Dat is een goed vooruitzicht voor volgend jaar LW. :duim:

Het ziet er ook weer lekker strak uit.
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
2465

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Ma Nov 25, 2019 20:53

Ziet er weer strak en solide uit. Zoals eigenlijk al jouw werk :duim:
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
Gebruikers-avatar
User

TAFOL

Rang

premium

premium
9125

Zo Sep 14, 2008 12:11

Papendrecht

door TAFOL » Ma Nov 25, 2019 20:55

Cool! :omg:
Leuk gebruik gemaakt van de hockey sticks. :duim:
Volgens mij kun je jezelf, over een paar jaar met zoveel GBC-modules, wel draaiende houden tijdens LEGO World.
Just the other night I was aimlessly surfing the Internet and now here I am on
the most fantastic LEGO-forum in the world having chats with you fine people.

TAFOL Brickography op Facebook
Mijn Brickshelf
Vorige