Ben je klaar voor het grote publiek? Post hier je plaatjes! Ook links naar mooie dingen van anderen mogen hier.
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
2185

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

Re: Jebbo32 nieuwe project.

door Raven » Di Feb 02, 2016 15:34

Is die boom nou een "netje" met daarin gewoven diverse onderdelen rondom een stam oid? :look:
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
Gebruikers-avatar
User

Ralph_S

609

Ma Jul 26, 2004 16:31

Noord-Holland

door Ralph_S » Di Feb 02, 2016 16:51

Ik was als kind ook een grote Fabuland fan en vind het nog steeds leuk om te zien, Deze melkwagen combineert de looks van het thema met allerlei nieuwe onderdelen en dat werk wat mij betreft voor 100%. Erg leuk.
Auto's, trucks en jets? Bekijk mijn foto's op Flickr.
Gebruikers-avatar
User

KlaasK

Rang

premium

premium
432

Za Feb 14, 2015 11:38

Tholen

door KlaasK » Di Feb 02, 2016 19:17

Ontzettend leuk! :duim:
Laatst gewijzigd door Large op Di Feb 02, 2016 19:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
Reden: Niet onnodig quoten aub
Elke MOC begint met één steentje.
Gebruikers-avatar
User

Barman

6686

Di Mrt 22, 2005 22:30

Wijk bij Duurstede

door Barman » Wo Feb 03, 2016 9:32

De Fabuland SRV wagen is super leuk geworden. Geinig om een oud thema in een huidig jasje te zien.
Even een vraagje: zijn de koplampen bewust ongelijk (heeft wel wat) of is het gewoon een foutje dat je niet hebt gezien toen je de foto's nam?
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil!
Flickr en Youtube
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

625

Ma Feb 11, 2013 14:41

Kamerik

door jebbo32 » Wo Feb 03, 2016 11:50

@ Ralph_S, bedankt voor je reactie, idd heb ik geprobeerd om de mobielen waar de Fabuland bewoners in rondrijden te combineren met mijn eigen creatie. Was ook ontzettend leuk om uit te vogelen. Het autootje zelf is in z'n geheel vrij simpel in elkaar gezet, maar juist de oudere touch geeft het wel het Fabuland gevoel. De bedrukte Fabuland tegels aan de zijkant geven het karretje net dat extra wat je ook in Fabuland ziet.

Barman schreef: zijn de koplampen bewust ongelijk (heeft wel wat) of is het gewoon een foutje dat je niet hebt gezien toen je de foto's nam?

Grappig dat je daar over begint, ik zag nadat ik de foto's op Flickr had gepost idd dat ze scheef stonden. Ik was meteen :freaked:, dus idd niet bewust helaas. Ik moet ook nog een hoop leren qua foto's maken en controleren van het model. Het wordt hoog tijd voor een echte camera, maar ik ben al blij met de resultaten van nu ten opzichte van 3 jaar geleden. :lol:

Raven schreef:Is die boom nou een "netje" met daarin gewoven diverse onderdelen

Ja Raven goed gezien, het is idd het netje wat JaapXaap gebruikt voor zijn daken. Ik heb daar een heleboel van liggen en heb daar Dark Brown Droid hands in geklikt. Als je een soort frame maakt van Technic asjes dan kan je het netje met de droids er omheen vouwen en vast zetten met een stukje touw. Het effect van een stam is enorm groot en het geheel is vrij stabiel. Wil er wel bij zeggen dat je iets meer dan engelen geduld moet hebben en twee goede handen is ook erg fijn in dit geval. :lol:
Als het me lukt om naar de meeting te komen neem ik mijn nieuwe project in W.I.P mee zodat je het kan zien.

Ieder ander bedankt voor jullie reacties. Blij dat ik op deze manier een verloren thema een beetje nieuw leven in kan blazen. :duim:
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
2185

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Wo Feb 03, 2016 13:07

Ik moet nog eens ergens in bulk die netjes op de kop tikken. Want de diversiteit in organische oplossingen die je hiermee kunt creëren is enorm. Behalve BL nog tips om hier aan te geraken?
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
Gebruikers-avatar
User

jaapxaap

282

Ma Mrt 17, 2014 16:05

Alphen aan den Rijn

door jaapxaap » Wo Feb 03, 2016 20:21

Ook al is fabuland van voor mijn tijd, ik vind dat melkwagentje toch wel heel erg leuk! :duim:
"Parents... teach your kids to collect Lego... and there's no way they'll have money for drugs."

Mijn Flickr pagina: https://www.flickr.com/photos/98322162@N04/
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3029

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

door Large » Do Feb 04, 2016 7:49

Het was ook voor mijn tijd :wink: maar het is een brilliant thema. Jebbo heeft die sfeer prachtig gevat in dat wagentje :duim:
"Duizend bommen en granaten..!"
-Kapitein Haddock

https://instagram.com/largebricks/
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4028

Di Feb 05, 2008 8:57

door Aliencat » Do Feb 04, 2016 8:57

Die Fabuland melkwagen is echt geweldig :duim: goede schaal en vormgeving!
Als kind heb ik veel met Fabuland gespeeld, maar nu nog steeds hoor.
Gebruikers-avatar
User

Davekuhh

904

Zo Mrt 09, 2014 8:29

door Davekuhh » Do Feb 04, 2016 10:36

Die Fabuland melkwagen ziet er erg gaaf uit. Leuk om dit thema zo te zien met de onderdelen van nu :duim: :D
Volg mij ook op: Flickr & Facebook
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

625

Kamerik

door jebbo32 » Di Feb 09, 2016 11:05

Na het Fabuland karretje weer een klein beetje tijd gevonden voor mijn nieuwe creatie. Ik wil proberen meerdere van deze kleine diorama's te bouwen om dan weer mee te kunnen exposeren aan een leuk evenement. Ik kom maar meteen met de ontknoping van dit eerste projectje en heb al een paar ideeën voor andere creaties in dit thema.
Spreek jullie snel en tot zondag voor diegene die komen.
AfbeeldingIts...... !! by Jebbo32, on Flickr

AfbeeldingUntitled by Jebbo32, on Flickr

Afbeeldingin peogress.... by Jebbo32, on Flickr
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
3938

Wo Nov 25, 2015 21:17

Hoorn

door sanderkoenen » Di Feb 09, 2016 11:24

Dat ziet er leuk uit Jebbo. :duim:
Dat pad doet mij denken aan jouw Hans en Grietje Moc van een tijdje terug.
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

625

Kamerik

door jebbo32 » Vr Feb 12, 2016 9:55

sanderkoenen schreef:Dat pad doet mij denken aan jouw Hans en Grietje Moc van een tijdje terug.

Ja sanderkoenen dat heb jij goed gezien, ik vind dat een mooie manier van een pad creëren en heb het in dit sprookje nog maar een keer toegepast. Volgende sprookje zal weer een ander pad hebben en ik heb al een idee wat ik nog niet eerder gezien heb, eerst eens deze afmaken. Huisje is nu in opbouw en daarna het belangrijkste "de wolf".

Tot gauw allen, :duim:
Gebruikers-avatar
User

L-space

Rang

premium

premium
563

Vr Apr 17, 2009 22:58

de Meierij

door L-space » Vr Feb 12, 2016 11:46

Erg mooi. En weer een nuttig gebruik van de tegels van de CMF.

Kun je ons ook eens inzicht geven in je bomen? Dat lijkt mij ook een mooi techniek. :duim:
"The Turtle Moves"
www.Lspace.nl - flickr.
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

625

Kamerik

door jebbo32 » Vr Feb 19, 2016 11:24

Zo na de meeting van afgelopen zondag weer een hoop energie en Lego ideeën opgedaan. Ook mijn creatie moet natuurlijk een keer af en ik ben ondertussen klaar met het huisje van oma. Omdat ik graag altijd zoek naar de meest lastige oplossing voor het maken van creaties, ging ook hier eea weer niet vanzelf. Maar ongetwijfeld herkennen jullie dit en ook hier geldt de aanhouder wint!! :duim:

Huisje is af en op naar de laatste lootjes voor de wolf. Het idee ligt er al, nu nog de uitvoering. Ik wil de wolf ook moccen en dan half om/ over het huisje laten kijken. Zal een pittige worden, maar heb nu al zin om er mee aan de slag te gaan.

Na dit sprookje ga ik verder met mijn sprookjes tour en zal H&G die ik ooit heb gemaakt uit elkaar gaan om er een nieuwe en betere uitvoering van te maken. Ook klein duimpje staat nog op mijn lijstje met nog wel een paar andere bekenden erbij.
Hierbij nog een paar foto's.

AfbeeldingRed riding Hood 3 by Jebbo32, on Flickr
AfbeeldingRed riding Hood 1 by Jebbo32, on Flickr
AfbeeldingRed riding Hood 2 by Jebbo32, on Flickr
AfbeeldingRed riding Hood 4 by Jebbo32, on Flickr
Gebruikers-avatar
User

funfair

180

Wo Okt 28, 2015 20:10

Elsloo

door funfair » Vr Feb 19, 2016 11:55

Wat een schitterende creatie is dit geworden zeg! :duim:
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
3938

Hoorn

door sanderkoenen » Vr Feb 19, 2016 12:22

Een mooie creatie, Jebbo32. :duim:
De vegetatie ziet er goed uit en het huisje heeft hele mooie details.

Ik heb een keer eerder een dak gezien opgemaakt uit zwemflippers, maar dat waren zwarte. Oranje doet het echt goed en zeker in combinatie met het wit. :duim:
Gebruikers-avatar
User

Barman

6686

Wijk bij Duurstede

door Barman » Vr Feb 19, 2016 15:23

Kan me helemaal vinden in de reactie van SanderKoenen. Idem dus :)
Flickr en Youtube
Gebruikers-avatar
User

Aliencat

Rang

premium

premium
4028

Di Feb 05, 2008 8:57

door Aliencat » Vr Feb 19, 2016 20:05

Inderdaad, die dakpannen zijn super :duim:
De rest ook trouwens :)
Gebruikers-avatar
User

koffiemoc

Rang

premium

premium
2555

Zo Sep 07, 2008 17:54

Zutphen

door koffiemoc » Vr Feb 19, 2016 20:55

Bijzonder gaaf dit! Het ziet er allemaal heel natuurlijk en organisch uit. De flippers als dakpannen is inderdaad niet nieuw, maar wel mooi gedaan. Alleen jammer dat je er geen mooie nok aan overhoudt, maar dat wordt goedgemaakt door de kleur en de structuur van het dakvlak.

Heb je de boomstammen nou helemaal ingepakt in droid armpjes, visnetten en enkele gietframes van dat drieblad? Lastig zichtbaar, met al dat zwart. Ben benieuwd naar het einde, als ook de wolf erbij staat. Ik hoor de fagot van opa al. Oh nee, dat is een andere wolf uit een ander sprookje.
Baldrick, have you no idea what irony is? Yeah. It's like goldy and bronzy, only it's made of iron.
my koffiemocs @ flickr.
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

625

Kamerik

door jebbo32 » Za Feb 20, 2016 17:42

Bedankt allen voor de mooie reacties, ik ben al bezig met de wolf, maar dat is geen makkelijke.
@koffiemoc, ik ben het inderdaad eens met die nok van het dak. Die is ook bij mij nog niet naar het zin en eigenlijk ben ik
nog zoekende naar een goede oplossing. Het mooiste zou iets zijn in de zelfde kleur oranje in een hoek van 90 graden.

Die boomstammen zijn inderdaad gemaakt van droid hands gevlochten in een netje van 8 bij 8 mazen. Deze netjes gebruikt Jaapxaap voor zijn daken. Ik heb het volledige gevlochten netje met droid hands om een statief van Technic pinnen geplaatst en daarin steken dan Riggid hose uit. Van hier uit ben ik verder gegaan met takken op de zelfde manier waardoor een boom er zeer realistisch uit ziet. De gietframes van het drieblad bewaar ik altijd en kwamen hier mooi van pas. Ze zijn stevig en geven een stam net dat beetje meer effect.

Nu op naar de laatste stukjes en dan eens kijken of ik mooie foto's kan laten maken. Ik heb nog geen mooie camera in mijn bezit maar staat wel op de wens lijst ooit. Misschien is er hier iemand die ter zijner tijd foto's wil maken? :look:
Gebruikers-avatar
User

Tazmanaindevil

217

Wo Feb 05, 2014 7:21

Vollenhove

door Tazmanaindevil » Zo Feb 21, 2016 17:08

He Jebbo,

ziet er weer gaaf uit!! lekker inspirerend en mooi ook weer met de ondergrond niet een standaard plaat maar lekker wat zelf gemaakt.

en inderdaad maar ff een keer mee nemen dan zal ik mijn camera en achtergrond materiaal mee nemen en dan komen die foto's wel goed (heb enige ervaring als fotograaf :P ...)

Tazz
In an ordinary place, I found the one brick to make my MOC extraordinary
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2466

Za Jan 21, 2012 16:54

door Edwin Korstanje » Zo Feb 21, 2016 22:13

Heerlijke creatie weer Jebbo en is om te :drool:
Je heb gelukkig weer de smaak te pakken en zie alleen maar super creaties van je (ene)hand voorbij komen :duim: :duim:
Gebruikers-avatar
User

BrickJohannes

Rang

premium

premium
5250

Vr Jun 06, 2008 13:29

Burgum (friesland)

door BrickJohannes » Zo Feb 21, 2016 22:17

Heerlijk bouwwerk, vooral van al het groen en het stenenpad kan ik genieten! :duim:
* Lego overal en nergens, behalve waar het hoort *
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

625

Kamerik

door jebbo32 » Di Feb 23, 2016 20:54

@Edwin Korstanje ik moet nog steeds wennen aan je nieuwe nickname. Om terug te komen op jouw reactie, ja ook ik ben ontzettend blij dat het bouwen weer wat vruchten afwerpt. Het was een tijdje weg en was ook radeloos, maar nu het bouwen weer beter gaat komen er ook weer creaties uit gelukkig. :duim:

Die ene hand blijft idd een issue, maar eigenlijk kijk ik er niet eens meer naar en gaan de dingen geleidelijk vanzelf. Niet alles lukt natuurlijk, maar bouwen tenminste weer wel.

@BrickJohannes, ja groen is wel de kleur die hier thuis in Lego vorm veel voorkomt :lol:. Ik gebruik ook veel groen in mijn mocs, maar het geeft ook enorm veel details. Ligt natuurlijk wel aan het bouwwerk waar je mee bezig bent natuurlijk.
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

625

Kamerik

door jebbo32 » Ma Mrt 21, 2016 18:00

Hoi allen,

Alweer ff geleden dat ik hier iets gepost heb. Velen van jullie kennen mij situatie en daar is helaas sinds een week of 4 á 5 ook een hernia bij gekomen. Hierdoor heb ik een poosje heel rustig aangedaan en even niks met Lego uitgevoerd. Omdat ik fanatiek hardloper ben en dat nu voorlopig niet kan ben ik de hobby wat intensiever opgepakt. Immers er is nu meer tijd en tussen het liggen en wandelen door kan je aardig wat weg bouwen. Ik hoef voorlopig nog niet geopereerd te worden, maar als er geen verbetering is binnen nu en 6 weken zal helaas een operatie noodzakelijk zijn. Laten we daar maar niet van uitgaan en kijken naar de positieve dingen.

Nou die zijn er gelukkig ook. Ik ben een kleine 4 weken benaderd door een goede vriend van mij en vroeg mij of ik in een korte tijd het postkantoor uit het stadje Vianen kon nabouwen. Barman heeft dit al eerder aangekondigd en ik weet dat er een paar zijn die al wat gebouwd hebben. Toen was ik er niet zo mee bezig, maar gezien ik nu echt stil sta vond ik dit een prachtige uitdaging. Ik heb nog nooit een gebouw nagemaakt, laat staan een modulair achtig gebouw.

Ik ben dus de uitdaging aangegaan en normaal zou ik dat nooit doen qua tijdsbestek, maar het leek mij wel echt heel leuk. Ook komt het in het museum te staan en dat is toch ook supergaaf. Aan de hand van zelf foto's nemen en hier en daar wat info opzoeken ben ik begonnen. Met de dag werd het groter en nu is het helemaal af.

Ik wil jullie graag laten zien wat het is geworden en spreek jullie snel weer.

[img][img]https://farm2.staticflickr.com/1600/25335318413_f8c5155a3a_c.jpg[/img]Postkantoor Vianen 7 by Jebbo32, on Flickr[/img]
[img][img]https://farm2.staticflickr.com/1657/25843242432_747debc8c1_c.jpg[/img]Postkantoor Vianen 6 by Jebbo32, on Flickr[/img]
[img][img]https://farm2.staticflickr.com/1509/25663457400_84256e2ae4_c.jpg[/img]Postkantoor Vianen 5 by Jebbo32, on Flickr[/img]
[img][img]https://farm2.staticflickr.com/1505/25843244322_11139847b7_c.jpg[/img]Postkantoor Vianen 4 by Jebbo32, on Flickr[/img]
[img][img]https://farm2.staticflickr.com/1598/25331346704_283cf219ac_c.jpg[/img]Postkantoor Vianen 2 by Jebbo32, on Flickr[/img]
[img][img]https://farm2.staticflickr.com/1694/25938141506_6bf413e5e7_c.jpg[/img]Postkantoor Vianen 3 by Jebbo32, on Flickr[/img]
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
3967

Ma Jan 08, 2007 21:14

Groene hart

door aawsum » Ma Mrt 21, 2016 18:08

jebbo32 schreef:AfbeeldingPostkantoor Vianen 7 by Jebbo32, on Flickr[/img]
AfbeeldingPostkantoor Vianen 6 by Jebbo32, on Flickr[/img]
AfbeeldingPostkantoor Vianen 5 by Jebbo32, on Flickr[/img]
AfbeeldingPostkantoor Vianen 4 by Jebbo32, on Flickr[/img]
AfbeeldingPostkantoor Vianen 2 by Jebbo32, on Flickr[/img]
AfbeeldingPostkantoor Vianen 3 by Jebbo32, on Flickr[/img]
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2466

Za Jan 21, 2012 16:54

door Edwin Korstanje » Ma Mrt 21, 2016 18:18

Echt geweldig Jebbo :drool:
Er zijn zoveel details en gave technieken te zien dat je ogen tekort komt :duim:
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3029

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

door Large » Ma Mrt 21, 2016 18:41

Wauw! Prachtig bouwwerk dit :duim:

Je besteedt je tijd goed! En sterkte!
"Duizend bommen en granaten..!"
-Kapitein Haddock

https://instagram.com/largebricks/
Gebruikers-avatar
User

konajra

2066

Za Jan 24, 2009 18:54

Opmeer

door konajra » Ma Mrt 21, 2016 19:19

Mooi hoor, donkerrood voor de muren en donkeroranje voor de straat don het goed samen.Balen van je hernia maar je hebt nu wel tijd voor LEGO en dat daar mooie dingen uit voortkomen is duidelijk. :duim:
"Remember compliments you receive. Forget the insults.
If you succeed in doing this, tell me how." -Baz Luhrman-

Al mijn Mocs : Flickr
Mijn website: www.konajra.com
Gebruikers-avatar
User

Pattiruhu

Rang

premium

premium
372

Zo Nov 16, 2014 0:42

Dronten

door Pattiruhu » Ma Mrt 21, 2016 20:04

Ziet er goed uit Jebbo! :duim:
Ben wel benieuwd hoe je die schuine dagdelen hebt afgesloten met die zwarte round bricks.
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

625

Kamerik

door jebbo32 » Ma Mrt 21, 2016 20:45

Bedankt allen voor de mooie reacties. Ik ben er ook zeker heel blij mee, omdat dit mijn eerste echte grote modulair achtig gebouw is was het ook best spannend.
@Pattiruhu ik heb zoals je al wist een partij zitten urmen met dat dak, zaterdag middag en zondag nog eens lopen stoeien om inderdaad die openstaande randjes zo mooi mogelijk dicht te krijgen. Ze zijn afgesloten met de round bricks en deze zitten vast met dit dingetje.
Afbeelding

Vraag me niet hoe het gelukt is maar er schuilt ook een dosis geluk in. :lol: Verder is het dak een lastige om dat 1 deel hoog is en het deel daar achter in diverse hoeken een stuk lager. Ik had hier geen foto's van, maar gelukkig was daar Google Earth. Dit gaf mij een hoop extra info betreft het dak en het zal hier en daar nog niet helemaal kloppen, maar dat is meer iets voor de purist. :lol:
Gebruikers-avatar
User

Barman

6686

Wijk bij Duurstede

door Barman » Ma Mrt 21, 2016 21:34

Tjongen jongen..., wat kan een mens toch een pech hebben. Ze hebben het echt op jou gemunt :notimpressed:
Ik kan erover meepraten. Heb 3 hernia's achter de rug (leuke woordspeling) en weet donders goed hoe je je voelt. Ik wens je beterschap kerel. Een goede combinatie vinden tussen rust en bewegen. ik hoop dat je niet geopereerd hoeft te worden want dat kan het nog erger maken. Bij mij is de operatie goed gegaan, maar het blijft een zwakke plek. Goed luisteren naar je lichaam is zeer belangrijk. Met Lego bouwen was in mijn geval niet de beste optie, maar het is bij iedereen verschillend.

Je gebouw is echt schitterend geworden. Leuke uitdaging die zeer goed is uitgepakt. Als mede organisator dank ik je hartelijk voor je inzet. Alleen maar goed dat je door je maatje bent benaderd om dit op te pakken. Ik hoop je de 29ste te zien bij het opbouwen van de tentoonstelling (afhankelijk wat jij voor afspraken hebt gemaakt).
Flickr en Youtube
Gebruikers-avatar
User

BrickJohannes

Rang

premium

premium
5250

Vr Jun 06, 2008 13:29

Burgum (friesland)

door BrickJohannes » Ma Mrt 21, 2016 22:15

Heerlijk bouwwerk zeg! Wat een leuke details allemaal! :duim: :omg: :D
* Lego overal en nergens, behalve waar het hoort *
Gebruikers-avatar
User

jeroend

Rang

premium

premium
1098

Ma Sep 10, 2007 6:48

Zierikzee, Zeeland

door jeroend » Di Mrt 22, 2016 7:16

Ten eerste sterkte/ beterschap!

Wat een tof bouwwerk weer zeg!! :duim:
Iedere keer als je weer wat maakt klopt alles, de details, de kleuren echt top zeg.
Gebruikers-avatar
User

sanderkoenen

Rang

premium

premium
3938

Hoorn

door sanderkoenen » Di Mrt 22, 2016 8:09

Leuk bouwwerk Jebbo! :duim:
Er zitten echt hele leuke details in en in die kleurencombinatie ziet er echt goed uit.
Ik vind de straat leuk gedaan (met die baksteenblokken) en het leuke is dat je nog een verhoogd stukje hebt in een andere kleur. :)
Gebruikers-avatar
User

Davekuhh

904

Zo Mrt 09, 2014 8:29

door Davekuhh » Di Mrt 22, 2016 10:07

Wat een super gaaf bouwwerk!! Het zit weer vol met intressante bouwtechnieken en het kleur gebruik is geweldig :duim:
Volg mij ook op: Flickr & Facebook
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

625

Kamerik

door jebbo32 » Di Mrt 22, 2016 10:33

Wederom weer bedankt allen. @Barman dat is idd een leuke woordspeling drie achter de rug. Ik zou blij zijn dat dit het laatste is. Veel uitval naar mijn linkerbeen, ik had er op de laatste meeting in Lelystad al last van, maar niet echt aandacht aan besteed. Tot dat ik een paar keer door mijn been heen zakte. Tja het is afwachten nu, ik sta, lig en wandel veel. Zitten gaat niet dat doet enorm pijn en het gaat gelukkig niet slechter. Zolang het niet verergerd is een operatie niet aan de orde. Ze opereren niet zomaar meer idd vanwege de eventuele risico's die er aan hangen. Heb jij nog steeds hinder van je rug?

Verder helpt Lego mij wederom weer om positief te blijven en dat ben ik ook nog steeds. Deze opdracht is weer een leuk, maar wel gehaast werkje geweest. De volgende build ga ik weer rustiger aan doen en wat meer op de details letten. Ik had in deze build wel mooiere details kunnen toevoegen denk ik, maar de tijd die ik had was zeer beperkt.

Nu ga ik weer rustig verder met mijn sprookjes en zal ik eerst Roodkapje proberen af te maken. Dus op naar de volgende post en spreek jullie snel. :duim:
Gebruikers-avatar
User

Schreeuwwitje

27

Wo Mrt 16, 2016 11:22

Eperheide

door Schreeuwwitje » Wo Mrt 23, 2016 16:51

Diorama van Roodkapje is echt fantastisch! Echt inspirerend tot en met..
Gebruikers-avatar
User

Paashaas

647

Wo Apr 16, 2008 13:28

Roermond

door Paashaas » Za Mrt 26, 2016 15:04

ik heb altijd bewondering voor moccers die gebouwen maken met zulke mooie details, erg mooi dit post kantoor :duim:
You can't make the scene....if you don't have the green....
VorigeVolgende