Ben je klaar voor het grote publiek? Post hier je plaatjes! Ook links naar mooie dingen van anderen mogen hier.
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

631

Ma Feb 11, 2013 14:41

Kamerik

Jebbo32 nieuwe project.

door jebbo32 » Do Aug 06, 2015 12:20

Hoi heren,

Alles goed met iedereen? Hier gaat het ok. Heb na een heel lange periode van niks doen op gebied van Lego toch weer de blokjes erbij gepakt. In Woerden waar ik dichtbij woon staat een watertoren die er qua bouw geweldig uit ziet. Al een paar jaar lang zit ik er mee in mijn hoofd om deze samen met de machinisten woning en het pomphuisje na te bouwen.

Wel ik ben begin juli er dan toch echt mee begonnen en het gaat wel is waar niet snel met 1 hand, maar als Silvio het kan kan ik het ook. Veel research gedaan bij de gemeente voor eventuele bouwplannen en dergelijke. Er is helaas niet zoveel informatie betreffende de toren, maar met oude foto's en vergelijkbaar materiaal kom ik een heel eind.

Omdat ik natuurlijk veel op sprookjes basis bouwde is dit wel even een omslag. Hier moeten juist bepaalde details er uit springen om tot een gelijkend model te komen. Gelukkig gaat het tot nu toe redelijk ook al zijn er momenten dat ik niet tevreden ben en opnieuw begin. Ik zal een paar foto's van de watertoren laten zien en meteen een stukje WIP waar ik tot nu toe ben gekomen.

Ik heb mij dit jaar voor LW niet aangemeld en neem even een break in de evenementen. Volgend jaar wanneer dit project klaar is hoop ik weer aanwezig te zijn op LW. Ik probeer wel dit jaar weer eens als bezoeker langs te komen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wanneer publiek: link

Foto's zijn een kleine greep uit hoever ik nu ben. Op de tafel ligt het vol met zakjes Lego, veel uitzoek werk is al gedaan qua onderdelen.
Ik zal later deze dag nog ff foto's plaatsen van de toren en de omgeving. Tips en opmerking zijn van harte welkom.
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
4001

Ma Jan 08, 2007 21:14

Groene hart

Re: Jebbo32 nieuwe project.

door aawsum » Do Aug 06, 2015 12:40

jebbo32 schreef:Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Goed dat je weer bezig bent. 1 hand is beter dan geen :)

Ps. Foto's zouden zo beter moeten zijn. Er miste een [ in je linkjes .
FaceBook
Instagram
of Flickr via het wereldbol knopje hier links onder mijn avatar
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

631

Kamerik

door jebbo32 » Do Aug 06, 2015 12:50

Thanks aawsum, dat met die foto's blijft bij mij een probleem. Ik zie ze inderdaad nu weer niet.
Misschien dat een moderator daar iets kan betekenen. Ja met 1 hand bouwen lukt ook wel en ik probeer
de andere hand erbij te gebruiken. Lego is een goede oefening voor mijn linkerhand betreft het terug krijgen
van het gevoel.

Hoop je te spreken op LW, ben benieuwd naar jullie gezamenlijke lay-out. :duim:
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

631

Kamerik

door jebbo32 » Do Aug 06, 2015 20:10

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik moet me eerst even verontschuldigen tegenover onze dames, mijn eerst post begon enkel met heren, maar uiteraard geld dat ook voor de dames onder ons. Hier de foto's van de watertoren hoe deze er nu ongeveer uit ziet. Ik vind het persoonlijk een super mooie toren en deze ontwerper heeft meerdere van dit type toren laten bouwen. In Boskoop staat ook een toren van zijn hand.
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

631

Kamerik

door jebbo32 » Do Aug 06, 2015 20:14

Ik zie dat de WIP foto's ook nog steeds niet super zijn, meteen ff fixen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bij deze.
Gebruikers-avatar
User

Barman

6686

Di Mrt 22, 2005 22:30

Wijk bij Duurstede

door Barman » Do Aug 06, 2015 20:25

Dat zijn betere links, kan ik eindelijk de foto's een beter bekijken.
Geniaal om de brick bricks te snotten om oude kleiklinkers na te maken :duim:
Ook geinig oplossingsdetail is het vastzetten van de cheese slope naast de boog met groen. Een plate zou het uit verhouding halen, maar met een takkie groen is het geen probleem.
Het ziet er alweer fantastisch uit. Leuk zo'n nieuwe uitdaging (ander thema en 1 hand minder). Goed bezig kerel en ik hoop echt voor je dat die hand nog wat bijtrekt, zodat je in de toekomst meer 'grip' hebt op de zaken :wink:
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil!
Flickr en Youtube
Gebruikers-avatar
User

BrickJohannes

Rang

premium

premium
5252

Vr Jun 06, 2008 13:29

Burgum (friesland)

door BrickJohannes » Do Aug 06, 2015 20:31

Ziet er mooi uit! Vooral het groen werk en de omgeving. Dan om het pad met die brick bricks maar te zwijgen! De juiste kleur voor de juiste setting! :duim:
* Lego overal en nergens, behalve waar het hoort *
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

631

Kamerik

door jebbo32 » Do Aug 06, 2015 20:40

Ha die Barman,

Ja inderdaad een echte uitdaging, zeker omdat het juiste detail er hier tot doet. Bij mijn sprookjes heb ik de vrije loop en maakt het niet zoveel uit. De grootste uitdaging tot nu toe was inderdaad de boog bij de ingang en de toren langzaam schuin omhoog laten lopen. Op de foto's zie je dit nog niet zo duidelijk maar met behulp van hinge lukt het om de lichte schuining er in te krijgen.

Bouwen lukt op zich wel redelijk, maar ik bouw niet te lang achter elkaar door. Rustig in stapjes en goed nadenken over hoe ik het bouw scheelt ook weer afbreken wanneer ik niet tevreden ben. Helaas is het gevoel in mijn linker duim en muis weg en blijft ook weg. Vandaag definitieve test gehad en helaas komt dat gevoel niet meer terug.

Maar ik blijf positief en vind uiteindelijk mijn weg wel weer. Lego helpt hier enorm en zolang dat plezier er is weet ik zeker dat ik daar verder mee kom. Daarnaast heb ik naast het bouwen ook een 2e tik te pakken en dat is sparen van vintage sets nieuw in doos. Ondertussen al 7 dichte dozen in mooie staat kunnen bemachtigen uit de jaren '84 tot '90. Geeft mij een kick om deze mooie sets zo weer te zien zoals ik ze vroeger als klein kereltje voor mijn verjaardag vroeg. :fluiten:

Ik hou jullie zo af en toe op de hoogte omtrent mijn bouwwerk, het gaat niet snel maar voor volgend jaar voor LW 2016 zeker af. :duim:
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

Za Jan 21, 2012 16:54

door Edwin Korstanje » Do Aug 06, 2015 21:17

Zeer goed om te zien dat je gelukkig weer aan het bouwen ben Jebbo :duim: en wat een juweeltje tot nu toe je laat zien in je WIP :drool: . zoveel nieuwe en gave technieken echt top.
We gaan je echt missen dit jaar op LW en niet alleen qua bouwwerken, maar zeker als persoon :duim: .
Gebruikers-avatar
User

legotrucks

4356

Zo Okt 19, 2003 21:18

Verweggisstan

door legotrucks » Vr Aug 07, 2015 7:21

Mooi project en goed om weer iets nieuws in wording van jou te zien :duim:
Mijn website: www.dennisbosman.nl
Volg mij ook op Facebook!
Gebruikers-avatar
User

Graaf

211

Vr Aug 01, 2014 10:52

Drenthe

door Graaf » Vr Aug 07, 2015 7:26

Prachtige details en technieken. Ziet er nu al fantastisch uit! :duim:
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
2331

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Vr Aug 07, 2015 7:55

Leuke build en goede nieuwe ideeen, geeft een aantal mooie ideeen!! :duim:
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

631

Kamerik

door jebbo32 » Vr Aug 07, 2015 9:52

BrickJohannes schreef:Ziet er mooi uit! Vooral het groen werk en de omgeving. Dan om het pad met die brick bricks maar te zwijgen! De juiste kleur voor de juiste setting! :duim:

Bedankt BrickJohannes, ik hou veel van groen en het geeft ontzettend veel detail. Die brick bricks zijn leuke stenen, maar ik wilde idd hier eens iets anders mee doen. Toen ik dit project begon zat ik met die klinkertjes te tobben. met tiles was het goed op te lossen, maar omdat dit een grote lay-out wordt in losse delen was dit niet te doen. De brick bricks op z'n kant vond ik uiteindelijk een goede oplossing.

VFracingteam schreef:Zeer goed om te zien dat je gelukkig weer aan het bouwen ben Jebbo :duim: en wat een juweeltje tot nu toe je laat zien in je WIP :drool: . zoveel nieuwe en gave technieken echt top.
We gaan je echt missen dit jaar op LW en niet alleen qua bouwwerken, maar zeker als persoon :duim: .

Fijn om dat te horen VFracingteam, ik ga LW ook zeker missen en ook alle gezelligheid met jullie. En moet ook zeggen dat het wel ff moeilijk was, maar nu is er plek voor nieuwe mensen en dat is ook goed voor zo'n mooi evenement als LW. Ik ga proberen jullie zeker op te zoeken in de herfst vakantie en LW op die manier weer eens van de andere kant bekijken.

legotrucks schreef:Mooi project en goed om weer iets nieuws in wording van jou te zien :duim:

Thanks Legotrucks, het is wel ff iets anders. Moet nu zo goed op detail letten, zodat het wel lijkt op het orgineel. Via dit topic hou ik jullie zo nu en dan op de hoogte.

Graaf schreef:Prachtige details en technieken. Ziet er nu al fantastisch uit! :duim:

Thanks Graaf, dat geeft mij rode blosjes op mijn wangen. :@

Raven schreef:Leuke build en goede nieuwe ideeen, geeft een aantal mooie ideeen!! :duim:

Thanks Raven, hoop dat je er wat aan hebt, delen en leren is immers nog het leukste van het bouwen. Voor de toren gebruik ik ook een idee van een ander net zoals ik toen der tijd mijn Rapunzel toren bouwde. Bij deze toren gaat er wel meer eigen idee in. Zoeken naar de juiste en of een nieuwe techniek vind ik ook een leuke uitdaging.

Tot slot wordt wanneer mijn project klaar is alles natuurlijk wel aangekleed. De toren is op dit moment natuurlijk niet meer in gebruik en stopte ergens in de jaren '80. Ik probeer er een beetje een jaren '60 a '70 tavereel van te maken. 2 jaar geleden was ik voor het eerst op LW met een boerderij project en vol ideeen. Toen had ik een VW transporter T1 mee en een Citroen DS snoek. De transporter wil ik in dit project weer gaan gebruiken. Toen showde ik ze apart van de boerderij, nu wil ik hem echt in het geheel gebruiken zodat het karretje ook nog eens een keer ergens tussen gestaan heeft.
Voor de gene die niet weten om welk moc-je het gaat bij deze ff een foto.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nogmaals bedankt allen en voor degene die naar LW gaan, suc6 met de voorbereidingen en maak er weer een top evenement van. :duim:
Gebruikers-avatar
User

Davekuhh

904

Zo Mrt 09, 2014 8:29

door Davekuhh » Vr Aug 07, 2015 13:29

Ziet er super uit!! Leuke bouwtechnieken gebruikt. Benieuwd na nieuwe vorderingen :duim:
Volg mij ook op: Flickr & Facebook
Gebruikers-avatar
User

Paashaas

647

Wo Apr 16, 2008 13:28

Roermond

door Paashaas » Vr Aug 07, 2015 17:15

de WIP foto's zijn al veel belovend, ziet er mooi uit :duim:
You can't make the scene....if you don't have the green....
Gebruikers-avatar
User

buildingmaster

214

Do Aug 01, 2013 9:44

Twente

door buildingmaster » Vr Aug 07, 2015 18:49

Zie er weer goed uit, zeker een MOC die ik de komende tijd zal volgen: Mooi kleurgebruik, leuke technieken. :duim: Vooral de 'klinkers' zijn goed gevonden, geeft een goed effect.
je moet bouwen met de blokjes die je hebt... gekocht.
Voor meer foto's kun je terecht op mijn Brickshelf en/of Flickr pagina.
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

631

Kamerik

door jebbo32 » Di Aug 25, 2015 13:00

Hoi allemaal,

Net de inzending voor de wedstrijd "The summer is magic" ingezonden. Mijn project staat even stil omdat ik nog niet uit ben of ik de toren wil maken zoals ze nu voor een deel is. Met dit huidige systeem kan ik helaas niet taps omhoog en daarom ga ik met een ander systeem verder. Wanneer dat lukt komen er weer wat W.I.P. foto's bij.

Ondertussen dus een moc-je gemaakt voor de wedstrijd die nu loopt. Er is nog niet zoveel animo, maar goed vakantie tijd is nu wel gedaan dus er komen vast meer inzendingen. Ik heb mijn T1 ge-mod om het maar zo te noemen. Ik heb hem nu in het dbg en zwart en meteen verlaagd en er een samba uitvoering van gemaakt. kortom een heel ander karretje zo en precies goed voor een surf stel. :duim:

Tot snel weer allen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

Za Jan 21, 2012 16:54

door Edwin Korstanje » Di Aug 25, 2015 15:04

8-)
Gebruikers-avatar
User

Bricksonwheels

1694

Zo Jan 06, 2008 9:19

Twente

door Bricksonwheels » Di Aug 25, 2015 18:38

Cool Jebbo!
"Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once you grow up."
no avatar
User

kapiteiniglo

835

Do Okt 17, 2013 6:33

terneuzen

door kapiteiniglo » Di Aug 25, 2015 18:47

8-) echt leuk gedaan :duim:
no avatar
User

Meesterelio

Rang

Nieuw

Nieuw
47

Za Dec 07, 2013 16:41

door Meesterelio » Di Aug 25, 2015 19:39

Hoi,

Gave creatie. Die auto ziet er zelf wat onheilspellend uit, maar door het contrast met de surfplanken en de twee vrolijke surfers oogt dat extra goed.

Groet,
Elio
Gebruikers-avatar
User

Barman

6686

Wijk bij Duurstede

door Barman » Wo Aug 26, 2015 12:47

Leuk geworden. Busje is wel erg donker. Zou juist grapig zijn geweet om juist felle foute kleuren te pakken. Iets van llime met licht blauw. Natuurlijk afhankleijk of alle onderdelen verkrijgbaar zijn in andere kleuren.
De sfeer zit er goed in. Lekker relaxen bij het kampvuur en een marsmallow naar binnen werken :)
Flickr en Youtube
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

631

Kamerik

door jebbo32 » Wo Aug 26, 2015 14:25

Barman schreef:Leuk geworden. Busje is wel erg donker. Zou juist grapig zijn geweet om juist felle foute kleuren te pakken. Iets van llime met licht blauw. Natuurlijk afhankleijk of alle onderdelen verkrijgbaar zijn in andere kleuren.
De sfeer zit er goed in. Lekker relaxen bij het kampvuur en een marsmallow naar binnen werken :)

Klopt idd wel van die kleuren. Was daar in de eerste instantie ook wel achteraan gegaan, maar kwam elke keer weer uit op een onderdeel dat dan niet beschikbaar is in die kleur. Het liefst had ik hem oranje met dat Mearsk blauw achtige kleurtje gehad, helaas werd dat hem niet. Karretje was eerst zwart, maar dat was wel heel erg robuust, nu met dat dbg is het wat beter. Met een rood lijntje erbij is het net een A-team uitvoering. :lol: Voor mij huidige project zit ik er over na te denken om maar weer eens een heel nieuw wagentje te maken, maar weet nog niet goed welk merk en/of model. Wel iets jaren '60 of '70 en het moet een vachtwagentje zijn of busje. Als jullie ideeën hebben hoor ik het graag.
Gebruikers-avatar
User

BrickJohannes

Rang

premium

premium
5252

Burgum (friesland)

door BrickJohannes » Do Aug 27, 2015 18:13

Heerlijk levende moc! Echt iets waar ik van hou! :duim:
Gebruikers-avatar
User

swandutchman

Rang

premium

premium
898

Do Feb 12, 2015 9:21

door swandutchman » Do Aug 27, 2015 21:02

Dat ziet er erg leuk uit! Ik ben vooral heel benieuwd naar de watertoren.
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

631

Kamerik

door jebbo32 » Do Aug 27, 2015 21:17

BrickJohannes schreef:Heerlijk levende moc! Echt iets waar ik van hou! :duim:

Thanks BrickJohannes, vond het zelf ook een leuke wedstrijd waar de moc voor gemaakt is. Weer eens wat anders. En zoals je ziet zijn nu eindelijk die palm bladeren een keer gebruikt:duim:

swandutchman schreef:Dat ziet er erg leuk uit! Ik ben vooral heel benieuwd naar de watertoren.

Nou eigenlijk moet ik je zeggen dat ik dat zelf ook ben. :lol: Ik had wel een idee zoals jullie konden zien, maar dat is inmiddels weer afgebroken omdat ik met dat huidige werk niet taps omhoog kan. Nu heb ik een andere techniek die ik wil gebruiken samen met een combi van een andere techniek. Wanneer ik zover ben laat ik weer eens wat zien, maar ik ben nog even aan het puzzelen. :P
Gebruikers-avatar
User

BrickJohannes

Rang

premium

premium
5252

Burgum (friesland)

door BrickJohannes » Do Aug 27, 2015 21:24

Je had een ander mooi plan met die bladeren he. Ik wacht ook nog op dat idee :slygrin: :look: :fluiten:
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

631

Kamerik

door jebbo32 » Do Aug 27, 2015 21:29

BrickJohannes schreef:Je had een ander mooi plan met die bladeren he. Ik wacht ook nog op dat idee :slygrin: :look: :fluiten:

Klopt, maar dat zit even in de doof pot. Na de laatste operatie begin ik niet meer aan mega grote projecten. Het opbouwen lukt wel aardig, maar afbreken is een heibel. En ach ik denk dat wanneer ik die bladeren niet meer ga gebruiken ik vast wel iemand ken die er wat mee kan. :P
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

631

Kamerik

door jebbo32 » Ma Jan 25, 2016 11:42

..........Jeetje, ruim een halfjaar geleden dat ik hier iets gepost heb. Tja sommige dingen lopen wel eens anders dan je zou willen en dan zijn er even andere prioriteiten. Maar ook ik ben na de enorm toffe wedstrijd " Herontwerp een set " weer volledig in de stimulans om weer eens echt iets te gaan bouwen. Vele projecten zijn hier voor al gepasseerd, maar hebben tot niks geleid helaas. Wel na eens goed te hebben nagedacht ( Ja ook ik kan dat weleens, schijnt..... ) ben ik begonnen aan iets waar je volop je fantasie in kwijt kan. Het gaat mij beter af en er zit ook geen druk op. Ik ga nog niet alles meteen verklappen, maar diegene die op LW 2014 hebben gestaan weten ook waar ik mee stond. Het zal dus in dat thema rond huizen, daarnaast wil ik aan elke moc een soort handtekening plaatsen in de vorm van 1 en de zelfde uitvoering qua presentatie. Ik heb dit al eens eerder gedaan met de voetplaatjes van de collectible minifiguren, wel deze voetplaatjes worden dus voor mij de handtekening qua presentatie.

Ik zal eens kijken of ik een W.I.P. foto kan plaatsen waar ik mee bezig ben, het gaat niet snel, maar wel gestaag. Plezier zit er weer in en de ideeën komen weer terug. Kortom ik zal met de tijd hier steeds weer iets meer posten van dit en meerdere nieuwe projecten die komen gaan.

Weten jullie al wat ik aan het bouwen ben.....................

Afbeeldingpics 1 516 by Jebbo32, on Flickr
Gebruikers-avatar
User

Aurum

Rang

premium

premium
227

Wo Okt 21, 2015 19:01

door Aurum » Ma Jan 25, 2016 12:55

De eerste keer dat ik dit topic zie. Een half jaar geleden plaatste je dat je je watertoren weer had afgebroken. We zijn nu dus 6 maanden verder, is er daar inmiddels een update over?

Bovenstaande MOC is ook erg mooi gemaakt, de stoep is erg bijzonder (in positieve zin!).
"A wise man once said nothing"
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

631

Kamerik

door jebbo32 » Ma Jan 25, 2016 13:09

Aurum schreef:De eerste keer dat ik dit topic zie. Een half jaar geleden plaatste je dat je je watertoren weer had afgebroken. We zijn nu dus 6 maanden verder, is er daar inmiddels een update over?

Wel dit was dus 1 van die projecten die tot niets geleid hebben. Was veel te groot opgezet en dan zie ik het steentje tussen de bomen niet meer. Ik moet het meer hebben van kleinschalige projectjes zoals mijn w.i.p. foto hier boven.
Hoewel bouwen op een klein plateau niet makkelijk is, geeft het mij wel meer rust. Dus nee er zijn helaas geen foto's van de Watertoren meer en het project is er ook niet meer.

Aurum schreef:Bovenstaande MOC is ook erg mooi gemaakt, de stoep is erg bijzonder (in positieve zin!).

Thanks, ik heb dit al eens eerder gebruikt en vind het zelf een erg prettige techniek om een pad te creëren. Doordat ze op hun kant liggen is de snot techniek meteen toegepast, daarnaast zit er hier en daar wat ruimte tussen de stenen wat het gebroken effect nog meer accentueert. Moc is overigens nog lang niet klaar. Er komt nog veel meer te staan, maar stap voor stap. :duim:
Gebruikers-avatar
User

Moos

Rang

premium

premium
108

Di Aug 07, 2007 6:45

Wervershoof

door Moos » Ma Jan 25, 2016 18:59

GOED bezig maatje!! :duim:
EVERYTHING IS AWESOME!
Gebruikers-avatar
User

BrickJohannes

Rang

premium

premium
5252

Burgum (friesland)

door BrickJohannes » Ma Jan 25, 2016 19:09

Goed bezig maat! :duim: Mis enkel iets van lime groen palmboom onderdeel. Maar verder hou ik me stil. Ik weet volgens mij wel wat dit zal worden.
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

631

Kamerik

door jebbo32 » Ma Jan 25, 2016 21:44

BrickJohannes schreef:Mis enkel iets van lime groen palmboom onderdeel

he kerel, die heb ik nog steeds liggen idd. Gaat voorlopig ook zo blijven denk, maar je weet nooit hé.......

BrickJohannes schreef:Ik weet volgens mij wel wat dit zal worden.

Ik ben benieuwd, dus je mag het altijd zeggen...... :duim:

Moos schreef:GOED bezig maatje!!

Bedankt kerel, weer lekker bouwen geeft ook weer wat rust. Spreek jullie snel op de meeting. :duim:
Gebruikers-avatar
User

Barman

6686

Wijk bij Duurstede

door Barman » Di Jan 26, 2016 13:36

Goed om je weer bezig te zien met je hobby. Bouwen met 1,5 hand is toch een behoorlijke handicap met jouw bouwstijl. Het resultaat is indrukwekkend in ieder geval :duim: We babbelen wel weer bij tijdens de meeting.
Flickr en Youtube
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

631

Kamerik

door jebbo32 » Wo Jan 27, 2016 16:50

En nog maar een paar w.i.p foto's.

AfbeeldingNew project by Jebbo32, on Flickr

AfbeeldingNew project. by Jebbo32, on Flickr

Binnenkort meer, maar bouwen gaat met stappen en rustig aan.
Gebruikers-avatar
User

jebbo32

631

Kamerik

door jebbo32 » Di Feb 02, 2016 12:50

Even ter afleiding iets heel anders gemaakt. Een verloren thema, maar oh zo mooi en vreselijk leuk om een bouwwerkje
voor te maken. Fabuland wat was dat toch een mooie tijd.

Ik heb een melk/ groente wagentje gemaakt met uiteraard gebruik van een paar Fabuland elementen.

AfbeeldingFabuland 4 by Jebbo32, on Flickr
AfbeeldingFabuland 3 by Jebbo32, on Flickr
AfbeeldingFabuland 2 by Jebbo32, on Flickr
AfbeeldingFabuland 1 by Jebbo32, on Flickr
Gebruikers-avatar
User

funfair

180

Wo Okt 28, 2015 20:10

Elsloo

door funfair » Di Feb 02, 2016 13:02

Heel leuk gemaakt deze! Inderdaad was vroeger enorm leuk dat fabuland om mee te spelen.
no avatar
User

Svandew

58

Ma Feb 24, 2014 20:11

door Svandew » Di Feb 02, 2016 14:18

jebbo32 schreef:..........Jeetje, ruim een halfjaar geleden dat ik hier iets gepost heb. Tja sommige dingen lopen wel eens anders dan je zou willen en dan zijn er even andere prioriteiten. Maar ook ik ben na de enorm toffe wedstrijd " Herontwerp een set " weer volledig in de stimulans om weer eens echt iets te gaan bouwen. Vele projecten zijn hier voor al gepasseerd, maar hebben tot niks geleid helaas. Wel na eens goed te hebben nagedacht ( Ja ook ik kan dat weleens, schijnt..... ) ben ik begonnen aan iets waar je volop je fantasie in kwijt kan. Het gaat mij beter af en er zit ook geen druk op. Ik ga nog niet alles meteen verklappen, maar diegene die op LW 2014 hebben gestaan weten ook waar ik mee stond. Het zal dus in dat thema rond huizen, daarnaast wil ik aan elke moc een soort handtekening plaatsen in de vorm van 1 en de zelfde uitvoering qua presentatie. Ik heb dit al eens eerder gedaan met de voetplaatjes van de collectible minifiguren, wel deze voetplaatjes worden dus voor mij de handtekening qua presentatie.

Ik zal eens kijken of ik een W.I.P. foto kan plaatsen waar ik mee bezig ben, het gaat niet snel, maar wel gestaag. Plezier zit er weer in en de ideeën komen weer terug. Kortom ik zal met de tijd hier steeds weer iets meer posten van dit en meerdere nieuwe projecten die komen gaan.

Weten jullie al wat ik aan het bouwen ben.....................

Afbeeldingpics 1 516 by Jebbo32, on Flickr

Die rand om het parkje heen lijkt me ook zeer goed geschikt als je hem wat kleiner maakt voor een soort hot zwembad wat je buiten wel ziet staan soort zwembad :D
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3064

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

door Large » Di Feb 02, 2016 15:00

OMG dat melk/groente wagentje is echt super schattig :love: