NXTchris's Bumblebee 2 launched coaster

Ben je klaar voor het grote publiek? Post hier je plaatjes! Ook links naar mooie dingen van anderen mogen hier.

NXTchris's Bumblebee 2 launched coaster

Berichtdoor NXTchris » ma maart 31, 2014 3:31

Een hele goeie nacht beste hobbygenoten :feest:

Na de meeting in Wijk bij Duurstede heb ik de Bumblebee 1 nagenoeg helemaal afgebroken op het station na.
Afbeelding

De reden waarom ik het station niet heb afgebroken is omdat ik het mij in hoofdzaak gaat om een gave baan te maken en een veel beter station dan dit zou ik zo 123 niet kunnen/willen bouwen.
Zoals de meeste weten is supermooie details niet mijn manier van bouwen en zou het nu gewoon zonde vinden om het station af te breken. Plus ik heb 20 uur in dat station zitten en echt geen zin om weer tig uur daarin te steken.
Ik wil gewoon weer een gave baan maken :cheer:

Ga er uiteraard wel wat kleine dingen aan veranderen en zowiezo moet er een andere sensor in voor de trein te stoppen want op de meeting ging dat helaas fout door andere lichtinvallen. :banghead:

Maar goed genoeg over het station :)

Ik was eerst van plan om ipv 3bij2 48x48baseplate 1bij 6 baseplates te gaan doen maar om praktische (vervoer) redenen hou ik het wel bij 3bij2.

Vorige coaster had een liftoren die al vrij steil was maar alsnog moest ik een onrealistische eerste bocht maken om binnen die 3bij2 te blijven.

Nou vind ik zelf gelanceerde achtbanen geweldig http://nl.wikipedia.org/wiki/Gelanceerde_achtbaan
Die acceleratie is behoorlijk verslavend :P

En wou dit ook gaan proberen met dat coasterdynamix spul.
En goed nieuws :cheer: dat gaat lukken :feest:
Heb 3 lanceerunits gebouwd met 2 van die 62.4wielen
Afbeelding
De 1e draait met 1215rpm
Afbeelding
De 2e draait 2025RPM
Afbeelding
En de 3e unit draait 6075RPM
Afbeelding

Moet ik er wel even aan toevoegen dat dit berekende onbelaste waardes zijn en vermoed dat het wel wat lager ligt maar goed om een idee te geven :)

Heb de eerste 2 units horizontaal staan om de begin snelheid te geven en de eerste helling omhoog te halen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De 3e unit heb ik vertikaal geplaatst om hem genoeg snelheid te geven om het vertikale stuk te halen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Heb uiteraard even een test gedaan of hij het tot boven haalt.

En dat doet tie :feest: :feest: :feest:
En dit is nog met "vuile" wielen van na de meeting. Als ik de wielen allemaal gecleaned heb dan gaat hij waarschijnlijk nog stukje harder.

Mijn doel is in ieder geval om hoger dan de vorige coaster te gaan in daar was het hoogste punt 102cm en als ik dit zo zie is dat zeker wel te overbruggen met deze methode :cheer:

Wil als hij over dat punt is weer verticaal naar beneden maar wel met een 360gr roll erin en daarna moet er een zo groot mogelijke looping komen met daarachter een grote spiraal naar boven om de snelheid er weer uit te halen :slygrin: :slygrin:

De rest heb ik nog niet echt gepland maar die 3 dingen wil ik er zowiezo in hebben.

Uiteraard hou ik jullie weer op de hoogte van de progressie hier en hoop dat jullie deze net zo leuk vinden als bumblebee 1 :)

Tot de volgende update.
Alles is moeilijk, Totdat het simpel is.
Mijn youtube kanaal
Mijn Website
NXTchris
premium
premium

Thema: MindstormsNXT's

Re: NXTchris's Bumblebee 2 launched coaster WIP

Berichtdoor LegoMathijs » ma maart 31, 2014 7:53

Ziet er weer super gaaf uit :omg: Ben benieuwd naar de rest :D
LegoMathijs
premium
premium

Thema: Allround

Berichtdoor Bricknook » ma maart 31, 2014 9:29

:-o PENG! Die schiet omhoog, als hij door die wieltjes gaat. Als je straks zelf in de gelegenheid bent om 3-4 van die pakketten te bestellen, dan staat de Xpress er zo, lijkt mij. :P Voor nu ben ik benieuwd wat je nog weet te bouwen met deze 2 sets. :bigsmile: :duim:
Geschiedenis is de versie van het verleden, waarover men heeft besloten het eens te zijn. (Napoleon Bonaparte)
Bricknook

Thema: Town & City

Berichtdoor WvdP » ma maart 31, 2014 13:18

1x6 baseplate is lastig vervoeren, maar zo'n hoge baan is geen probleem? :-P
Maar het ziet er nu al spectaculair uit kerel, dat wordt op LW doorweekte vloerbedekking bij de dranghekken! ;-)
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
(Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett)
WvdP
Site Admin
Site Admin

Thema: Creator+Modular

Berichtdoor NXTchris » ma maart 31, 2014 16:25

Thx Legomathijs :duim:
Hou dit topic maar in de gaten want zal de progress na elke avond bouwen hier wel posten waarschijnlijk.

@Bricknook
Dit viel me zeker niet tegen hoe snel hij gelanceerd word.
Het gaat ook vrij soepel moet ik zeggen :cheer:
Of ik ooit bestaande banen ga nabouwen weet ik nog niet want probleem is vaak dat je met grote overvlaktes zit en het bouwen op tafelhoogte is toch wel fijn want weken op mijn knieen bouwen zie ik niet meer zo zitten haha.

Maar vermaak me ook prima met freestylen zoals jullie zien :slygrin:
Of ik ooit een baan kan maken met 4 sets is dan ook nog maar de vraag want leuk dat ik hier een geweldige baan heb staan maar als ik hem niet mee kan nemen naar een meeting of zo vind ik het al stuk minder leuk en met 2 sets krijg ik die 2x3 baseplates aardig vol gelukkig :cheer:

Maar wie weet over een tijdje. Heb nog wel een paar gekke ideeen in de molen :omg:

WvdP schreef:Maar het ziet er nu al spectaculair uit kerel, dat wordt op LW doorweekte vloerbedekking bij de dranghekken! ;-)

:lol: :lol: :lol: :lol:
Tja of dat door deze coaster komt is nog maar de vraag want zoals jullie onderhand wel weten ben ik een MOC snel beu wanneer hij helemaal af is.
Die Bumblebee 1 heb ik meteen afgebroken na de meeting want wou met dit idee aan de slag.
Dat heb ik altijd wel met mijn moc's omdat ik er vaak al zo lang tegenaan kijk en alweer nieuwe ideeën heb wil ik na het maken van tig foto's/filmpjes en een meeting vaak weer met een nieuwe aan de gang.
En het scheelt de baan zelf is makkelijk opnieuw te bouwen (ok die lanceerunits waren wel aardig wat werk om die goed stevig te maken)
Maar goed ik denk dat ik over een paar dagen de baan zelf wel klaar heb :)
En weet niet of deze heel blijft tot LW en LFW. misschien ook wel want deze zomer gaan er een paar grote updates komen aan mijn circuitmazda en daar gaan ook aardig wat uren nog inzitten :P maar goed dan zit ik ook wel ver boven de 250pk :P

WvdP schreef:1x6 baseplate is lastig vervoeren, maar zo'n hoge baan is geen probleem? :-P

Nou ik weet dat ik in mijn mazda 70cm hoog kan vervoeren dus houd daar wel rekening mee tijdens het bouwen.
Grote voordeel van die baan is dat je hem makkelijk los kan koppelen en de hoge delen eraf kan pakken.
2x3 baseplates passen nu prima in mijn auto.
1x6 word het al een heel ander verhaal want dan moet je hem ook modulair maken in de lengte.
+ heb nu een dikke mdfplaat van precies 2x3 baseplates en als ik die doormidden zaag dan moet ik weer een nieuwe halen voor als ik weer een 2x3 maat bouw. (keuzes keuzes :lol: )

Maar voorlopig hou ik het lekker bij 2x3 want met 2 sets kan je daar een leuke compacte coaster op maken :feest:

Na het typen van mijn openingspost ben ik nog even verder gegaan met de bocht en ik kan nog stukje hoger :P want nu vloog hij nog door die bocht en wil juist dat die bocht realistisch langzaam word.

Gelukkig van ik vandaag nog vrij en morgen hoef ik niet vroeg op dus acht de kans dat ik vanavond/vannacht nog flink ga bouwen aardig groot :slygrin:

Ik hou jullie in ieder geval na elke "bouwsessie" op de hoogte van de progressie.

Groeten uit Ede
Chris :viking:
Mijn youtube kanaal
Mijn Website
NXTchris
premium
premium

Berichtdoor NXTchris » ma maart 31, 2014 22:36

Vanavond weer aardig wat progressie kunnen maken :cheer:

Heb het hoogste punt bereikt :D 136cm
De reden waarom die bocht een beetje raar is, is omdat daar het eerste baanstuk eindigt en dan kan je geen scherpe bocht maken
Afbeelding

De roll naar beneden is klaar :omg:
Afbeelding

En begin van de looping is ook gemaakt al. 8-)
Afbeelding

Heb weer berg WIP fotos gemaakt en een filmpje van de afdaling.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En uiteraard even een paar filmpjes gemaakt :) (krijg gek genoeg die youtube tag niet werkend :freaked: )

Begint al ergens op te lijken :)
Laatst bijgewerkt door Large op ma maart 31, 2014 22:45, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Youtube link fix
Mijn youtube kanaal
Mijn Website
NXTchris
premium
premium

Berichtdoor BrickJohannes » ma maart 31, 2014 22:41

Ziet er erg goed uit Chris :duim: ...volgende keer ik dit topic aan klik schat ik in dat de baan af is met jouw bouwsnelheid :lol:
* Lego overal en nergens, behalve waar het hoort *
BrickJohannes
premium
premium

Thema: Trains

Berichtdoor NXTchris » di apr 01, 2014 1:35

BrickJohannes schreef:volgende keer ik dit topic aan klik schat ik in dat de baan af is met jouw bouwsnelheid :lol:

Dat ligt eraan hoe vaak je kijkt :wink:
Maar begint al aardig op te schieten ja :slygrin:

Heb de looping af en werkend.
Afbeelding
Ben alleen tegen 2 problemen aangelopen.

1 is dat het hele treintje met 11 karretjes zonder opbouw wel door alles komt maar als ik er minifigs en die schuine blokjes op zet dan haalt hij de top niet meer :(

Nou heb ik dat probleem opgelost door gewoon de trein te halveren in dit geval 6 karretjes. dat wil zeggen dat ik dus 2 treintjes kan maken :omg: en dat bied weer leuke mogelijkheden met de nxt qua netjes achter mekaar aankomen en vertrekken. :feest:
Dus op zich vind ik dat probleem niet zo erg.

Waar ik ook tegen aan ben gelopen is dat die roll naar beneden vrij veel snelheid kost want heb nu de looping zo hoog mogelijk gemaakt en vind het best meevallen als ik kijk naar de hoogte waar hij vanaf komt maar hij komt nu door de looping.
en ik denk dat ik ergens nog een lifttoren tussen ga zetten of nog een versnellingsunit zodat ik weer wat hoger uitkom en toch een beetje snelheid erin kan houden.
Met die steile looping haal je der ook aardig snelheid mee uit dus moet wel tussentijds gaan versnellen/omhoogtakelen.

Hierbij even een kort filmpje van de looping met het korte treintje

Tot de volgende update maar weer :omg:
Mijn youtube kanaal
Mijn Website
NXTchris
premium
premium

Berichtdoor Barman » di apr 01, 2014 11:15

Dat is geen looping, dat is een ovaal :lol:
Weer bijzonder gaaf NXTchris :duim:
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil!
Flickr en Youtube
Barman
premium
premium

Thema: Technic

Berichtdoor NXTchris » di apr 01, 2014 15:04

:lol:

Ja hij moet nog wat netter gemaakt worden maar was even om te kijken hoever hij zou komen ;)
Mijn youtube kanaal
Mijn Website
NXTchris
premium
premium

Berichtdoor Sonny » di apr 01, 2014 15:46

Prachtig Chris :duim: Deze en de vorige baan heb ik op de voet gevolgd. 8-)
Door jou begin ik te twijfelen of ik ook zo'n pakket zal aanschaffen of niet.
Lijkt mij wel erg gaaf!

Ik heb 't ergens gelezen, maar kan het niet meer terug vinden; heb jij 1 of 2 dozen tot je beschikking?
De dozen vind ik namelijk prijzig gezien het feit ik er nog administratiekosten en invoerrechten bij komen.

Iig ga zo door. :duim:
Sonny

Berichtdoor NXTchris » di apr 01, 2014 16:17

THX! :duim:

Ik heb 2 sets tot mijn beschikking.
daarmee kan je leuk baantje maken :)

Over die invoerrechten heb ik niemand gehoord dat die moesten betaald worden.
Mijn youtube kanaal
Mijn Website
NXTchris
premium
premium

Berichtdoor pj_bosman » di apr 01, 2014 21:05

Dat is voor suïcidale minifigs, zeker? :look: Ziet er erg gaaf uit, maar betekent hoger ook meteen beter? Ik vond je vorige baan ook erg gaaf, en een interessant parcours hebben. :)
pj_bosman
premium
premium

Berichtdoor NXTchris » wo apr 02, 2014 2:35

Barman schreef:Dat is geen looping, dat is een ovaal :lol:

Hij raakte daar ook een hoop snelheid in kwijt en die wil ik natuurlijk zo lang mogelijk behouden dus heb de looping heel stuk dicht bij de andere toren gedaan zodat hij nog flink snelheid heeft als hij eruit komt :)
Afbeelding
Nu heb ik achter de looping nog ruimte zat om een mooie schuineomhooglopende bocht richting het station te maken om daar weer hoogte te winnen en snelheid te minderen op een realistische manier.

pj_bosman schreef:Dat is voor suïcidale minifigs, zeker? :look:

Nou eerder voor de daredevils :viking: op zich is dit niet zo extreem hoor want in sommige achtbanen word je ook in paar seconden naar de dik 100km/u geschoten :P

pj_bosman schreef:maar betekent hoger ook meteen beter?

Euhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA in geval van een achtbaan zeker wel.
Want hoogte staat gelijk aan energie in dit geval :feest:
Tuurlijk zou ik ook een lage baan kunnen maken maar dan moet je tig versnellingsunits er midden in bouwen en ik vind het juist de kunst om 1 punt te hebben waar de energie erin gaat en daarna puur op zwaartekracht verder gaat.

pj_bosman schreef:Ik vond je vorige baan ook erg gaaf, en een interessant parcours hebben. :)

Dank u dank u :) Ik heb voor deze ook nog wel een paar leuke dingen in petto :P

Moet nu ook een manier vinden om de 2 treintjes netjes zonder te botsen in het station te laten komen en daar heb ik wel zin in want maakt het programmeren weer stukje leuker en de coaster interessanter om naar te kijken.
Dus z'n ramp vind ik het niet dat ik niet de hele trein kan gebruiken :feest:

Tot de volgende update weer :)

:duim:
Mijn youtube kanaal
Mijn Website
NXTchris
premium
premium

Berichtdoor pj_bosman » wo apr 02, 2014 7:10

NXTchris schreef:
pj_bosman schreef:maar betekent hoger ook meteen beter?

Euhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA in geval van een achtbaan zeker wel.
Want hoogte staat gelijk aan energie in dit geval :feest:
Tuurlijk zou ik ook een lage baan kunnen maken maar dan moet je tig versnellingsunits er midden in bouwen en ik vind het juist de kunst om 1 punt te hebben waar de energie erin gaat en daarna puur op zwaartekracht verder gaat.

:lol: Duidelijk! Ik kan me voorstellen dat daar een uitdaging in ligt! :)
pj_bosman
premium
premium

Berichtdoor NXTchris » za apr 19, 2014 20:42

pj_bosman schreef:
:lol: Duidelijk! Ik kan me voorstellen dat daar een uitdaging in ligt! :)

Ja als je om de paar bochten een versnelling moet plaatsen om hem het einde te laten halen dan word het niet echt een uitdaging nee.

De afgelopen 2 weken druk geweest met andere prioriteiten want heb een hele leuk dame leren kennen en tja lastig bouwen op een roze wolk ;)

Maaaaaaaaaaaar vandaag even lekker bezig geweest met de baan.
En de uitdaging is gelukt. :feest: :feest:
Heb de complete 2 sets weer opgekregen :cheer:

Moet nog wel wat kleine verstevingen maken denk ik maar eerste proefrondje is al gelukt :feest:
Heb ook een opvangstation gemaakt voor het eerste station zodat ik met 2 korte treintjes kan rijden.

Moet even kijken of ik het allemaal werkend krijg met 1 nxt anders pak ik een 2e erbij voor de sensoren.
Moet de boel nog weer netjes maken maar de baan zelf is zo goed als af.

Hierbij alvast wat voorproefjes.
Moet een goeie camera regelen om weer een mooi filmpje te maken en die krijg ik pas woensdag dus nog even geduld voor een mooi filmpje.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

tot de volgende update :duim:
Mijn youtube kanaal
Mijn Website
NXTchris
premium
premium

Berichtdoor Raven » za apr 19, 2014 20:53

Nice :duim:
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
Raven
premium
premium

Thema: Mudular Builds

Berichtdoor LegoMathijs » zo apr 20, 2014 14:34

Helemaal Top! :omg: ben benieuwd naar het filmpje :)
LegoMathijs
premium
premium

Thema: Allround

Berichtdoor NXTchris » di apr 22, 2014 3:04

Goeie nacht allemaal :duim:

Nou heb het meeste programmeer werk klaar en werkend :cheer:

Heb 2 nxt's moeten gebruiken omdat ik anders sensoren tekort kwam
1ir sensor
1 lightsensor
1 touchsensor op de hoofdnxt

En voor het opvangstation en de cameraflits heb ik een touchsensor en lightsensor zitten.

Heb in het station nu een lightsensor zitten en die is makkelijk te kalibreren aan de omgeving.

1 klein minpuntje waar ik helaas weinig aan kan doen is dat ik niet met een vol treintje kan rijden.
ik heb de baan elke keer getest rechtstreeks op een adapter gevoede batterij box. toen kreeg hij wel een vol treintje over de top maar gek genoeg lukt het niet als ik het via infrarood aanstuur :(
Maar goed te laat om dat nu nog te veranderen en gelukkig wel iets van aankleding kunnen laten zitten.

Heb even vlug een filmpje gemaakt met mijn telefoon om even een voorproefje te krijgen.
Ik gaat morgen een betere camera lenen en dan maak ik weer een mooi geedit filmpje maar wou jullie deze toch niet onthouden.

Groeten
Chris
Mijn youtube kanaal
Mijn Website
NXTchris
premium
premium

Berichtdoor Snoopy1975 » di apr 22, 2014 5:50

Ziet er goed uit.
Snoopy1975
premium
premium

Berichtdoor Barman » di apr 22, 2014 11:05

Gaaf dat het allemaal werk en de 2 karretjes maakt het ook weer bijzonder. Kan me niet herinneren dat ik dat eens eerder heb gezien bij een Lego achtbaan. Op het filmpje lijkt het wel erg compact en dan verlies je het overzicht bij een achtbaan. ook schiet deze zo snel omhoog dat het bijna niet te volgen is, maar wel een uniek afschietsysteem :omg:
Dat compacte zal wel verdwijnen als je van andere hoeken gaat filmen. het was ook maar een filmpje om een idee te krijgen :wink:
Flickr en Youtube
Barman
premium
premium

Berichtdoor kapiteiniglo » ma apr 28, 2014 7:27

Vind het wel weer heel gaaf chris :P
kwam net dit draadje tegen, echt heel mooi! in gedachten zie ik al een paar van die overgevende popetjes erin zitten :lol:
kaps bouwwerken
kapiteiniglo
premium
premium

Thema: city, treinen

Berichtdoor NXTchris » ma apr 28, 2014 9:51

dank u dank u :)

Heb berg filmpjes gemaakt maar nog geen tijd gehad om er een mooi filmpje van te bakken.

maar hij werkt super :cheer: nog even geduld
Mijn youtube kanaal
Mijn Website
NXTchris
premium
premium

Berichtdoor b rick » ma apr 28, 2014 10:07

Oh wauw!
Ik krijg de indruk de indruk dat de track zelf niet van lego afkomstig is? Wat gaaf om een coasterride te kunnen bouwen... dat had ik in de 80's moeten hebben...

Ik moest trouwens gniffelen toen ik de bunny op de muur tegenkwam tijdens het scrollen. Ook very 80's... :wink:
b rick

Berichtdoor Bricknook » ma apr 28, 2014 10:27

Voor de tracks zie: viewtopic.php?f=6&t=12000 :wink:
Voor de baan die je met 2 van die sets kunt maken: zie het geniale, gestoorde brein van NXTchris.
En kijk dan ook meteen in dit topic: viewtopic.php?f=93&t=12694 voor zijn vorige achtbaan. :)
Geschiedenis is de versie van het verleden, waarover men heeft besloten het eens te zijn. (Napoleon Bonaparte)
Bricknook

Thema: Town & City

Berichtdoor b rick » ma apr 28, 2014 12:22

Bricknook schreef:Voor de tracks zie: viewtopic.php?f=6&t=12000 :wink:
Voor de baan die je met 2 van die sets kunt maken: zie het geniale, gestoorde brein van NXTchris.
En kijk dan ook meteen in dit topic: viewtopic.php?f=93&t=12694 voor zijn vorige achtbaan. :)

Ah, thanks voor de eye-opener! Ik had al een vermoeden dat er zoiets verkrijgbaar was, maar had er nog niet in verdiept. Erg fijn dat je linkjes plaatst.
b rick

Berichtdoor NXTchris » ma apr 28, 2014 12:51

:oops: :oops: thx voor dat leuke compliment bricknook
Mijn youtube kanaal
Mijn Website
NXTchris
premium
premium

Berichtdoor NXTchris » ma mei 05, 2014 22:29

Nou Het heeft even geduurd voordat ik eindelijk tijd had om de gemaakte filmpjes tot 1 compilatie te maken.
Maar heb de afgelopen weken in een droom :love: :love: :love: geleefd maar ook geMOCt hoor alleen dan met rozenblaadjes
Afbeelding

Maar heb het filmpje eindelijk op youtube staan :cheer:
Zit helaas 1 wip filmpje op de verkeerde plek maar daar kwam ik te laat achter.

Maar het resultaat mag er denk ik wel wezen :)
Wat vinden jullie?

Mijn youtube kanaal
Mijn Website
NXTchris
premium
premium

Berichtdoor BrickJohannes » di mei 06, 2014 7:35

Ziet er weer super fantastisch uit! :duim:
* Lego overal en nergens, behalve waar het hoort *
BrickJohannes
premium
premium

Thema: Trains

Berichtdoor Sonny » di mei 06, 2014 8:54

Ziet er weer extreem uit :freaked: Die lanceer unit vind ik erg slim bedacht. :duim:

Ik heb de sets sinds een tijdje ook binnen en ga binnenkort een poging wagen om een houten achtbaan te bouwen.
Die wordt dan niet zo hightech als die van jou met al die NXT dingen :look:
Sonny

Berichtdoor Barman » di mei 06, 2014 19:30

Dat maakt niets uit Sonny, ieder zo zijn ding en een houten achtbaan is ook een hele uitdaging om dat goed uit de verf te laten komen, daar zit de uitdaging in de uitvoering en niet in de baan opzich.

Hij is gaaf geworden maatje. Was wel blij met de slo-mo beelden, anders is het niet te volgen.
Gefeli met je nieuwe liefde :feest:
Flickr en Youtube
Barman
premium
premium

Berichtdoor Kelkschiz » vr mei 09, 2014 23:35

Fantastisch. Ik heb zoiets nog nooit eerder gezien van LEGO. Is that rollercoaster materiaal echt LEGO? Ik geloof niet dat ik daar ooit een set van heb gezien.
Kelkschiz

Re: NXTchris's Bumblebee 2 launched coaster

Berichtdoor FLEXiGON » ma mei 12, 2014 9:08

Hoe kom je er weer op! Echt gaaf gemaakt en een plezier om naar te kijken! :D
Deze steen op deze steen en zo bouw ik steeds hoger...
FLEXiGON
premium
premium

Thema: City

Re: NXTchris's Bumblebee 2 launched coaster

Berichtdoor TarikS » ma mei 12, 2014 11:07

Prachtige baan. Ik vind het leuk dat het zo compact is en niet zo uitgestrekt; dat zit hem natuurlijk ook in de vervoerbaarheid, maar met al dat geel en die baanbogen zo dicht bij elkaar en door elkaar kijkt het lekker weg. Mooi ook hoe snel dat afschiet mechanisme het karretje de hoogte in jaagt, dat had ik toch nooit verwacht!
TarikS

Keer terug naar Bouwwerken en MOC's