Ben je klaar voor het grote publiek? Post hier je plaatjes! Ook links naar mooie dingen van anderen mogen hier.

Chef's MOC's

Gebruikers-avatar
User

Chef_NL

Rang

premium

premium
406

Za Dec 29, 2012 20:48

Heemskerk

Chef's MOC's

door Chef_NL » Za Jan 26, 2013 12:54

Hallo mede Lego Fans,

Ik heb mij onlangs aangemeld bij LOWLUG, leeste al lang mee en bewonderde al lang jullie MOC's. Sinds kort heb ik zelf ook weer wat lego tot mijn beschikking, en ben ik in mijn spaarzame vrije uurtjes ook weer aan het bouwen geslagen.

Dit is mijn eerste bouwwerk:

Het betreft een "elven grenspost"

Afbeelding
Afbeelding

Dit is mijn eerst bouwwerk sinds jaren, dus verwacht niet teveel :)
Wel vind ik het zelf een leuk eindresultaat, probleem was wel dat ik veels te weinig stenen had om hem 360 graden te maken (achterzijdes zijn opgevuld met andere kleuren) en ik had veel te weinig leaves om de boom wat voller te maken, maargoed, details.

De Minifigs heb ik nog niet veel mee gevarieerd, vanwege het schaarse aanbod :) maar ik ben druk mijn collectie uit te breiden.

Ik hoor graag wat jullie vinden en vooral tips voor de toekomst!
Mijn MOC's op Flickr | Mijn verzameling op Brickset
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5526

Vr Nov 07, 2003 15:01

Oss

Re: Chef's MOC's

door MOCkingBird » Za Jan 26, 2013 12:57

Leuk :duim: Mooi (schuin) geplaatst op de ondergrond. Goede rots, leuk trappetje naar de boom.
Wil je een bijdrage leveren aan de brickbieb, stuur dan even een pb'tje
Bricklink Mockingbird's Nest Egg
Gebruikers-avatar
User

workfromtheheart

Rang

Moderator

Moderator
6404

Zo Nov 04, 2007 20:44

Dronten

door workfromtheheart » Za Jan 26, 2013 13:00

Laat ik het zo zeggen... als dit je eerste bouwwerk is... dan ga je in de toekomst zeker nog hogere ogen gooien als je zo door blijft bouwen :duim:
Mijn Flickr pagina.
Moeite met wiskunde? Met WisWereld probeer ik te helpen.
Gebruikers-avatar
User

L-space

Rang

premium

premium
563

Vr Apr 17, 2009 22:58

de Meierij

door L-space » Za Jan 26, 2013 13:00

Het ziet er prima uit.
Mooie verdedigingswal en genoeg te zien.
Dat belooft wat voor de toekomst. :duim:
"The Turtle Moves"
www.Lspace.nl - flickr.
Gebruikers-avatar
User

koffiemoc

Rang

premium

premium
2568

Zo Sep 07, 2008 17:54

Zutphen

door koffiemoc » Za Jan 26, 2013 13:12

Ik vind 'm goed gelukt. Je hebt niet alleen oog voor de grote vorm, maar ook voor details. De boom is mooi geworden met die trap en past inderdaad veel beter in het geheel dan die losse toren die je eerst had.
Volgens mij heb je het maximale uit je verzameling bricks gehaald. Als je groter en nog gedetailleerder afgewerkt wil bouwen moet je je collectie uitbreiden denk ik. Als je merkt dat je voor specifieke onderdelen tekort komt, zoals boomblad of tegeltjes, dan kun je die beter via Bricklink kopen dan via sets, want daarmee schiet het soms niet op.
Baldrick, have you no idea what irony is? Yeah. It's like goldy and bronzy, only it's made of iron.
my koffiemocs @ flickr.
Gebruikers-avatar
User

WvdP

Rang

Site Admin

Site Admin
10852

Wo Dec 26, 2007 21:58

nabij Leiden

door WvdP » Za Jan 26, 2013 13:59

Chef_NL schreef:Dit is mijn eerst bouwwerk sinds jaren, dus verwacht niet teveel :)
Dude, ik zie SNOT, ik zie schuingeplaatste bouwwerken, ik zie een MOC die op sommige punten over de grenzen van de baseplate hangt, ik zie een keurige afwerking van de rand aan de voorkant, en dan heb ik het nog niet eens over je MOC zélf gehad. Niet zo bescheiden zeg!!
Ga snel je collectie bricks en figs uitbreiden, want ik wil graag meer van jouw hand zien! :P
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
(Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett)
Gebruikers-avatar
User

Petturik

304

Zo Dec 04, 2011 13:43

Beilen

door Petturik » Za Jan 26, 2013 14:43

Ziet er erg goed uit !
Mooie technieken en goede combinaties.
Ga zo door :)

ps. Ik zie voldoende vrije ruimte voor meer lego achter je MOC, dus dat mag geen beperkende factor zijn :)
---->Flikr account<----
1 steen is ook maar zo alleen, daarom dus dat ik er zoveel heb :)
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26230

Ma Jan 27, 2003 19:04

Meijel

door stuifzand » Za Jan 26, 2013 15:06

Oeh, nice! :duim:
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
3999

Ma Jan 08, 2007 21:14

Groene hart

door aawsum » Za Jan 26, 2013 17:37

Je onderschat jezelf :duim:
Gebruikers-avatar
User

Elderon

404

Ma Aug 08, 2011 0:56

door Elderon » Za Jan 26, 2013 17:49

So hey, ziet er goed uit man! Ga zo zeker door zou ik zeggen. Ben het inderdaad eens dat je al heel veel technieken in je MOC gebruikt die ik in mijn eerste MOC zeker weten nog niet had kunnen gebruiken. Ik zou inderdaad zeggen dat het tijd wordt je collectie uit te breiden en vooral door te bouwen :D
Fairy tales do not tell children the dragons exist. Children know that dragons exist. Fairy tales tell children the dragons can be killed. ~G.K. Chesterton
Gebruikers-avatar
User

Quarktaart

Rang

premium

premium
1385

Vr Jun 10, 2011 11:25

Vleuten

door Quarktaart » Za Jan 26, 2013 19:03

Wow! Dat ziet er goed uit :duim: mooi kleur gebruik, leuke hoeken en coole minifigs.
Stenen maken de minifig
Brickshelf
Flickr
Gebruikers-avatar
User

Chef_NL

Rang

premium

premium
406

Heemskerk

door Chef_NL » Za Jan 26, 2013 23:41

Bedankt voor de reacties allemaal, doet me zeker aansporen om meer te gaan bouwen :)

mijn hoofd tolt van de wilde ideeen, ik ben nu bricklink aan het afstruinen naar de juiste parts, maar kan eigenlijk alles gebruiken wat grijs, bruin, tan en groen is :p. Maar voornamelijk koplamp, 1x1 met stud, hier liep ik echt meermaals op vast tijdens het bouwen. Maar dat komt wel goed ik heen inmiddels een paar orders uitstaan, dus jullie horen zeer snel weet van mij!

Ondertussen blijf ikook van jullie mocs genieten, er staan hier zoveel mocs waarvan ik het niveau ooit hopp te halen!
Gebruikers-avatar
User

Atte

179

Vr Dec 21, 2012 11:43

Midden-NL

door Atte » Ma Jan 28, 2013 10:58

Erg mooi gemaakte moc! Ik ben benieuwd naar je volgende.
Vooral die trap en onderkant van de brug vind ik mooi.
De toren met boom er bovenop is ook erg gaaf gemaakt :duim:
Goed bezig iig :D
MOC's op Flickr
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8557

Ma Dec 25, 2006 14:27

Soesterberg

door eti » Ma Jan 28, 2013 11:27

Inderdaad heel indrukwekkend, zeker als je niet veel meer hebt dan dit. Maar anders ook.
Gebruikers-avatar
User

jeroend

Rang

premium

premium
1101

Ma Sep 10, 2007 6:48

Zierikzee, Zeeland

door jeroend » Ma Jan 28, 2013 22:02

Ik kan me alleen maar aansluiten bij alle ander lovende commentaren... Hulde :duim:

Alles klopt aan je MOC, het hele sfeertje! Vooral de boom met trap en "hut" ziet er echt geweldig uit, gewoon jaloers makend!

Kom je ook naar de meeting in Oss?
Gebruikers-avatar
User

Rick2000nl

356

Di Dec 25, 2007 15:13

Almere

door Rick2000nl » Ma Jan 28, 2013 22:12

Mooi hoor.... Ziet er gaaf uit...
Zelf nog geen moccer, maar kijg wel inspiratie als ik dit zo zie....
Gebruikers-avatar
User

LegoMathijs

Rang

premium

premium
1623

Wo Aug 24, 2011 10:59

door LegoMathijs » Ma Jan 28, 2013 23:03

Wauw!!! Dit is echt een gave MOC! :duim:
Veel details :D Mooie bouwtechnieken! :D
Flickr: http://www.flickr.com/photos/mathijslegofan/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
User

Chef_NL

Rang

premium

premium
406

Heemskerk

door Chef_NL » Di Jan 29, 2013 4:59

Het lijkt me zeker leuk om eens een meeting bij te wonen, ik ben helemaal blanco kwa community gebeuren, dus moet nog een beetje wennen :), maar vind de positieve houding hier helemaal top!

Nogmaals bedankt voor de complimenten, word er helemaal stil van :oops:

Ik heb vandaag al een paar mijn LOTR sets afgebroken, ik wil verder bouwen!
Alleen kon ik bij Helm's deep het nog niet over mijn hart verkrijgen om deze af te breken.
Morgen krijg ik Warg's attack, Wheatertop, Hobbit huisje (naam even kwijt) en mirkwood spiders binnen, dus wel weer een aantal bruikbare bricks , (Lang leve de Joppa aanbieding!)

Het heeft overigens grote voordelen om als Volwassene te bouwen, je hoeft niet meer zo lang te sparen.
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3063

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

door Large » Di Jan 29, 2013 9:13

Dat ziet er heel goed uit :duim:
"Duizend bommen en granaten..!"
-Kapitein Haddock

https://instagram.com/largebricks/
Gebruikers-avatar
User

Fraunches

37

Vr Jan 25, 2013 12:26

Urk

door Fraunches » Di Jan 29, 2013 19:16

Wouw dit ziet er al heel goed uit, krijg al allemaal ideeën :P

Blijf bouwen!
Old passions never go away
Gebruikers-avatar
User

BrickJohannes

Rang

premium

premium
5252

Vr Jun 06, 2008 13:29

Burgum (friesland)

door BrickJohannes » Wo Jan 30, 2013 10:45

Ziet er goed uit zeg! :duim:
* Lego overal en nergens, behalve waar het hoort *
Gebruikers-avatar
User

mcdenbesten

Rang

premium

premium
1115

Zo Feb 14, 2010 23:02

Sliedrecht

door mcdenbesten » Do Jan 31, 2013 12:57

Dit is wel echt een lust voor het oog! Tan en brown werkt wel erg goed zeg, moet ik me ook eens aan wagen.
Er is een tijd om af te breken en een tijd om op te bouwen. - Ecclesiastes
MOCs
Gebruikers-avatar
User

Chef_NL

Rang

premium

premium
406

Heemskerk

door Chef_NL » Zo Dec 08, 2013 13:34

Dit valt niet helemaal onder MOC, maar wil het toch graag met jullie delen;

Ik ben begonnen aan de UCS AT-AT, ontworpen door Cavegod Die inmiddels meerdere fantastische UCS Star Wars MOC's heeft gefabriceerd.

Ik kwam op Cuuso zijn AT-AT tegen en was spontaan verliefd op dit model, de AT-AT is voor mij echt jeugdsentiment, ik was vroeger (en nog steeds wel) gek van Star-Wars, en de AT-AT was het model wat ik altijd al graag had willen hebben.

Nu inmiddels volwassen had ik de mogelijkheid en de financiele middelen om dit voor elkaar te krijgen, dus heb ik Cavegod gecontacteerd en de instructies van hem gekocht.

De instructies bestaan uit een aantal LDD files en een Partlist (excel)

Inmiddels ben ik halverwege de build, en wil graag met jullie delen wat ik allemaal gedaan heb, en vooral dingen waarvan ik heb geleerd, om in het vervolg anders of beter aan te pakken.

To be continued!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
User

Barman

6686

Di Mrt 22, 2005 22:30

Wijk bij Duurstede

door Barman » Ma Dec 09, 2013 10:38

Op Flickr volg ik al een tijdje je vorderingen. Ondanks dat het een kopie is, is deze zeer indrukwekkend en wegens de schaal kun je eindelijk de details goed krijgen die in het standaard model van Lego ontbreken.
Als deze klaar is, zou ik deze graag eens in het echie willen zien. Het zou mooi wezen als je deze op een meeting eens kan meenemen, als dat tenminste lukt met het vervoer. Ik neem aan dat deze in zekere zin modulair is?
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil!
Flickr en Youtube
Gebruikers-avatar
User

Chef_NL

Rang

premium

premium
406

Heemskerk

door Chef_NL » Ma Dec 09, 2013 13:14

Hij is modulair, het ontwerp is zo gedaan dat het hoofd, benen, body en de buitenkant van de body vrij eenvoudig gedemonteerd kunnen worden. Ik weet alleen nog niet of ik hem erg lang heel laat. Het is zo'n gigantische MOC, dat ik niet echt een hele mooie plek voor kan vinden. In eerste instantie zou hij in de woonkamer op de piano pronken, maar de piano hebben we weggedaan. En ook; met een kleintje van één jaar in huis moet hij hoog komen te staan.

Wat wel "storend" is is dat het ontwerp een aantal tekortkomingen heeft, het hoofd is erg instabiel, en heb zelf al vrij veel aangepast aan de constructie van het lichaam. In eerste instantie viel het bij het minste of geringste deels of helemaal uit elkaar.

Wel wil ik hem zoveel mogelijk als de originele versie opbouwen, ik ga daarna wel aan de slag om het hoofd e.d. wat steviger te maken. De zijkanten van het hoofd zitten binnenin met een elastiek verbonden en klemmen hiermee het front en de bovenkant vast. Maar ik wil hier een vaste oplossing voor zien te fabriceren. Wel een uitdaging, want hier zal hij zelf vast ook wel een tijd zijn hoofd over gebroken hebben.

Toch is het een fantastisch model, soms wat frustrerend om te bouwen, maar ik geniet er echt van!

Ik heb per stap de LDD files opgesplit in secties, hiervan de stuklijsten uitegdraait, onderdelen verzameld, en bouwen maar!
Maarr.. het blijkt dat LDD niet consistent is met de part lists, er staan parts bij die niet in het model zitten, en er ontbreekt geregeld wat, dit was dus vrij frustrerend. Tevens is de building guide die uit LDD komt amper bruikbaar, LDD zet eerst het hele technic skelet in elkaar, en voegt dan als laatste een stuk of 50 pins toe (die je er uiteraard niet meer in krijgt omdat het al samengebouwd is.) Ik heb dus bij elk deel gewoon LDD bij de hand genomen, en door deels te ontleden gekeken hoe het in elkaar zat.

en de parts, het zijn er ruim 6100, en het verzamelen ervan.. een aantal parts zijn zeldzaam waardoor sommige parts maar in hoeveelheden van 1 te vinden zijn terwijl je er 16 nodig hebt.

Al met al heb ik ruim 40/50 bricklink orders geplaatst om alles te verzamelen, de kosten? .. mijn vrouw zou dit kunnen lezen :wink: maar het is vrij veel, veel meer als ik in eerste instantie in gedachten had.

Jammer is dat ik een paar parts ook niet meer in LBG kan vinden, met name de 8 x 8 dish is niet te vinden, hopelijk kom ik deze ooit nog tegen of verschijnt deze nog eens in een set.
Gebruikers-avatar
User

TAFOL

Rang

premium

premium
8994

Zo Sep 14, 2008 12:11

Papendrecht

door TAFOL » Ma Dec 09, 2013 15:18

Chef_NL schreef:Jammer is dat ik een paar parts ook niet meer in LBG kan vinden, met name de 8 x 8 dish is niet te vinden, hopelijk kom ik deze ooit nog tegen of verschijnt deze nog eens in een set.

Och, hij is wel te vinden, maar of je daar het geld voor over hebt... :fluiten:
Just the other night I was aimlessly surfing the Internet and now here I am on
the most fantastic LEGO-forum in the world having chats with you fine people.

TAFOL Brickography op Facebook
Mijn Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

Chef_NL

Rang

premium

premium
406

Heemskerk

door Chef_NL » Ma Dec 09, 2013 15:43

Zo nu en dan verschijnen er weer een paar, laatste keer keer ik, en was het 40€, ik heb er zes nodig.. :( net als 3 x 3 dishes, waarvan ik er nog 6 moet, maar deze kun je zo nu en dan wel voor een redelijke prijs vinden, dus die sprokkel ik wel bij elkaar. Ach geduld is een schone zaak ;)
Gebruikers-avatar
User

Barman

6686

Di Mrt 22, 2005 22:30

Wijk bij Duurstede

door Barman » Ma Dec 09, 2013 16:48

van die 8x8 LBG heb ik er nog 2 liggen, beide gebruikt in een moc, dus zijn nog practisch nieuw.
Stuur even een PBtje als je interesse hebt, de prijs komen we echt wel uit, ze zijn gekocht in een tijd dat ze nog niet zo giga duur waren.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil!
Flickr en Youtube
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26230

Ma Jan 27, 2003 19:04

Meijel

door stuifzand » Ma Dec 09, 2013 19:52

Mag dat in een volgend geval meteen via pb? Bedankt! :duim:
Gebruikers-avatar
User

Chef_NL

Rang

premium

premium
406

Heemskerk

door Chef_NL » Za Dec 28, 2013 21:14

Eindelijk een paar verloren uurtjes gevonden om verder te bouwen;

De Linkerkant is gereed, en geeft hem meteen een stuk beter aangezicht:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mooie vind ik dat de zijpanelen maar met twee technic pins vastzitten, plus dat ik erg onder de indruk ben hoe hij het allemaal netjes passend heeft gekregen, reken maar dat het een gepuzzel is geweest
Gebruikers-avatar
User

LegoMathijs

Rang

premium

premium
1623

Wo Aug 24, 2011 10:59

door LegoMathijs » Zo Dec 29, 2013 17:52

Ziet er al strak uit!

Ik gebruik zelf ook vaak Technic om panelen en andere elementen vast te zetten. Geeft toch net dat beetje extra stevigheid vind ik :)
Flickr: http://www.flickr.com/photos/mathijslegofan/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
User

Chef_NL

Rang

premium

premium
406

Heemskerk

door Chef_NL » Zo Feb 23, 2014 21:06

Het beest heeft gestaan:

Afbeelding

Afbeelding

(Alleen hierbij was het hoofd nog niet gemonteerd (+/- 1,5 kg)

Na minimaal 10+ pogingen om het beest stabiel staande te houden en de zoveelste crash (10+):

Afbeelding

Heb ik besloten met deze build te stoppen :(

hij heeft gestaan, maar je merkte dat de benen onder de druk wat gingen wijken, en elke keer na een minimale correctie had je het hele gevaarte weer in je handen (met ingestortte benen), recht konden de benen wel wat kracht hebben maar schuin belast knikten zij direct. En durfte hem niet zo te laten staan. Ik heb zelf geen foto kunnen nemen dat is erg jammer.. :?

Ik denk dat ik door wat modificaties aan het fragiele body dat het geheel te zwaar is geworden.

Wel respect voor degenen die dit apparaat bij elke show weer opbouwen (hell, dat is geen makkie, het weegt bij elkaar flink wat).

lichtpunt is wel dat ik weer een vracht LBG beschikbaar heb om andere coole dingen te bouwen! :D al doet het wel zeer om zolang met iets bezig te zijn en vlak voor de finish te stoppen.
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3063

Die Haghe

door Large » Zo Feb 23, 2014 22:40

Zonde dat het zo instabiel is :(

Is er echt niets aan te doen? Her en der verstevigen met technic parts ofzo...

Evt kan je deze scene bouwen:
Afbeelding
:wink:
-Kapitein Haddock

Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3063

Die Haghe

door Large » Zo Feb 23, 2014 23:10

Sorry ik kan het niet laten :oops:

De instabiliteit lijkt inderdaad uit de poten te komen. Die knikken wanneer er te veel gewicht op komt te staan..

Als je de poten over de lengte zou verstevigen met lift arms is het misschien stabieler...

Zo dus:
Afbeelding

Om het aangezicht netjes te houden zou je er voor kunnen kiezen dit alleen aan de binnenkant van de poten te doen.

Ik weet niet hoe het precies in elkaar zit maar mss heb je hier wat aan.
-Kapitein Haddock

Gebruikers-avatar
User

Atte

179

Vr Dec 21, 2012 11:43

Midden-NL

door Atte » Ma Feb 24, 2014 8:16

Wat een super gaaf project zeg! Zonde om er mee te stoppen nu je al zover bent.
Zoals Large ook al aangeeft, is er geen manier om de poten te verstevigen?
Er zit hier @Lowlug zoveel creativiteit, er is vast wel iemand die een creatieve/goede oplossing heeft.
MOC's op Flickr
Gebruikers-avatar
User

superkees

521

Wo Mei 25, 2011 13:42

Zierikzee

door superkees » Ma Feb 24, 2014 8:39

Ik had deze nog niet gezien. Stoppen lijkt me inderdaad zonde. Kun je de benen niet maken van liftarms en dan bekleden met tiles? Dan worden ze wellicht iets dikker, maar dan lijkt me niet heel bezwaarlijk.
Gebruikers-avatar
User

Chef_NL

Rang

premium

premium
406

Heemskerk

door Chef_NL » Ma Feb 24, 2014 15:27

Ik heb ook wel zitten broeden op een oplossing, de poten bestaan nu al uit heeel veel gestapelde plates (betere hechting).
het lastige is gewoon dat benen niet veel groter kunnen zonder het aangezicht meteen flink aan te tasten.

Bij de meeste AT-AT moc's die je tegenkomt zijn de benen uit proportie vanwege gebrek aan stevigheid, en dit was juist het mooie van deze moc, tot in de perfectie zijn de vormen en formaten kloppend.

Naast de benen is het voetgewricht het zwakste punt, dus ik vrees dat ik het probleem alleen maar verplaats..

Zucht lastig, ik denk dat ik hem even aan de kant moet leggen om op adem te komen en weer wat positieve zin te verzamelen, het is best deprimerend als hij zovaak in stukken breekt..
Gebruikers-avatar
User

buildingmaster

214

Do Aug 01, 2013 9:44

Twente

door buildingmaster » Ma Feb 24, 2014 20:49

Zou inderdaad erg jammer zijn: ziet er namelijk erg goed uit. Misschien is het wel goed om er even afstand van te nemen (al kan ik me voorstellen dat dit erg moeilijk is): het kan zomaar zijn als je met iets anders bezig bent, de oplossing alsnog aandient. :bigsmile:
je moet bouwen met de blokjes die je hebt... gekocht.
Voor meer foto's kun je terecht op mijn Brickshelf en/of Flickr pagina.
Gebruikers-avatar
User

Chef_NL

Rang

premium

premium
406

Heemskerk

door Chef_NL » Zo Mrt 16, 2014 20:39

Na een paar dagen ziek thuis te zijn, kon ik het niet laten om toch weer een poging te wagen; :feest: :feest:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

naast zijn kleine broertje, de 8129 (deels geplunderd voor parts)

Wat een opluchtig, morgen met zonlicht maak ik nog wat foto's (ik ben niet zo'n beste fotograaf zoals jullie kunnen zien, en dan gaat hij uit elkaar.)

Ik ben als de dood dat hij uit zichzelf neerkomt.. wat een zenuwenwerk om hem in elkaar te zetten en heel te houden :freaked:
Gebruikers-avatar
User

buildingmaster

214

Do Aug 01, 2013 9:44

Twente

door buildingmaster » Zo Mrt 16, 2014 21:08

Leuk om te zien dat het je toch gelukt is. Zo zie je maar, de aanhouder wint. :duim: Alleen jammer dat we het gevaarte niet 'in het echt' kunnen bewonderen...
je moet bouwen met de blokjes die je hebt... gekocht.
Voor meer foto's kun je terecht op mijn Brickshelf en/of Flickr pagina.
Volgende