Ben je klaar voor het grote publiek? Post hier je plaatjes! Ook links naar mooie dingen van anderen mogen hier.

VFracingteam MOC's

Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

Za Jan 21, 2012 16:54

VFracingteam MOC's

door Edwin Korstanje » Zo Mei 13, 2012 20:47

Beste Lowluggers,
Nu ik de laatste tijd een aantal MOC's heb gebouwd wordt het tijd dat ik het in dit rubriek plaats en kunnen jullie voortaan al mijn Moc's hier vinden.
Eindelijk ben ik klaar met de sleep/duwboot Smit Bronco en ben redelijk tevreden met het resultaat voor mijn eerste schip dan :lol:
Ik heb ook wat betere foto's genomen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Voor meer foto's op http://www.brickshelf.com/cgi-bin/galle ... racingteam
Groetjes Edwin
Laatst gewijzigd door Edwin Korstanje op Ma Mei 14, 2012 18:02, in totaal 2 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

Re: VFracingteam MOC's

door Edwin Korstanje » Zo Mei 13, 2012 22:19

In Oktober 2011 begonnen na meer dan 25 jaar geen lego meer te hebben aangeraakt en gelijk verslaafd geraakt aan het bouwen van MOC's (vindt het bouwen van orginele set niet zo boeiend dan het zelf uitdokteren van modellen.
Hier wat voorbeelden wat ik tot nu toe heb gemaakt: De meeste kennen jullie al!! :P
Eerste MOD/MOC Unimog Dakar 4x4
Afbeelding

Toen een MOC Unimog Dakar 6x6
Afbeelding

Daarna mij eerste versie van de Brandweer Mog.
Afbeelding

En de volgende moc had ik voor mijn dochter gebouwd de Daf XF paardentruck.
Afbeelding

Toen volgde weer een Unimog maar een echte trucktrial de Brabus black edition.
Afbeelding

En toch nog een laatste Unimog versie 2 van de brandweer Mog.
Afbeelding

En voor de ACC voor 3 Juni in Rotterdam een complete MOD racetruck.
Afbeelding

Gelukkig heb ik nu ook eindelijk iets anders gemaakt dan trucks en dat geeft me een zeer goed gevoel en voldoening een sleep/duwboot de Smit Bronco.
Afbeelding

Ben al begonnen aan mijn volgende project en het is weer een schip in opdracht van mijn dochter. het wordt de veerboot de Staeldiep en wordt 1.15 meter lang bij 32 centimeter breedt en weer studless. Mijn dochter gaat alle voertuigen zelf bouwen die er oppassen in minifig schaal.
Afbeelding
Groetjes Edwin
Laatst gewijzigd door Edwin Korstanje op Ma Mei 14, 2012 19:07, in totaal 3 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
User

JunkstyleGio

3482

Zo Jul 13, 2008 17:59

Breda

door JunkstyleGio » Ma Mei 14, 2012 11:38

Je hebt het legovirus te pakken...
"Some say he eats ABS for Breakfast. Some say he dreams in Building Instructions. All we know is, he's called JunkstyleGio...."
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Ma Mei 14, 2012 12:29

JunkstyleGio schreef:Je hebt het legovirus te pakken...

En het is zeer besmettelijk :lol: :lol:
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Vr Jun 22, 2012 21:10

En mijn nieuwste MOC, hebben jullie al als WIP voorbij zien komen en het is de veerboot Staeldiep
die vaart tussen Maassluis en Rozenburg.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Edwin Korstanje op Za Jun 23, 2012 8:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
User

Bricksonwheels

1694

Zo Jan 06, 2008 9:19

Twente

door Bricksonwheels » Vr Jun 22, 2012 21:45

Hij is weer mooi geworden, zeker in die frisse bouwstijl.
Gebruikers-avatar
User

dirk klijn

868

Do Okt 28, 2010 14:17

Woudrichem

door dirk klijn » Vr Jun 22, 2012 21:56

Netjes :duim:
Don't stop 'til you get enough.
Gebruikers-avatar
User

Jurgenkrooshoop

294

Ma Mrt 01, 2010 17:53

door Jurgenkrooshoop » Za Jun 23, 2012 8:23

Dat is een bijzonder mooie veerboot geworden, complimenten :duim:
Zonder zelf kleiner te worden, kan men anderen groter doen worden (Chinese wijsheid)
Mijn LEGO-Website Brickshelf
Gebruikers-avatar
User

LegoMathijs

Rang

premium

premium
1623

Wo Aug 24, 2011 10:59

door LegoMathijs » Za Jun 23, 2012 11:27

Gaaf hoor :duim:
Flickr: http://www.flickr.com/photos/mathijslegofan/" onclick="window.open(this.href);return false;
no avatar
User

Stuff

291

Di Jan 05, 2010 22:46

Hoofddorp

door Stuff » Za Jun 23, 2012 12:24

Ik kan niet anders zeggen dan dat het er erg goed gelijkend uitziet!

Erg mooi gedaan hoor :duim:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks........
Gebruikers-avatar
User

Barman

6686

Di Mrt 22, 2005 22:30

Wijk bij Duurstede

door Barman » Zo Jun 24, 2012 6:00

Hij is erg gaaf geworden. Zeer goed gedetaileerd en mooi kleurengebruik.
Je dochters boffen maar met zo'n vader.

Als je deze afbreekt heb je wel een hele grote berg pinnetjes en beams :lol:
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil!
Flickr en Youtube
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Zo Jun 24, 2012 7:51

Barman schreef:Hij is erg gaaf geworden. Zeer goed gedetaileerd en mooi kleurengebruik.
Je dochters boffen maar met zo'n vader.

Als je deze afbreekt heb je wel een hele grote berg pinnetjes en beams :lol:

Als ik beide schepen afbreek, moet ik, denk ik wel genoeg parts hebben om een volgende MOC te maken :wink:
En Barman ik heb gelukkig maar 1 dochter, wand anders zou ik bankroet gaan :lol:
Gebruikers-avatar
User

2LegoOrNot2Lego

991

Do Jul 02, 2009 18:54

Mussel

door 2LegoOrNot2Lego » Ma Jun 25, 2012 12:05

Mooi hoor, geweldig...
To LEGO or not to LEGO... that is the question...

Ben je nieuwsgierig naar wat ik zoal bouw kijk dan:
...op mijn LowLug topic MOC's 2LegoOrNot2Lego...
...of in mijn Brickshelf folder...
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Ma Jun 25, 2012 20:07

2LegoOrNot2Lego schreef:Mooi hoor, geweldig...

Ingmar nog dank als 1 van de leverraars van zwarte liftarms voor het dek
Gebruikers-avatar
User

BrickJohannes

Rang

premium

premium
5252

Vr Jun 06, 2008 13:29

Burgum (friesland)

door BrickJohannes » Ma Jun 25, 2012 20:40

Ziet er echt top uit :duim:
* Lego overal en nergens, behalve waar het hoort *
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Di Jul 31, 2012 21:19

Helaas moest ik de Smit Bronco slopen, ben nu al twee dagen bezig en zo'n 8 uur verder en heb de blaren op mijn vingers om alle pinnen en tegels te verwijderen en moet er nog 6 uur erin steken.
Gelukkig is dan wel alles gesloopt en gelijk weer gesorteerd.
Vandaag de nieuwe 9398 4x4 Crawler binnen gekregen en heb hem gelijk dubbel en de nieuwe motoren zijn fantastisch zeker de servo en zijn zo krachtig dat hij zelf met de PP wielen hem direkt weer bij loslaten het centerpunt weer opzoekt.
Mijn dochter heeft voor 80 procent het chassis zelf gebouwd en is vorige week 7 jaar geworden en sta er versteld van dat ze nu naar een paar maanden al zo goed kan tekening lezen om zo'n complex model te bouwen en heeft alleen soms wat hulp nodig om wat pinnen erin te krijgen, omdat ze wat pijn in haar handjes krijgt.
Ze hoeft alleen nu nog boekje 3 de body te maken
Groetjes Edwin
Gebruikers-avatar
User

Barman

6686

Di Mrt 22, 2005 22:30

Wijk bij Duurstede

door Barman » Wo Aug 01, 2012 11:03

Dat van die pinnen kan ik me goed voorstellen. Ik heb vorig weekend de kubota maar uit elkaar gehaald omdat ik bepaalde onderdelen ging missen. ook hier zaten een berg aan pinnen in, maar nooit zoveel als bij jouw schip.
Wees blij dat het niet de pinnen uit de jaren 80 zijn, want die krijg je echt niet los met je handen en moet je met een kruisas eruit drukken.

Ik vind het knap van je dochter om op die leeftijd al zo'n set in elkaar te zetten. Natuurlijk is het mogelijk vergelijken met onze jeugd toen er 20 parts per plaatje op gingen, maar toch. De bestuuring en ophanging zijn wel een uitdaging bij deze set, zeker voor een 7 jarige. Top :D
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil!
Flickr en Youtube
Gebruikers-avatar
User

legotrucks

4356

Zo Okt 19, 2003 21:18

Verweggisstan

door legotrucks » Wo Aug 01, 2012 17:47

Ach man, hou op. Toen ik deze kraan afbrak hield ik geen vingers meer over. Het was in 1990 en ik was ook heel wat jaartjes jonger. Behoorlijke trauma aan overgehouden en sindsdien niet meer belachelijk veel pinnen gebruikt en een paar jaar erna overstapt op de nieuwe versie die toen uit kwam.

Afbeelding
Mijn website: www.dennisbosman.nl
Volg mij ook op Facebook!
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Wo Aug 01, 2012 19:48

legotrucks schreef:Ach man, hou op. Toen ik deze kraan afbrak hield ik geen vingers meer over. Het was in 1990 en ik was ook heel wat jaartjes jonger. Behoorlijke trauma aan overgehouden en sindsdien niet meer belachelijk veel pinnen gebruikt en een paar jaar erna overstapt op de nieuwe versie die toen uit kwam.

Gelukkig merk ik dat ik niet de enige ben met pijnlijke vingers.
In de Bronco zaten ongeveer 4000 blauwe lange pins die vallen nog wel mee.
2000 zwarte pins en trek je er ook wel uit, maar die 1.1/3 pins die er met zo'n 800 inzaten moest ik wel met een kruisas eruit steken.
Hopelijk blijft de Staeldiep nog even in elkaar want dan moet ik zo'n 14000 pins verwijderen en heb daar voorlopig nog geen zin in.
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Di Aug 21, 2012 20:15

Beste Lowlug vrienden,
Nu ik de Smit Bronco heb gesloopt is het weer eens tijd voor een nieuwe Moc.
Ik had al van het begin toen ik uit mijn dark age kwam de wens om een truck te bouwen van Jan de Rooy onze Dakar legende, dus nu ik gelukkig wat kleuren heb verzameld ben ik begonnen aan de snelste truck, die ooit aan Dakar heeft deelgenomen en deze was zo snel dat hij zelf de personenauto's te baas was, helaas ging het zo hard dat hij er ook mee gecrasht is en zijn bijrijder het leven ermee moest bekopen en toen moest opgeven.
Deze truck reed op het onverhard rond de 210 km/per uur en zijn top lag net iets boven de 250 KM
Het is de Daf Twin Turbo 11 en ik ben nu lekker op weg, maar is nu nog steed een WIP en heb net een laatste bestelling gedaan op BL om hem te kunnen afbouwen.
Het chassis heb ik zelf ontworpen en heeft 4 L motoren voor aandrijfing en 2 servo motoren voor onafhankelijk sturen op de voor en achteras
Hij is weer in mijn kenbare studless style gebouwd.
Groetjes Edwin.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
User

mark4lego

696

Zo Dec 30, 2007 18:25

door mark4lego » Di Aug 21, 2012 20:23

wauw, wat een stoere truck wordt dat!
een bijzondere truck, kan niet wachten op de video!
het leven begint met Lego!
Gebruikers-avatar
User

konajra

2066

Za Jan 24, 2009 18:54

Opmeer

door konajra » Di Aug 21, 2012 20:24

Hij ziet er erg goed uit. :duim: Het blijft inderdaad een van de mooiste rally trucks oiit.

Ben benieuwd hoe ie is als hij helemaal klaar is.
"Remember compliments you receive. Forget the insults.
If you succeed in doing this, tell me how." -Baz Luhrman-

Al mijn Mocs : Flickr
Mijn website: www.konajra.com
Gebruikers-avatar
User

legotrucks

4356

Verweggisstan

door legotrucks » Di Aug 21, 2012 20:39

Ik moet eerst altijd wel even wennen aan al die studless beams, zeker op een truck :)
Maar het model heb je in ieder geval goed gevat.

Met deze truck won de Rooij inderdaad de Dakar Rally van '87. In 1988 deed DAF voor het laatst als fabrieksteam mee. De 95 was net geintroduceerd en met twee auto's deed DAF mee. Helaas crashte de X2. DAF trok meteen alles terug uit de race en besloot dus nooit meer deel te nemen. De chauffeur kwam om het leven en werkte zelf ook bij DAF. Het was dus geen 3600 die crashte, maar een 95.

In het verleden heb ik heel veel Turbo Twins van LEGO gezien, m.n. in Truckstar. Een studless variant is nieuw voor mij :duim:
Komen alle sponsoren er ook nog op?
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Di Aug 21, 2012 20:46

legotrucks schreef:Ik moet eerst altijd wel even wennen aan al die studless beams, zeker op een truck :)
Maar het model heb je in ieder geval goed gevat.

Met deze truck won de Rooij inderdaad de Dakar Rally van '87. In 1988 deed DAF voor het laatst als fabrieksteam mee. De 95 was net geintroduceerd en met twee auto's deed DAF mee. Helaas crashte de X2. DAF trok meeteen alles terug uit de race en besloot dus nooit meer deel te nemen. De chauffeur kwam om het leven en werkte zelf ook bij DAF. Het was dus geen 3600 die crashte, maar een 95.

In het verleden heb ik heel veel Turbo Twins van LEGO gezien, m.n. in Truckstar. Een studless variant is nieuw voor mij :duim:
Komen alle sponsoren er ook nog op?

Sorry voor mijn foute infomatie, in mijn geheugen wist ik dat er een crash was en dat het Daf team zich terugtrok uit de Dakar, ik heb de data niet terug gezocht over het ongeluk, wat ik me wel herinner zijn de beelden dat de Daf met zeer hooge snelheid de Peugeot 405 op het rechte stuk door het zand voorbij vloog alsof ze stil stonden.
En Dennis ik weet niet of ik wel zoveel stikkers kwijt kan op deze schaal, dan had ik hem beter studded kunnen maken :lol:
Gebruikers-avatar
User

legotrucks

4356

Verweggisstan

door legotrucks » Di Aug 21, 2012 20:55

Hoort er wel bij he :lol:

Ik heb hier drie boeken over de Parijs-Dakar Rally liggen ('86 t/m '88) maar dit feitje zit in mijn geheugen gegrift :wink:

En v.w.b. de inhaalactie met Ari Vatanen: kijk en (vooral) geniet :duim:

Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Di Aug 21, 2012 20:59

legotrucks schreef:Hoort er wel bij he :lol:

Ik heb hier drie boeken over de Parijs-Dakar Rally liggen ('86 t/m '88) maar dit feitje zit in mijn geheugen gegrift :wink:

En v.w.b. de inhaalactie met Ari Vatanen: kijk en (vooral) geniet :duim:

Helaas werkt je Youtube link niet, ik zou graag die beelden nog eens terug willen zien want ik zat toen destijds gillend op de bank
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Di Aug 21, 2012 21:00

Dank je Dennis.
Wat een gaaf filmpje, Komen gelijk weer de jaren weer terug in mijn geheugen, maar dat er zoveel verschillende Twin Turbo's waren wist ik niet meer, gelukkig hebben we altijd jou nog om ons op de feiten te drukken.
En je heb gelijk dat het er in Studless er niet zo mooi en met zoveel details eruit ziet als jouw en de andere studded bouwers, maar ja jullie zijn wel mijn voorbeeld en ik heb gelukkig wel mijn eigen style gevonden en probeer op mijn level te bouwen :wink:
Om zo steeds beter te worden, maar helaas moet je soms met studless soms wel eens een studje of meer afwijken om het passend te krijgen :lol:
Laatst gewijzigd door Edwin Korstanje op Di Aug 21, 2012 21:19, in totaal 2 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
User

TJoling

Rang

premium

premium
3004

Zo Aug 06, 2006 13:37

winterswijk

door TJoling » Di Aug 21, 2012 21:13

Ik zag hem gister al voorbij komen BS. Moest me gelijk herinneren aan mijn eigen dakartruck die hier al een jaar stof staat te happen :oops:
Enniewee, ik ben heel benieuwd hoe die van jou er uiteindelijk uit komt te zien en hoe hij gaat rijden, met name qua snelheid.

VFracingteam schreef:...knip...ben ik begonnen aan de snelste truck, die ooit aan Dakar heeft deelgenomen en deze was zo snel dat hij zelf de personenauto's te baas was, helaas ging het zo hard dat hij er ook mee gecrasht is en zijn bijrijder het leven ermee moest bekopen en toen moest opgeven.
Deze truck reed op het onverhard rond de 210 km/per uur en zijn top lag net iets boven de 250 KM
Het is de Daf Twin Turbo 11...knip...

Omdat ik er zelf ook mee aan het bouwen ben, heb ik ook aardig wat research gedaan en ik moet toch wat dingen hier verbeteren :P
Dit is de Turbo Twin 2(Dakar 1987), de logische opvolger van de Turbo Twin(1986), en dit is de enige truck waarmee Jan de Rooy ooit de Dakar heeft gewonnen. Deze truck had 2 motoren aan boord van elke 450 pk, waarmee deze truck rond de 150 km/uur in het onverhard kon halen.
De opvolger van deze truck, de Turbo Twin X1 deed hier nog een schepje bij bovenop door 600 pk uit elke motor te halen. Bovendien had deze een aluminium spaceframe waardoor het gewicht van de truck onder de 10 ton bleef. Hierdoor had de X1 een top van ruim 210 km/uur in het onverhard en daarmee was dit de snelste dakartruck ooit die heeft deelgenomen aan dit evenement. De truck was daarmee de meeste auto's de baas, waaronder de klassementsleider van dat moment, Ari Vatanen:

De snelle assisentietruck op dat moment, de Turbo Twin X2 van Theo van der Rijt, is dat jaar verongelukt, waarbij navigator Kees van Loevezijn is overleden. De leiding van het team heeft toen besloten, tegen de wil van Jan en Theo in, om de trucks uit de wedstrijd te halen, anders had Jan hoogstwaarschijnlijk geschiedenis geschreven. Zijn truck lag op dat moment namelijk 1e in het truck klassement en 3e in het algemeen klassement.

Edit, Legotrucks is me al voor zie ik :)
The highway to succes is always under construction
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Di Aug 21, 2012 21:18

Geef niet Jojotje dat Dennis je voor was, Had ik maar beter mijn huiswerk moeten doen, maar de Daf,s van Jan blijven wel uniek in mijn geheugen .
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Di Aug 21, 2012 23:18

Nog een Tip van Dennis doorgekregen.
Een zeer leuk oud filmpje van Jan de Rooy met zijn Daf Turbo Twin 11 3600( als ik het hopelijk nu goed zeg)
http://www.youtube.com/watch?v=-Kojdul-EdY
Gebruikers-avatar
User

Bricksonwheels

1694

Zo Jan 06, 2008 9:19

Twente

door Bricksonwheels » Wo Aug 22, 2012 9:17

Dat wordt een mooie Daf. De bouwwijze is nieuw dus dat is extra leuk.
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Vr Aug 24, 2012 19:46

Ben weer een stuk verder met mijn WIP Daf Turbo Twin 11 3600.
Nog stoelen en wat afwerking en ook een berg stickers.
Hopelijk heb ik de form een beetje kunnen vatten van het orgineel, het is toch wel moeilijk om zo'n model in studless te bouwen.
Groetjes en tot snel, dan gelijk ook een filmpje.
Edwin.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
User

legotrucks

4356

Verweggisstan

door legotrucks » Vr Aug 24, 2012 20:13

Hij begint smoel te krijgen.

Wel lastig bouwen man! Als je niet tevreden bent met de proporties en je moet er iets tussenuit halen of er tussen moet zetten heb je veel werk om dat te verbouwen. Maak je dat wel eens mee? Als blokjesstapelaar lig ik daar niet zo wakker van. Zo wil ik nu ook iets aanpassen bij een model in aanbouw. Kost relatief weinig tijd :)
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Vr Aug 24, 2012 20:38

legotrucks schreef:Hij begint smoel te krijgen.

Wel lastig bouwen man! Als je niet tevreden bent met de proporties en je moet er iets tussenuit halen of er tussen moet zetten heb je veel werk om dat te verbouwen. Maak je dat wel eens mee? Als blokjesstapelaar lig ik daar niet zo wakker van. Zo wil ik nu ook iets aanpassen bij een model in aanbouw. Kost relatief weinig tijd :)

Helaas moet je met studless dan wel veel meer slopen dan met studded en als je ook nog met die lange pins bouwt heb je nog meer problemen en sloop werk ook omdat je net zoals met studded niet recht boven elkaar bouwt maar net zoals bakstenen het laten overlappen om nog stevigheid in je constuctie te geven en moet je soms je bouwwerk voor de helft slopen om bij je fout te komen.
Ook moet je bij Studless ook nog steeds rekening houden dat alles is oneven en liftarms zijn alleen in de maten 2,3.5,7,9,11,13,15 en sommige maten zijn niet te krijgen in alle kleuren.
Ik zit nu zelf nog te tobben over hoe ik de wielkasten aan de voorkant moet maken zonder dat je de studless gaten ziet maar toch om mooie form te geven. misschien heeft iemand een idee en AUB dan gaarne reactie.
Groetjes Edwin
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Zo Aug 26, 2012 17:29

Al vast wat eerste beweegende beelden, hij is nu nog hoog gegierd om redelijk wat snelheid te geven, later als hij echt klaar is een beter filmpje en ook lager gegierd

Gebruikers-avatar
User

JunkstyleGio

3482

Zo Jul 13, 2008 17:59

Breda

door JunkstyleGio » Zo Aug 26, 2012 19:41

Mooi man! Reed je DAF aan het einde van je filmpje het zelfde padje dat je ook met de Brandweer-unimog hebt bereden?
"Some say he eats ABS for Breakfast. Some say he dreams in Building Instructions. All we know is, he's called JunkstyleGio...."
Gebruikers-avatar
User

GijsBekkers

53

Ma Aug 06, 2012 18:49

Mierlo

door GijsBekkers » Zo Aug 26, 2012 19:45

Echt mooi! Welke aandrijving heeft ie? :)
When the end of the world is approaching: "We'll see"
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Zo Aug 26, 2012 21:32

JunkstyleGio schreef:Mooi man! Reed je DAF aan het einde van je filmpje het zelfde padje dat je ook met de Brandweer-unimog hebt bereden?

Goed gezien JunkstyleGio :draai:
Ik kan ook niets geheim houden voor jou, helaas was het pad helemaal overwoekerd en heb nog last van de brandmetels en op het strand kreeg ik helaas een bak regen over mij en de truck dat ik moest rennen naar de auto :lol:
Gebruikers-avatar
User

Edwin Korstanje

2468

door Edwin Korstanje » Zo Aug 26, 2012 21:37

[quote="GijsBekkers"]Echt mooi! Welke aandrijving heeft ie? :)[/quote

Beste Gijs zie foto

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor het filmpje heb ik hem wel hoger gegierd dan op de foto's
Gebruikers-avatar
User

Jevist

317

Do Okt 08, 2009 21:42

Lisse

door Jevist » Zo Aug 26, 2012 22:27

Respect weer voor deze bak, ik doe het je niet na! :duim:

Wel een vraagje, ik zie dat je ook de servo dubbel hebt uitgevoerd, is dat omdat je die kracht nodig hebt, of is het mogelijk om voor en achter onafhankelijk te kunnen sturen? (of beide?)
Volgende