MiniMocMadness (MMM), Laat Zien Hoe Het Moet (LZHHM), Build me a...
Alles over wedstrijden op Lowlug. Ook aankondigingen van andere wedstrijden vind je hier.
Gebruikers-avatar
User

koffiemoc

Rang

premium

premium
2569

Zo Sep 07, 2008 17:54

Zutphen

Re: Quadruple MMM 2014: stemmen voor Flower Power!

door koffiemoc » Wo Okt 29, 2014 14:58

aantal punten voor Flower Power Mech Ent: 5
aantal punten Duplo Flower Power: 1
aantal punten Piranha Peril: 3
aantal punten Flower Power-centrale: 1
Baldrick, have you no idea what irony is? Yeah. It's like goldy and bronzy, only it's made of iron.
my koffiemocs @ flickr.
Gebruikers-avatar
User

WvdP

Rang

Site Admin

Site Admin
10855

Wo Dec 26, 2007 21:58

nabij Leiden

door WvdP » Do Okt 30, 2014 16:54

Over iets meer dan drie uur sluit de deadline voor het geven van de punten, dus laat ik dat zelf ook maar eens doen. Dan geef ik ook maar meteen een toelichting/juryrapportje, want ik heb ook wel wat te zeggen over de inzendingen die ik niet met punten beloon ;-)

Flower Power Mech Ent: Tot nu toe verreweg de favoriet in deze stemming. Fantasievol, kleurrijk, leuke technieken en een leuke invulling van het thema! De enige reden dat ik 'm geen punten geef, is dat anderen dat al meer dan genoeg hebben gedaan ;-)
De Bloemenmuur: Nog net geen blowende hippies in het Vondelpark, maar de flower power is wel duidelijk herkenbaar. De muur is niet direct herkenbaar als de Muur, maar in oudere steden zijn genoeg van dit soort muren te vinden waar je ook dit soort activiteiten kunt verwachten. Het paars en magenta op de randen van het bloemenperkje is leuk gevonden: het valt niet direct op, maar draagt wel heel erg bij aan de sfeer. Pluspuntje, dus 1 punt.
Duplo Flower Power: Stiekem kon je zoiets natuurlijk wel van dip verwachten. Maar ik vind het een leuke invulling van het thema, dus 2 punten!
Duplo Bloementorens: Geen idee of dips dochter eigenlijk wel mag meedoen met deze wedstrijd, ze is immers (nog) geen Lowlugger, maar deze jeugdige onverschrokkenheid mag best beloond worden ;-) 1 punt.
Uitrukken Prio 1: Bij deze MOC mis ik een beetje de relatie met het thema, en ook qua formaat past hij er niet helemaal in. Wel een levendig geheel en uit het verhaaltje blijkt wel dat er over is nagedacht. Een mooie eerste stap op weg naar nog meer inzendingen?
Piranha Peril: Jaaah, zeker herkenbaar! Leuk gedaan, en ik ben er nog steeds niet achter hoe dat muurtje nou precies in elkaar zit... Maar ik mis een beetje de aansluiting met het thema. Flower is duidelijk, maar waar is de power?
Flower Power-centrale: Op deze invulling van het thema zat ik te wachten! Zelf had ik er helaas geen tijd voor, maar stiekem was ik zelf ook zoiets van plan (maar dan in minifig-schaal). Het idee spreekt me dus zeer aan, en dit is deze enige MOC die in micro-schaal is uitgevoerd. Heel leuk gedaan en mijn absolute favoriet: 4 punten.
Onderweg naar Mokum: Jammer dat de aansluiting met Flower Power voornamelijk uit het verhaaltje blijkt en niet uit de MOC zelf. Maar als je beter kijkt, zie je wel dat het inderdaad een oud campertje is waarmee deze minifigs onderweg zijn: check die wielen! Leuk detail. Volgende keer misschien wat duidelijker aansluiten bij het thema, maar er zit absoluut potentie in.
Rozenvoeding: Naar mijn mening een (tot nu toe) ondergewaardeerde MOC. Je zal maar zo'n ding in de tuin hebben zeg... Flower to the power: weg met de paardenmest en leve het vleesch! 2 punten.
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
(Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett)
Gebruikers-avatar
User

WvdP

Rang

Site Admin

Site Admin
10855

Wo Dec 26, 2007 21:58

nabij Leiden

door WvdP » Do Okt 30, 2014 21:11

En we hebben drie winnaars!

In totaal hebben 31 stemmers 261 punten verdeeld (het was niet verplicht om de tien punten allemaal weg te geven).
Met overweldigende meerderheid (maar liefst 25 mensen gaven punten, gemiddeld 4,12 per persoon!) is de winnaar de Flower Power Mech Ent van P@u!+ox met 103 punten!
Op de tweede plaats is de Piranha Peril van TAFOL geëindigd met 77,5 punten (23 stemmers, gemiddeld 3,37 punten per persoon) en de Flower Power-centrale van Sparhawk completeert de top 3 met 35 punten. Winnaars, van harte gefeliciteerd!

De volledige uitslag:
1. Flower Power Mech Ent (P@u!+ox) 103 punten
2. Piranha Peril (TAFOL) 77,5
3. Flower Power-centrale (Sparhawk) 39
4. Duplo Flower Power (dip) 35
5. Bloemenmuur (Raven) 19,5
6. Duplo torens (dips dochter) 9
7. Rozenvoeding (dip) 8
8. Uitrukken Prio1 (RangerDog) 5
9. Onderweg naar Mokum (Jur) 4

Bedankt voor jullie inzendingen en jullie punten!
Voor de top-3 hebben we mooie prijzen, namelijk... (wordt vervolgd)
Laatst gewijzigd door WvdP op Vr Okt 31, 2014 15:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
Reden: Helemaal vergeten mijn eigen punten mee te rekenen... Nu alsnog gedaan!
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
(Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett)
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26237

Ma Jan 27, 2003 19:04

Meijel

door stuifzand » Vr Okt 31, 2014 9:52

:feest: :feest: Prrrrrrijzen! :feest: :feest:

Voor de nummer 1
The Heartlake News Van
Afbeelding
41056

tweede prijs
Sunshine Harvest
Afbeelding
41026

en de derde prijs is
Emma's Lifeguard post