9V, 12V en misschien zelfs nog wel 4,5 volt, al het rijdend materieel hier.
Gebruikers-avatar
User

raised

Rang

premium

premium
687

Ma Jul 04, 2005 20:43

Mestreech

Re: Bahnbetriebswerk Neukirche

door raised » Ma Jul 15, 2019 10:35

Een fortuin of niet, mooi is het wel geworden! Kan niet wachten om dit aan te sluiten op mijn deel!
Gebruikers-avatar
User

alois

Rang

premium

premium
1205

Vr Feb 04, 2011 16:22

Arnhem

door alois » Ma Jul 15, 2019 22:24

Mooi! Ik denk dat het de investering waard is.
Mijn flickr-pagina
Gebruikers-avatar
User

Enrico7676

Rang

premium

premium
94

Zo Nov 19, 2017 20:16

door Enrico7676 » Za Okt 12, 2019 12:07

Aangezien LegoWorld er aan kwam werd het wel eens tijd om alles eens uit te leggen in de woonkamer om te zien of het daadwerkelijk past. Gelukkig paste het, ben alleen hier en daar wat kale plekken tegen gekomen die snel opgevuld moeten worden.
AfbeeldingFor the people who a wundering how I spent my sunday afternoon. Well I dicided to fill my entire livingroom with my Bahnbetriebswerk Neukirche. It took me 2 hours to built the Bhw and its still missing the turntable, signal house, the engine shed and all by Enrico Lussi, on Flickr
AfbeeldingFor the people who a wundering how I spent my sunday afternoon. Well I dicided to fill my entire livingroom with my Bahnbetriebswerk Neukirche. It took me 2 hours to built the Bhw and its still missing the turntable, signal house, the engine shed and all by Enrico Lussi, on Flickr

Over enkele dagen kan ik hem eindelijk compleet plaatsen op LW. Heb er erg veel zin in!

Oh het kussenfort was er om 1 met flapoortjes die graag mee bouwt tegen te houden.
Gebruikers-avatar
User

raised

Rang

premium

premium
687

Ma Jul 04, 2005 20:43

Mestreech

door raised » Di Okt 15, 2019 9:19

Yep, dit wordt bizar groot. Nog iets meer dan 24 uur en dan kunnen we het in levende lijve zien. Ik was vorig jaar al enthousiast (hoewel je bahnbetriebswerk toen om duistere redenen niet aansloot...) maar ik ben echt oprecht benieuwd naar onze gezamelijke layout van dit jaar.

/shameless self-plug
Gebruikers-avatar
User

alois

Rang

premium

premium
1205

Vr Feb 04, 2011 16:22

Arnhem

door alois » Di Okt 15, 2019 21:26

Ik ben ook erg benieuwd, hoop het vrijdag te kunnen zien.
Mijn flickr-pagina
Vorige