9V, 12V en misschien zelfs nog wel 4,5 volt, al het rijdend materieel hier.
Gebruikers-avatar
User

raised

Rang

premium

premium
693

Ma Jul 04, 2005 20:43

Mestreech

Trailer-op-de-rails Wagonnetje (SDGGRMS)

door raised » Di Feb 07, 2017 17:54

Hij stond al weer meer dan anderhalf jaar te verstoffen in de kast, maar na Legoworld 2015 is het me nooit gelukt om de tijd te maken om foto's te maken van mijn SDGGRMS truck trailer wagons (prototype). In ieder geval, zonder LUGBULK was het nooit gelukt, want die 1x2 cheese slopes in licht grijs had ik anders nooit in deze hoeveelheden aangeschaft om ermee te experimenteren.

Het geheel is relatief simpel in elkaar gezet, wel belangrijk is dat zowel de zijkant (de rij tiles) als de brackets + de vloertegels alledrie onderdeel zijn van het frame; het model is dus functioneel net zo gebouwd als in het echt. Toch leuk om te vermelden dacht ik zo.

In ieder geval, pics or it didn't happen:

Afbeelding
SDGGRMS - side by raised, on Flickr

Vanaf de bovenkant:

Afbeelding
SDGGRMS - top by raised, on Flickr

Een detailaanzicht van de wielstellen:

Afbeelding
SDGGMRS - trucks by raised, on Flickr

En even nog twee fotootjes voor het ultieme lowriders-gevoel:

Afbeelding
SDGGMRS - Clearance by raised, on Flickr

Afbeelding
SDGGMRS - 3/4th by raised, on Flickr
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
4080

Ma Jan 08, 2007 21:14

Groene hart

Re: Trailer-op-de-rails Wagonnetje (SDGGRMS)

door aawsum » Di Feb 07, 2017 18:44

Eenvoud maakt beauty. Mooie breedte. Ik vind met name de verwerking van de wielstellen in de kop van de wagons mooi gelukt. Dat LBG, kweetniet, zeker niet in die mix van oud en nieuw door elkaar maar wellicht is dat smaken verschillen.

Met die lengte crashed er bij mij op de layout van alles verwacht ik :wink:
Gebruikers-avatar
User

raised

Rang

premium

premium
693

Ma Jul 04, 2005 20:43

Mestreech

Re: Trailer-op-de-rails Wagonnetje (SDGGRMS)

door raised » Wo Feb 08, 2017 16:09

Thanks. In real life valt dat kleurenverschil minder erg op, maar ik moet toegeven dat ik het vooral bij de 2x2 wedges ook iets teveel van het goede vind, omdat ik die überhaupt niet in bley had liggen en ze dus allemaal oud-grijs zijn. Dat valt eigenlijk iets teveel op.

Ik kan me trouwens niet meer de laatste keer herinneren dat ik een van mijn modellen over een normale Lego bocht heb laten rijden, moet ik toegeven. Dat moet met Legoworld 2015 zijn geweest, haha. Ik denk dat op de MILS deze wagons inderdaad niet zouden werken, inclusief tegen je sensoren aanrijden en alles :)