9V, 12V en misschien zelfs nog wel 4,5 volt, al het rijdend materieel hier.
Gebruikers-avatar
User

UrbanErwin

Rang

premium

premium
662

Do Mei 02, 2013 7:19

Zwolle

LOWLUG rijdt uit(?): LegoWorld of iets anders

door UrbanErwin » Do Mei 21, 2015 9:30

Aangezien er enkele meetings zijn geweest waarbij meerdere modules aan elkaar zijn gelegd vroeg ik me af of er interesse is bij mensen om een publiek evenement te doen, de eerste die in mijn hoofd opkomt is LegoWorld 2015.

Mij lijkt het erg leuk om een publiek evenement te draaien met de layout.

- Zijn er (huidige) bouwers geïnteresseerd?
- LegoWorld, of eerst iets anders/kleiners?
- Misschien te combineren met modulairehuizen straat/stad?

Ik hoor graag hoe jullie hier over denken, en over animo is.

Erwin
Foto's: Flickr
'Sorry mijn naam is niet UrbanEdwin'
Gebruikers-avatar
User

alois

Rang

premium

premium
1198

Vr Feb 04, 2011 16:22

Arnhem

Re: LOWLUG rijdt uit(?): LegoWorld of iets anders

door alois » Za Mei 23, 2015 20:06

Misschien is het wel leuk om mijn modulaire stad tegen de treinlayout te zetten. Er zit al een station in.
Mijn flickr-pagina
Gebruikers-avatar
User

UrbanErwin

Rang

premium

premium
662

Zwolle

door UrbanErwin » Ma Mei 25, 2015 20:29

Dat klinkt als een goed idee Alois :duim:
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
3989

Ma Jan 08, 2007 21:14

Groene hart

door aawsum » Di Mei 26, 2015 7:10

Zeer zeker geïnteresseerd. Sterker nog Moos en ik hadden er in WbD al over gesproken. Doordat ik na zo'n meeting altijd even een weekje lego rust neem was ik nog niet aan een topic toegekomen.
Ik denk dat doel voor lego world zou moeten zijn dat we meer treinen tegelijk kunnen laten rijden en inderdaad meer diversiteit qua thema inbouwen. Een stad met gebouwen is een uitstekend idee.
Ik ben zelf nog een weekje of 2 onder water vanwege hopelijk wat leuke veranderingen qua werk, maar daarna ga ik er eens wat beter over nadenken.

@UrbanErwin. Ik dacht dat jij niet kon in die periode ivm studie?
FaceBook
Instagram
of Flickr via het wereldbol knopje hier links onder mijn avatar
Gebruikers-avatar
User

UrbanErwin

Rang

premium

premium
662

Zwolle

door UrbanErwin » Di Mei 26, 2015 8:53

aawsum schreef:@UrbanErwin. Ik dacht dat jij niet kon in die periode ivm studie?

Ik heb het na gezocht, ik heb dan idd geen vakantie, maar mijn module kan waarschijnlijk wel aanwezig zijn en ik in het weekend denk ik ook wel.
------------------
Voor meerdere treinen moet ik dan denken aan een layout zonder keerlussen maar een cirkelvormige layout met dubbelspoor?
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
3989

Groene hart

door aawsum » Di Mei 26, 2015 9:04

Ok das mooi.
Ik denk niet aan een cirkel maar een extra lus oid welk voor passagierstreinen kan worden gebruikt zodat je ook bv een station zoals alois voorstelt kunt gebruiken.
FaceBook
Instagram
Gebruikers-avatar
User

UrbanErwin

Rang

premium

premium
662

Zwolle

door UrbanErwin » Di Mei 26, 2015 9:06

Misschien in het Reg-Only een oproep plaatsen voor mensen die misschien wel geïnteresseerd zijn maar hier niet (zo vaak) komen?
Gebruikers-avatar
User

Barman

6686

Di Mrt 22, 2005 22:30

Wijk bij Duurstede

door Barman » Ma Jun 01, 2015 14:12

Ik zou zeggen: dit verder uitwerken, door idd meer mensen bij elkaar te krijgen. Een erg leuk idee en is zeer welkom op LEGO World. Treinen doen het altijd goed op een beurs, zeker als deze mooi is aangekleed en ik denk dat dat geen probleem moet zijn, gezien de meetings (voorproefje) en het systeem dan gemakkelijk modulaire huizen of andere gebouwen kan toevoegen.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil!
Flickr en Youtube
no avatar
User

Jefftrack

127

Vr Mei 29, 2015 17:10

door Jefftrack » Di Jun 02, 2015 8:05

Ik heb wel een paar vraagjes aangaande de presentatie en de mogelijkheden van het modulaire trein systeem. Alhoewel het Mils systeem duidelijk is en als ik het goed heb begrepen in de Lowlug opzet tot een diepte van in totaal 4 baseplates 32/32 vraag ik mij af hoe het zit met de presentatie.

Worden er tafels bij het koppelen verzorgd of moet je er zelf voor zorgen ??? wat is de spoor hoogte bij de presentatie ??? en is het mogelijk om lager te gaan onder het spoor ???

Jeffrey
Gebruikers-avatar
User

UrbanErwin

Rang

premium

premium
662

Zwolle

door UrbanErwin » Di Jun 02, 2015 8:16

Barman schreef:Ik zou zeggen: dit verder uitwerken, door idd meer mensen bij elkaar te krijgen. Een erg leuk idee en is zeer welkom op LEGO World. Treinen doen het altijd goed op een beurs, zeker als deze mooi is aangekleed en ik denk dat dat geen probleem moet zijn, gezien de meetings (voorproefje) en het systeem dan gemakkelijk modulaire huizen of andere gebouwen kan toevoegen.

Tof!

Jefftrack schreef:Ik heb wel een paar vraagjes aangaande de presentatie en de mogelijkheden van het modulaire trein systeem. Alhoewel het Mils systeem duidelijk is en als ik het goed heb begrepen in de Lowlug opzet tot een diepte van in totaal 4 baseplates 32/32 vraag ik mij af hoe het zit met de presentatie.

Worden er tafels bij het koppelen verzorgd of moet je er zelf voor zorgen ??? wat is de spoor hoogte bij de presentatie ??? en is het mogelijk om lager te gaan onder het spoor ???

Jeffrey

De tafels waren 2 jaar geleden gewoon geleverd door de organisatie op LW, dus ik denk dat dat niet veranderd is. De spoorhoogte, bedoel je daarmee de hoogte van de basisplaat tot de rails, zo ja zie dit zijaanzicht van Duq. Of bedoel je de minimale vrije ruimte, want daar is nog niet echt wat concreets over besproken.
Lager gaan is mogelijk, dit heeft Aawsum laten zien in zijn module, alleen vereist dit een lagere tafel.
no avatar
User

Jefftrack

127

door Jefftrack » Di Jun 02, 2015 8:45

Ik bedoelde de presentatie hoogte van de spoorstaaf..... Maar uit je antwoord maak ik op dat dit afhankelijk is van de eventueel beschikbaar gestelde tafels.

Met lager gaan doelde ik inderdaad op het naar beneden bouwen. In mijn idee niet zo zeer het verlagen van het spoor maar de uitvoering is inderdaad het zelfde. Alleen is daarbij wel belangrijk de hoogte van de presentatie.

Jeffrey
Gebruikers-avatar
User

UrbanErwin

Rang

premium

premium
662

Zwolle

door UrbanErwin » Di Jun 02, 2015 9:05

Jefftrack schreef:Ik bedoelde de presentatie hoogte van de spoorstaaf..... Maar uit je antwoord maak ik op dat dit afhankelijk is van de eventueel beschikbaar gestelde tafels.

Met lager gaan doelde ik inderdaad op het naar beneden bouwen. In mijn idee niet zo zeer het verlagen van het spoor maar de uitvoering is inderdaad het zelfde. Alleen is daarbij wel belangrijk de hoogte van de presentatie.

Jeffrey

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je niet helemaal volg, bedoel je de basis hoogte van de gehele layout? Die zal afhankelijk zijn van de tafels waar ze op staat, over het algemeen zijn tafels rond de 70 cm hoog.
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
3989

Groene hart

door aawsum » Di Jun 02, 2015 9:35

In de brickbieb staat een artikel over de hele opzet en hoe we het toepassen. Www.lowlug.nl/brickbieb/modulaire-lowlug-trein-layout/
FaceBook
Instagram
no avatar
User

Jefftrack

127

door Jefftrack » Di Jun 02, 2015 10:04

Exact wat ik bedoel Erwin. Als we er van uitgaan dat 90% van het spoor verhoogd is aangelegd op bijvoorbeeld een spoordijk kun je twee dingen doen.......het spoor omhoog laten lopen of het landschap laten zakken :wink:

Wat betreft de presentatie hoogte .... een gemiddelde tafel is 76 cm geloof ik , is dit een ideale hoogte of is dit aan de lage kant. Ik bedoel dat je dan altijd vanuit een vogel perspectief op de wereld kijkt.

Jeffrey
Gebruikers-avatar
User

UrbanErwin

Rang

premium

premium
662

Zwolle

door UrbanErwin » Di Jun 02, 2015 10:07

Jefftrack schreef:Exact wat ik bedoel Erwin. Als we er van uitgaan dat 90% van het spoor verhoogd is aangelegd op bijvoorbeeld een spoordijk kun je twee dingen doen.......het spoor omhoog laten lopen of het landschap laten zakken :wink:

Wat betreft de presentatie hoogte .... een gemiddelde tafel is 76 cm geloof ik , is dit een ideale hoogte of is dit aan de lage kant. Ik bedoel dat je dan altijd vanuit een vogel perspectief op de wereld kijkt.

Jeffrey

Ik denk dat ik een plaatje nodig heb om je goed te begrijpen. (Ik denk dat ik je ongeveer begrijp maar niet volledig)
Dus als je een schets, digitaal ontwerp of een voorbeeld hebt met wat je bedoelt, graag.
no avatar
User

Jefftrack

127

door Jefftrack » Di Jun 02, 2015 11:14

Heb even geen plaatje voorhanden..... maar een voorbeeld:

Stel je wil een brug over water bouwen. Dan kun je het spoor omhoog laten lopen om hoogte te krijgen. Dit kost meters en meters aan spoor. Een andere optie is om het spoor gelijk te houden en het water er onder te bouwen waardoor je baseplate pakweg 20 cm lager komt te liggen. Dit laatste is niet erg als de modulaire koppeling naar de buren maar gelijk blijft. Echter de tafel moet dan wel 20cm lager zijn als bij de buren

Jeffrey

PS. Wat is de boogstraal in cm van een dubbelspoor ???
Gebruikers-avatar
User

UrbanErwin

Rang

premium

premium
662

Zwolle

door UrbanErwin » Di Jun 02, 2015 11:33

Jeffrey bedoel je zoiets als dit?:
https://flic.kr/p/rutqpD

De straal van een cirkel is 40 noppen, een kwart past dus op een 48x48 noppen oppervlak. Een dubbelspoor is 2 van die naast elkaar en dus 64x64 noppen of 2x2 32x32 basisplaten.
Een 32x32 basisplaat is 25,4 bij 25,4 cm
no avatar
User

Jefftrack

127

door Jefftrack » Di Jun 02, 2015 11:36

Dat is precies wat ik bedoel. :duim: Echter als ik op je voorbeeld foto kijk hebben ze daar een "eigen" tafel waardoor het inpassen van de lagere tafel makkelijker is.

Jeffrey
Gebruikers-avatar
User

UrbanErwin

Rang

premium

premium
662

Zwolle

door UrbanErwin » Di Jun 02, 2015 11:39

Dat klopt, veel Amerikaanse clubs bouwen zelf tafels die precies de juiste maat hebben voor Lego basisplaten. Hierdoor zijn zulke acties mogelijk.
Ik heb zelf wel eens gekeken naar het zelf fabriceren van tafels maar dat werd me wat te duur als 18 jarige.
Gebruikers-avatar
User

Raven

Rang

premium

premium
2275

Ma Sep 30, 2013 21:18

Zaandam

door Raven » Di Jun 02, 2015 15:12

En verlaging maken is erg simpel.

Je maakt alleen een plateau met 2 rechtopstaande randen aan weers kanten. En daar dan weer een hoekprofiel op gemonteerd, zodat je deze als verlaging tussen twee tafels kan hangen. Kun je zelf de hoogte in bricks en plates bepalen.

Een betaalbare oplossing die op elke tafel kan worden toegepast op elke hoogte en lengte die gewenst is. Zo maak je bv ook een ravijn of een waterpartij..... :fluiten:
You're never 2 old for LEGO!!! <~FlickR~>
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
3989

Groene hart

door aawsum » Di Jun 02, 2015 22:16

Leuke ideeen, maar bedenk wel dat de LTC tot nu toe alleen maar staat op Lowlug/afol meetings van max 1 dag op openbare locaties. Hier moet je het vaak doen met ruimte en tafels die je hebt.
Ik denk persoonlijk ook dat de focus moet liggen op Lego, en niet op het maken van iets waarmee je heel makkelijk iets kunt tentoonstellen. Althans dat is niet mijn doel. Volgens mij hebben we in het laatste event laten zien dat we ook hoogteverschil kunnen creeeren, in dit geval door op een hoek een lager tafeltje neer te zetten, maar ook in het midden zou dat prima kunnen.

Ik vind je ideeen echter best interessant en enthousiast. Heb je een beeld over wat je zou willen maken of wat je qua layout in gedachten hebt?
Gebruikers-avatar
User

Barman

6686

Wijk bij Duurstede

door Barman » Wo Jun 03, 2015 9:14

Even mee brainstormen...
Een verlaging is een prima idee, maar als jullie dat willen doen dan moet je wel rekening houden met de tafel afmetingen.
Deze zijn 80x120cm. Als je dus een verlaging wilt plaatsen door 1 tafel weg te laten dan moet je wel een hangend deel maken van 80 of 120 lang (afhangelijk hoe de tafels staan) dat ga je niet in Lego redden en zal toch met steunpunten moeten werken die je nog een beetje in hoogte kan verstellen aangezien de exacte tafelhoogte niet bekend is. De schagen die op de meeting zijn gebruikt zouden goed kunnen.
Natuurlijk is het ook mogelijk om de tafels over de volledige breedte een stukje uit elkaar te plaatsen zodat er een kloof ontstaat. Dit heeft het grote voordeel dat het altijd past omdat de afstand tussen de tafels zelf te bepalen is.

Er zijn dus voldoende mogelijkheden om een verdieping in de lay-out te verwerken :D
Succes heren!
Flickr en Youtube
no avatar
User

Jefftrack

127

door Jefftrack » Wo Jun 03, 2015 11:04

Helemaal mee eens. Echter moet de inbreng dan wel zijn eigen verstelbare poten hebben want om deze tussen de tafels te hangen is te risico vol. Echter wat mij het meest belemmerd is de presentatie hoogte ....... die is naar mijn persoonlijke smaak te laag maar gezien de brainstorm hier ook wel te begrijpen.

Jeffrey
Gebruikers-avatar
User

TJoling

Rang

premium

premium
3004

Zo Aug 06, 2006 13:37

winterswijk

door TJoling » Wo Jun 03, 2015 11:55

Nou, ik denk dat een 5-jarige precies goed uitkomt qua presentatiehoogte met wat jij voor ogen hebt (volgens mij), als je tafels gebruikt :wink: Dat is toch het belangrijkste publiek op een Legoworld oid.
Daarnaast, als je de layout op ooghoogte zou presenteren, wat heeft een 4 modules diepe layout dan voor zin? Niemand die dan de achterste modules kan zien. Voor de beleving is het leuk, maar die beleving moeten de bezoekers dan zelf maar creëeren door te hurken :P
The highway to succes is always under construction
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
3989

Groene hart

door aawsum » Wo Jun 03, 2015 12:34

Juist van bovenaf kijken geeft je meer zicht op detail. Daar zit wmb wel de voldoening in.
FaceBook
Instagram
no avatar
User

Jefftrack

127

door Jefftrack » Do Jun 04, 2015 11:16

Van boven af kijken vind ik een stuk minder ..... zeker als je een brug bouwt waarbij de meeste details op 50 cm van de grond komen en er een spoor boven zit... :wink:

Tijd voor een ander plan...

Jeffrey
Gebruikers-avatar
User

Barman

6686

Wijk bij Duurstede

door Barman » Do Jun 04, 2015 12:45

Op LEGO World is het ook mogelijk om je lay-out op pallets te leggen van 2 stuks hoog met een MDF plaat erop om alles vlak te krijgen. De meeste lay-outs zijn hiermee opgebouwd. Je komt dan grofweg op 25-30cm hoogte voor je Lay-out.
Flickr en Youtube
Gebruikers-avatar
User

wilbert306

419

Zo Feb 08, 2009 12:30

Urk

door wilbert306 » Do Jun 04, 2015 23:47

je hoeft de tafel niet altijd te verlagen als je je lay-out ook gedeeltelijk kan verhogen, ik heb daar reeds mee geëxperimenteerd met mijn lay-out (show hier je city/town layout) en het was vrij succesvol.
tevens biedt het mogelijkheden voor eventuele tunnels en bruggen.
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan
Gebruikers-avatar
User

UrbanErwin

Rang

premium

premium
662

Zwolle

door UrbanErwin » Di Jun 09, 2015 13:28

Met het oog op dit topic even een reminder. Mijn stuk zal sowieso aanwezig zijn als er een groepslayout komt (en ik dus op de opbouwdag ook), mijn persoonlijke aanwezigheid hangt nog even af van mijn studie (en hoe deze valt tegen die tijd)

Is er iemand die dit gaat coördineren?
Gebruikers-avatar
User

wilbert306

419

Urk

door wilbert306 » Di Jun 09, 2015 20:45

Ik ben ook wel geïnteresseerd om eventueel te participeren in een gezamenlijke lay-out.
Als het op prijs gesteld wordt wil ik wel een stuk stilstaande lay-out toevoegen.
wie gaat het coördineren? Count me in.
Gebruikers-avatar
User

Vlie-Bricker

Rang

premium

premium
84

Wo Jan 01, 2014 22:33

Vlieland

door Vlie-Bricker » Za Jun 13, 2015 18:36

Zo, ik was er even tussenuit maar volgde het draadje wel; mij lijkt het ook wel wat om op te mikken. :duim: En ik kan er ook wel wat dagen zelf bij zijn. Moet alleen even kijken met m'n werk. Ik dacht het laatste deel vanaf (inclusief) de zondag present te kunnen zijn. En vwb de opbouw, ik heb nou eenmaal geen ervaring met beurzen in deze branch, wanneer de beurs start op donderdag 22 okt wordt er dan "door ons" opgebouwd op woensdag of op donderdag voorafgaande aan de opening? Wie heeft ervaring?
...ach...., spoelde er maar eens 'n Maersk-containertje uit Billund aan op ons mooie strand.....
Gebruikers-avatar
User

koffiemoc

Rang

premium

premium
2561

Zo Sep 07, 2008 17:54

Zutphen

door koffiemoc » Za Jun 13, 2015 19:12

Op LegoWorld is de woensdag voor de openingsdag opbouwdag. Afgelopen jaren kon je steeds tussen 9:00 en 20:00 ofzo terecht. Dat zal dit jaar niet heel veel anders zijn. Afbouwen gebeurt aan het eind van de laatste publieksdag, na 17:00.
Baldrick, have you no idea what irony is? Yeah. It's like goldy and bronzy, only it's made of iron.
my koffiemocs @ flickr.
Gebruikers-avatar
User

jaapxaap

288

Ma Mrt 17, 2014 16:05

Zeist

door jaapxaap » Za Jun 13, 2015 19:23

Zie inschrijfformulier... dag ervoor opbouwen vanaf 8:00
Daarnaast is er de mogelijkheid van een halve week. Voor de 2e helft is dan de opbouwdag zaterdagavond 17:00 volgens mij....
"Parents... teach your kids to collect Lego... and there's no way they'll have money for drugs."

Mijn Flickr pagina: https://www.flickr.com/photos/98322162@N04/
Gebruikers-avatar
User

wilbert306

419

Urk

door wilbert306 » Di Jun 16, 2015 1:22

ik zou graag deel willen nemen aan een gezamenlijke lay-out en een bijdrage willen leveren daar aan met een stadsdeel.
dit stadsdeel bevat een aantal hoogte verschillen en een aantal modular buildings, waaronder ook enkele sets.

misschien is het een idee om afspraken te maken om stadsdelen goed op elkaar te laten aansluiten. Dit met het oog op: hoogte verschil, bouwstijl, weg aansluitingen en type, eventuele aanwezigheid van modulaire sets. ( die laatste om te voorkomen dat we bijvoorbeeld een straat met alleen maar fire brigades krijgen.)

verder zou het goed zijn als er tussen nu en binnenkort een groepsleider opstaat met enige Legoworld ervaring aangezien de aanmeldingsdeadline dichterbij komt.
ik zou het zelf eventueel willen doen, maar aangezien ik geen Legoworld ervaring heb en nog niet zo bekend ben onder lowluggers lijkt mij dat niet zo'n goed idee. voor de inschrijving met een gezamelijke lay-out is het namelijk vereist een groepsleider aan te stellen die het gezamenlijk overeengekomen plan presenteert.

groeten,
Wilbert
Gebruikers-avatar
User

UrbanErwin

Rang

premium

premium
662

Zwolle

door UrbanErwin » Di Jun 16, 2015 9:47

@ Wilbert306: Er zijn in het verleden verschillende standaarden geopperd voor stadsgedeelten, ik kan zelf alleen niet bepalen wat het beste werkt want ik ben zelf geen stadsbouwer.

Aawsum, jij coördineerde altijd de layout op meetings, zou je dit ook LW willen doen. Ik wil desnoods wel helpen met het opstellen van een tafel/module plan.

EDIT:
Als je al een plattegrond hebt van je module zou je die kunnen plaatsen?
dit is de mijne
Gebruikers-avatar
User

alois

Rang

premium

premium
1198

Vr Feb 04, 2011 16:22

Arnhem

door alois » Di Jun 16, 2015 10:07

Het lijkt mij leuk om ook met mijn stadslayout mee te doen. Als ik de layout van Wilbert bekijk, dan geldt voor hem hetzelfde als voor mij, dat het meer is dan een rij huizen, en dus minder geschikt om als decoratie achter een treinbaan neer te zetten. Wat we zouden kunnen doen is de stadsgedeelten als eenheid tussen de treinmodules zetten, waarbij er telkens een spoor om beide steden heen ligt en alles aldus door spoor wordt verbonden.
Het lijkt me goed als Aawsum een en ander coördineert. Misschien kunnen we ook van de steden hem een plattegrond sturen.
Overigens denk ik dat we de officiële sets tot een minimum moeten beperken.
Mijn flickr-pagina
Gebruikers-avatar
User

UrbanErwin

Rang

premium

premium
662

Zwolle

door UrbanErwin » Di Jun 16, 2015 10:33

Ik ben zonet nog even bezig geweest om de tafels (120 x 80 cm) van LW te importeren naar bluebrick.
Afbeelding en XML gewoon opslaan in de parts/table map en dan kun je ze gebruiken.

Dan krijg je uiteindelijk dus zoiets: Link
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
3989

Groene hart

door aawsum » Di Jun 16, 2015 21:58

Goedenavond.
Excuus, ik was even onder water ivm wat carrierebewegingen die mijn focus hadden.

Erg tof om te zien dat er zoveel gegadigden zijn, even resumerend van hierboven;
- UrbanErwin -> Bocht met turntable
- Alois -> Modulaire straat met tram
- Wilbert306 -> Modulaire straat
- Vlie-Bricker -> ..
- Moos -> Octan overslag
- Aawsum -> In ieder geval bestaand gedeelte ala meetings

Waar we denk ik naar toe moeten is een opzet met daarin de industrie zoals we die al in de meetings hebben laten zien, en daarop aangesloten een 'passagiers layout' met daarop aangesloten de huizen van oa. Alois.

Mijn vragen;
- Wil een ieder van hierboven even aangeven wat hij zij kan/wil maken/meenemen, hierbij even aangeven wat de grootte is in baseplates, dit mag per PB, per mail of in dit topic.
- Wie heb ik gemist in bovenstaand lijstje en vindt het leuk om bij te dragen
- Enig idee wat de termijn voor inschrijving is, ik kon het zo snel niet vinden :look:

En dank voor de eer om het te mogen coördineren. Ik pak de handschoen graag op.
Verwachtingsmanagement, ik ben de komende 2 avonden niet/nauwelijks thuis.
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
3989

Groene hart

door aawsum » Zo Jun 21, 2015 9:51

Ehm .... something I said?
FaceBook
Instagram
Gebruikers-avatar
User

UrbanErwin

Rang

premium

premium
662

Zwolle

door UrbanErwin » Zo Jun 21, 2015 12:57

De inleverdeadline in zondag 12 juli.
Mijn module is 9 bij 5 basisplaten met een kleine inkeping om de 4 diep te behouden.
Volgende