Nieuws en speculaas over 2009

Geruchten 2009

Gebruikers-avatar
User

Psychoboy

718

Za Jul 22, 2006 20:26

Heerhugowaard

Geruchten 2009

door Psychoboy » Di Mrt 04, 2008 22:43

Nieuw topic waarin alle nieuwtjes van de legosets die waarschijnlijk in 2009 gaan uitkomen worden besproken.

Afbeelding
Afbeelding

Om verder te gaan over de elfen, weet iemand al wat er op het bord staat rechts boven de pooster?
Laatst gewijzigd door Psychoboy op Wo Mrt 05, 2008 21:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
User

legOscar

3219

Zo Dec 30, 2007 18:25

Culemborg

door legOscar » Wo Mrt 05, 2008 17:53

ik geloof iets van Dr Drake
I Love it when a MOC comes together.

Flickr
Gebruikers-avatar
User

Ralph_S

609

Ma Jul 26, 2004 16:31

Noord-Holland

door Ralph_S » Wo Mrt 05, 2008 19:43

Mt Drake, als in Mount Drake.

Ralph
Auto's, trucks en jets? Bekijk mijn foto's op Flickr.
Gebruikers-avatar
User

WvdP

Rang

Site Admin

Site Admin
10812

Wo Dec 26, 2007 21:58

nabij Leiden

door WvdP » Ma Jul 21, 2008 11:39

Uit een ander topic:
dip schreef:- Indiana Jones, verwacht in januari

Shang Hi Chase (from The Temple of Doom opening)
Fight on the Flying Wing (from Raiders of the Lost Ark)

En verder nog 6 sets met scenes uit alle 4 films in augustus.

via BS van Jedi News
Gebruikers-avatar
User

mark4lego

696

door mark4lego » Di Jul 22, 2008 18:37

WvdP schreef:Uit een ander topic:
dip schreef:- Indiana Jones, verwacht in januari

Shang Hi Chase (from The Temple of Doom opening)
Fight on the Flying Wing (from Raiders of the Lost Ark)

En verder nog 6 sets met scenes uit alle 4 films in augustus.

via BS van Jedi News

het lijkt me leuk die nieuwe sets,
ik kan me er al op verheugen dat ze uitkomen.
Laatst gewijzigd door mark4lego op Di Jul 22, 2008 22:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
het leven begint met Lego!
Gebruikers-avatar
User

LegoHenkie

Rang

premium

premium
4466

Di Aug 07, 2007 22:05

Groningen

door LegoHenkie » Di Jul 22, 2008 18:48

mark4lego schreef: 8)

Een reactie met alleen maar een smiley vind ik zo langzamerhand erg irritant worden.
Dit geeft geen enkele toegevoegde waarde aan dit forum.
Gebruikers-avatar
User

Grunneger

1995

Zo Mrt 13, 2005 10:37

Stadskanaal

door Grunneger » Di Jul 22, 2008 18:54

Moet je even een melding maken dit forum.

Is er trouwens al iemand die iets meer weet over het trein gebeuren van 2009? Weet dat er hier mensen zijn die het hele net af struinen. ;)
Wordt weer es tijd dat ik wat steentjes ga stapelen...
no avatar
User

nickx

223

Vr Jun 22, 2007 21:55

Koudum (friesland)

door nickx » Di Jul 22, 2008 19:25

ik weet niet of er hier ook een paar game-fans rondkijken op dit forum, maar ik ben blij verrast toen ik vandaag de nieuwe power unlimited opende.
op pagina 34 en 35 staat een review over de nieuwe lego batman game. Nu vind ik dat niet zo interesant sinds mijn interesse bij castle ligt maar nu staat er in de review een klein bijkopje met de volgende tekst:

"tijdens de interessante studiotour kreeg ik de kans om met veel van de medewerkers van TT games te kletsen. Zij gaven zelf al aan dat dit hele lego gebeuren voorlopig wel de basis voor hun games zijn zijn. Maar wat is dat mogelijk hun volgende project? Tijdens de studiotour zag ik in een verlaten donkere kantoorkamer verdacht veel Lord of the Rings spullen liggen. En nu The Hobbit film een feit is, zouden we in de toekomst nog wel eens een blokkige Aragorn, Gandalf of Legolas (what's in a name) over de vloer kunnen krijgen..."

Dit bericht verbaasde mij zeer en ik dacht dat ik het met jullie moest meedelen.
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26130

Ma Jan 27, 2003 19:04

Meijel

door stuifzand » Di Jul 22, 2008 19:28

Dat bericht vind ik ook gezien de Elf-geruchten zeker wel redelijk betrouwbaar.
Maar ik wil het ook heel graag, dat zou kunnen meespelen ;)
no avatar
User

nickx

223

Koudum (friesland)

door nickx » Di Jul 22, 2008 19:38

ik vind dit bericht juist heel erg raar omdat Lego géén Lord of the rings licensie heeft en omdat ze dan opnieuw een castle thema moeten beginnen. Het thema van afgelopen jaar was namelijk géén lord of the rings te noemen simpel omdat de poppetjes gele hoofdjes hadden en dus geen licensie waren. Ik heb ondertussen de journalist die het stukje heeft geschreven gemaild en ik ben benieuwd of hij meer info heeft.
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26130

Meijel

door stuifzand » Di Jul 22, 2008 19:44

Nee, maar iemand die een elf of een troll ziet denkt met LOTR, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn :) Dat is allemaal niet LOTR-exclusief lijkt me zo.
Gebruikers-avatar
User

MOCkingBird

Rang

premium

premium
5480

Vr Nov 07, 2003 15:01

Oss

door MOCkingBird » Di Jul 22, 2008 19:52

elven lijkt me wel leuk. Aan het plaatje in eerste bericht te zien, levert het in ieder geval nieuwe helmen op. En hopelijk ook nieuw lang haar.
no avatar
User

nickx

223

Koudum (friesland)

door nickx » Wo Jul 23, 2008 13:10

Ik had net een mailtje van het blad terug dat het dus om Lego spul gaat wat hij op Lord of the rings vind lijken. Hij kon niet zien of de hoofdjes flesh waren of geel maar mijn vermoedens zijn dat dit betekend dat er een Lego castle game komt. Gellukkig maar want een Lord of the Rings lijn zou ik maar niks vinden. Je zou er dan meer voor betalen en flesh hoofdjes krijgen wat mij niet aanstaat. Van mij mogen er volgend jaar hele mooie Elfen sets uitkomen met Olifanten en andere mytische wezens, maar dan onder de Castle naam.
Gebruikers-avatar
User

JelmerVS

475

Do Aug 16, 2007 12:47

Almere

door JelmerVS » Wo Jul 23, 2008 14:30

nickx schreef:... Van mij mogen er volgend jaar hele mooie Elfen sets uitkomen met Olifanten en andere mytische wezens, maar dan onder de Castle naam.

ik wist niet dat olifanten mythisch waren :P :lurk:
no avatar
User

nickx

223

Koudum (friesland)

door nickx » Wo Jul 23, 2008 14:48

elephaunts zijn mytisch :P (LOTR) na nog wat heen en weer gemail met het blad blijft de redacteur bij zijn standpunt dat het echt om Lord Of The Rings lego gaat en niet om een andere fantasy lijn. Hij kent LOTR uit duizenden en zecht dat het toch echt om een licentie gaat :P
no avatar
User

legofan1985

Rang

Nieuw

Nieuw
9

Wo Okt 11, 2006 16:46

middelaar

genoeg castle

door legofan1985 » Wo Jul 23, 2008 14:58

zo over dat castle gedoen is het nou wel lang en kort genoeg over gepraat
ik hoop wel dat er nog een paar sets uit komen
maar weet ook al iemand iets over nieuwe city sets en of treinen die in het komend jaar gaan uit komen.
ik ben mark ben 20
speel al sinds mijn 5 met lego
Gebruikers-avatar
User

DNL

1326

Do Jan 11, 2007 14:42

Nøørwegen

door DNL » Wo Jul 23, 2008 15:02

nickx schreef:elephaunts zijn mytisch :P (LOTR) na nog wat heen en weer gemail met het blad blijft de redacteur bij zijn standpunt dat het echt om Lord Of The Rings lego gaat en niet om een andere fantasy lijn. Hij kent LOTR uit duizenden en zecht dat het toch echt om een licentie gaat :P

Een LOTR licensie lijkt mij wel geweldig, maar ik vraag me af waarom ze nu dan al dwergen en elven maken... De film van de Hobbit komt toch in 2011 uit? waarschijnlijk gaan ze daar dan sets van maken. (ALS ze LOTR sets gaan maken tenminste.)

Ik had net een mailtje van het blad terug dat het dus om Lego spul gaat wat hij op Lord of the rings vind lijken. Hij kon niet zien of de hoofdjes flesh waren of geel maar mijn vermoedens zijn dat dit betekend dat er een Lego castle game komt. Gellukkig maar want een Lord of the Rings lijn zou ik maar niks vinden. Je zou er dan meer voor betalen en flesh hoofdjes krijgen wat mij niet aanstaat

Ik denk dat áls LEGO een computerspel van LOTR maakt, ze ook sets gaan maken.
no avatar
User

nickx

223

Koudum (friesland)

door nickx » Wo Jul 23, 2008 15:06

the hobbit films staan geplant voor 2010 en 2011. Het lijkt mij alleen zeer sterk dat we LOTr lego krijgen omdat ze nu inderdaad al bezig zijn met orcs en dwergen. Maar zoals Stuifzand eerder al zei: als iemand Orcs, dwergen en elfen ziet koppelt diegene dat heel snel aan LOTR. Ik heb nu gemaild of ze ook met argumenten kunnen komen waarom het specifiek LOTR is en niet een andere fantasy lijn.
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26130

Meijel

Re: genoeg castle

door stuifzand » Wo Jul 23, 2008 15:06

legofan1985 schreef:zo over dat castle gedoen is het nou wel lang en kort genoeg over gepraat
ik hoop wel dat er nog een paar sets uit komen
maar weet ook al iemand iets over nieuwe city sets en of treinen die in het komend jaar gaan uit komen.

Dus, over geruchten die er echt zijn, mag niks meer gezegd worden, maar over dingen waar niemand iets van weet moet nu iets verzonnen worden? :?
no avatar
User

nickx

223

Koudum (friesland)

door nickx » Wo Jul 23, 2008 15:27

Meneer heeft terug gereageerd met een echt gamersantwoord en niet met een legoantwoord: Hij vind het logischer dat er een LOTR spel komt dan een random castlelego game en dus is hetgeen dat hij gezien heeft van Lord Of The Rings. Wat mij betreft was hetgeen wat hij zag dus gewoon Castle van de afgelopen 2 jaren en misschien het komende jaar en komt daar een game over.

(offtopic: mooie avatar stuifzand!!!)
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26130

Meijel

door stuifzand » Wo Jul 23, 2008 15:45

Ja precies, ik denk dus ook dat het geïnterpreteerd wordt als LOTR, maar het geen licentie is. Dat is volgens mij allang ooit uitgelegd, door iemand van TLC, dat er geen LOTR komt omdat die licentie voor speelgoed bij een ander bedrijf zit.
Gebruikers-avatar
User

Jalkow

2258

Za Aug 18, 2007 10:31

Nijmegen

door Jalkow » Wo Jul 23, 2008 15:47

stuifzand schreef:Dat is volgens mij allang ooit uitgelegd, door iemand van TLC, dat er geen LOTR komt omdat die licentie voor speelgoed bij een ander bedrijf zit.

Bovendien lijkt het mij erg vreemd dat Lego een peperdure licentie zou kopen, om nagenoeg dezelfde Castle-sets te kunnen produceren. Ik zie niet echt wat een LOTR-licentie nog kan toevoegen aan de huidige Castle-lijn.
Niet mokken, lekker moccen!
no avatar
User

nickx

223

Koudum (friesland)

door nickx » Wo Jul 23, 2008 15:55

Ik ben het hellemaal met Jalkow eens. De redacteur van het blad was dat duidelijk niet en begon nu een beetje pissig uit te leggen dat we maar moeten aannemen dat er een lego LOTR game komt. Met hem heb ik het wel een beetje gehad en hij zal er nog wel achterkomen dat dit niet gaat gebeuren. Ik vind het verder hellemaal niet erg dat er geen LOTR lego komt zolang lego met de huidige lijn doorgaat en nog wat elfen produceert. Dat lijkt er sterk op en is ook nog goedkoper dan LOTR (én gele hoofdjes!)
Gebruikers-avatar
User

Psychoboy

718

Heerhugowaard

door Psychoboy » Wo Jul 23, 2008 17:28

nickx schreef:. De redacteur van het blad was dat duidelijk niet en begon nu een beetje pissig uit te leggen dat we maar moeten aannemen dat er een lego LOTR game komt.

ergens natuurlijk logisch want je mailt hem plat met een vraag waar hij antwoord op geeft en daarna geloof je hem niet... maar dat terzijde

LotR of niet er is dus nog niets bekend over 2009 :lurk:
Gebruikers-avatar
User

DNL

1326

Do Jan 11, 2007 14:42

Nøørwegen

door DNL » Wo Jul 23, 2008 20:40

Over de elven, dit vond ik net:

Just a point as a post-Ambassador. I spent a fair amount of time coming up with ideas for LEGO Elves. Hopefully I’ll be able to say how many of my ideas were used.

The Swan boat is beautiful, BTW.

http://www.brothers-brick.com/2008/06/0 ... ment-40007
no avatar
User

nickx

223

Koudum (friesland)

door nickx » Do Jul 24, 2008 6:31

ja, die had ik ook gezien ja. Alleen wel jammer dat het op dié site word gezegt. Eurobricks of een andere site vind ik heel wat betrouwbaarder en dit zou zomaar iemand kunnen zijn die zich vóórdoet als ambassadeur.
no avatar
User

BramFokke

314

Do Dec 07, 2006 14:17

Utrecht

door BramFokke » Do Jul 24, 2008 11:15

Jalkow schreef:Bovendien lijkt het mij erg vreemd dat Lego een peperdure licentie zou kopen, om nagenoeg dezelfde Castle-sets te kunnen produceren. Ik zie niet echt wat een LOTR-licentie nog kan toevoegen aan de huidige Castle-lijn.
Exact hetzelfde wat een Star Wars licentie toevoegt aan de space-lijn: verkoopcijfers. Misschien was de licentie te duur maar ik weet zeker dat Lego in principe wel geïnteresseerd zou zijn in een dergelijke licentie.
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26130

Meijel

door stuifzand » Do Jul 24, 2008 11:48

alleen kun je LOTR maken terwijl je er gewoon geen LOTR op zet, en dat kan met Starwars niet.
Een tovenaar met een lange witte baard hoeft geen Gandalf te heten....
Gebruikers-avatar
User

JelmerVS

475

Do Aug 16, 2007 12:47

Almere

door JelmerVS » Za Aug 09, 2008 17:13

Even over Lego-Pirates, het is waarschijnlijk zeker dat het komt want ik ben deze vakantie in Berlin Legoland Discovery centre geweest en in de shop daar zag ik een ijsklontjes maker in piratenvormpjes en groot speelgoed met een nieuw lego pirate logo. ik denk dus dat het zeker is dat het komt.
Gebruikers-avatar
User

bmarreel

1105

Do Dec 27, 2007 20:37

West-Vlaanderen, België

door bmarreel » Za Aug 09, 2008 17:57

JelmerVS schreef:Even over Lego-Pirates, het is waarschijnlijk zeker dat het komt want ik ben deze vakantie in Berlin Legoland Discovery centre geweest en in de shop daar zag ik een ijsklontjes maker in piratenvormpjes en groot speelgoed met een nieuw lego pirate logo. ik denk dus dat het zeker is dat het komt.

Als er nieuwe Pirates komen, dan ben ik en héél véél andere lego-fans blij (in de LEGO-Messageboards was er een topic over Pirates, 99 paginas, waarschijnlijk zag LEGO hier wat winst in... :wink: )
L€60 ©@$tL€ F0r L!f€
-Ik ben terug!-
Gebruikers-avatar
User

WvdP

Rang

Site Admin

Site Admin
10812

nabij Leiden

door WvdP » Za Aug 09, 2008 21:53

Als dat weer van die leuke sets worden als bijvoorbeeld de [set]6257[/set] Castaway's Raft, [set]6277[/set] Imperial Trading Post en [set]6286[/set] Skull's Eye Schooner, zouden ze me daar idd héél blij mee maken. Ik hoop alleen maar dat TLC niet weer de weg vervolgt die ze met de [set]6296[/set] Shipwreck Island en de [set]6289[/set] Red Beard Runner waren ingeslagen, want die sets vond ik destijds al zo teleurstellend slecht dat ik ze nooit heb willen hebben...
Laatst gewijzigd door WvdP op Za Aug 09, 2008 23:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
User

edwinedje

361

Do Aug 09, 2007 16:41

Zaandam

door edwinedje » Za Aug 09, 2008 22:29

WvdP schreef:Als dat weer van die leuke sets worden als bijvoorbeeld de [set]6257[/set] Castaway's Raft, [set]6277[/set] Imperial Trading Post en [set]6286[/set] Skull's Eye Schooner, zouden ze me daar idd héél blij mee maken. Ik hoop alleen maar dat TLC weer de weg vervolgt die ze met de [set]6296[/set] Shipwreck Island en de [set]6289[/set] Red Beard Runner waren ingeslagen, want ...
die sets vond ik destijds al zo teleurstellend slecht dat ik ze nooit heb willen hebben

Wellicht even je post aanpassen. :?
Mijn - Website - Brickshelf -

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel, maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. -- Def P --
Gebruikers-avatar
User

WvdP

Rang

Site Admin

Site Admin
10812

nabij Leiden

door WvdP » Za Aug 09, 2008 23:44

Tnx, iets te enthousiast gecopypasted...
Gebruikers-avatar
User

Endigo Vandane

631

Zo Nov 02, 2003 16:44

Roosendaal

door Endigo Vandane » Di Aug 19, 2008 6:01

Bijgelovig? Ik?
Nee hoor, ik ben een waterman die zijn niet bijgelovig.
Gebruikers-avatar
User

Rusty

14444

Di Aug 03, 2004 19:46

Emmeloord

door Rusty » Di Aug 19, 2008 6:20

Ik ben benieuwd wat daar van waar is. Zo staat er een Vestas set tussen de City lijn (4999?) terwijl bij hoog en laag ontkend wordt dat deze set ooit voor het publiek gaat uitkomen. En bij Star Wars staat er weer een Y-wing terwijl de laatste versie net in de opruiming is geweest, en ze bijna tegelijk in de winkels zouden hebben gelegen. Verder 18 nieuwe City sets? Dat zou een record zijn, volgens mij hebben we op het moment zelfs geen 18 City sets in het lopende assortiment. De titels van de setjes zijn wel hoopgevend, zoals 4WD with Horse Trailer en Farm. Wel weer vreemd dat er geen enkele Technic set tussen staat, maar wel Next 2.0.
Je kan nooit te veel Lego hebben, hooguit te weinig ruimte om het netjes op te bergen...

Wil je weten wat ik met mijn Lego doe?
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=Roestig
Gebruikers-avatar
User

Psychoboy

718

Heerhugowaard

door Psychoboy » Di Aug 19, 2008 7:16

ik geloof er niets van. bij de Pirates staan titels als: Kraken Attackin' en Brickbeard's Bounty
Ook veel City producten zijn volgens mij vorig jaar net uitgebracht. Misschien een Most wanted lijst maar zeker geen Release lijst.
Gebruikers-avatar
User

Rusty

14444

Di Aug 03, 2004 19:46

Emmeloord

door Rusty » Di Aug 19, 2008 7:33

Ik heb het lijstje voor de lol eens in een tekstdocument opgeslagen. Kunnen we kijken of er ook maar iets van waar zal zijn.
Je kan nooit te veel Lego hebben, hooguit te weinig ruimte om het netjes op te bergen...

Wil je weten wat ik met mijn Lego doe?
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=Roestig
Gebruikers-avatar
User

vijv

Rang

premium

premium
1580

Do Nov 09, 2006 23:49

Rotterdam

door vijv » Di Aug 19, 2008 8:12

Het lijstje komt in ieder geval overeen met mijn eigen most wanted lijstje:

Super car 1
Super car 2
Super car 3

:D
Echte mannen spelen met lego...
Gebruikers-avatar
User

legOscar

3219

Culemborg

door legOscar » Di Aug 19, 2008 8:16

Veel dingen waar "city?" bij staat zie ik dingen als "crawler crane". Dat zou ik toch eerder onder technic laten vallen...
I Love it when a MOC comes together.

Flickr
Gebruikers-avatar
User

HJR-Holland

4485

Do Jul 17, 2003 19:00

Dordrecht

door HJR-Holland » Di Aug 19, 2008 10:43

Ik plaats de lijst hier even over, per thema :

Duplo

Ville Animal Care
Ville Polar Zoo
Ville Feeding Zoo
Ville Big City Zoo
Ville Bus
Ville Garbage Truck
Ville Postman
Ville Play House 2 (Family House)
Ville Traffic (Petrol Station)
Ville Traffic (Busy Garage)

Dolls Add-On Set/ERROR ENTRY
Small DUPLO Building Plates Set
Add-On Set/DUPLO Special Elements Set
Brick Runner Set
7337/Elephant Bucket
7338/Fun Zoo
Jan Promo/LEGO® DUPLO® Creative Bucket
June Promo
Theme Storage Box
Filler/LEGO® DUPLO® Basic Bricks with Fun Figures
new Metro/LEGO® DUPLO® Giant Box

Bob the Builder Bob's Workshop
Bob the Builder Scoop can do it/Scoop at Bobland Bay
Bob the Builder Muck at Work/Muck can do it
Bob the Builder Lofty & Dizzy Help Out/Lofty and Dizzy Hard at Work

Thomas and Friends Thomas 1 (Stanley)
Thomas and Friends Thomas 2 (Thomas at the Mines)
Thomas and Friends Thomas 3 (James in the Town)

Castle

Impulse 2009 (Soldier's Arsenal)
New Castle
New Castle
New Castle
Gift Item 3/LEGO® Castle Building Set

Pirate

Impulse 2009 (Pirate Survival)
Cannon Battle
Kraken Attackin'
Loot Island
Soldiers' Fort
Brickbeard's Bounty
Shipwreck Hideout
Gift Item 2/LEGO® Pirate Building Set

City

Impulse 2009 (BBQ Stand)
Impulse 2009
Impulse 2009
mini-fig collection/LEGO City Minifigure Collection
City Special Product-City/Air Show Plane
Excavator/ERROR ENTRY
Loader/Front-end Loader
Dumper
Crane/Crawler Crane
Construction site
Tractor
Horse Trailer/4WD with Horse Trailer
Harvester/Combine Harvester
Farm
Tow Truck
Camper
Heavy Tow Truck/ERROR ENTRY
City Life
Garage
Dozer
Bus/vehicle / Helicopter Transporter
CRANE TRUCK
MINI DOZER/Bulldozer
MINI TRACTOR/Tractor
Monster Truck/Rally Truck
Quad-Bike
PISTEN BULLY
HAULER
Wheel Loader
LEGO City Advent Calendar
Gift Item 1/LEGO® Fire Fighter Building Set

Film (note: ik denk zelf Indiana Jones)

Shanghai Chase
Fight on the Flying Wing

Agents

New Agents
New Agents
New Agents
New Agents
New Agents

Space

Galaxy Patrol / Space Police 1
Galaxy Patrol / Space Police 2
Galaxy Patrol / Space Police 3
Galaxy Patrol / Space Police 4
Galaxy Patrol / Space Police 5
Galaxy Patrol / Space Police 6

SpongeBob squarepants

(Test Name) Krusty Krab Adventures
Good Neighbours at Bikini Bottom

Star Wars™

AAT/Separatist AAT™
Ahsoka's Starfighter™ & Droids™
Army Building Set (Taun Taun Hoth Set/Corporate Alliance Droid)
Assassin Droids™ Battle Pack
Clone Troopers/Clone Walker™ Battle Pack
Clone Turbo Tank
Darth Vader Tie Fighter/Darth Vader's TIE Fighter™
Endor Battle Playset
Pirate Tank
Republic Attack Cruiser
Republic Attack Shuttle™
Republic Star Destroyer
Separatists Shuttle
Solar Sailor/Count Dooku's Solar Sailor™
Star Wars™ unknown set
Starwars Co-promotion
Y-wing
Vulture Bomber/Hyena Droid Bomber™

Creator

Green Car/Street Speeder
Plane/Propeller Power
Motorbike/Race Rider
Dragon/Fiery Legend
House/New vehicle
car Transporter
New house
Mini Jeep/Mini Jet
Mini Jet/Mini Offroad
Creative Building LEGO Town Building Set
Creative Building LEGO - New 7335/LEGO® Basic Blue Bucket set
Creative Building LEGO - New 7336/LEGO® Basic Red Bucket set
LEGO Jan Promo/LEGO® Creative Bucket
LEGO June Promo
LEGO Vehicles Storage
LEGO Filler/LEGO® Basic Bricks with Fun Figures
LEGO new Metro/LEGO® Giant Box

Promos/Special

Classic car
Vestas Product
Power Functions Control Switch
Power Functions Light
Power Functions Extension Wire 20"
Globot Base Set/WeDo Construction Set
Globot Software/WeDo Software
Activity Pack for 9580

Racers

Tino Turbos Nascar/Thunder Racer
Tino Turbos Rally/Rally Sprinter
Tino Turbos pace car/Track Marshal
Tino Turbos Off Road/Desert Viper
Tino Turbos Ferrari/Ferrari F1 Racers
Tino Turbos Rally/Ice Rally
Tino Turbos Nascar/Thunder Race way
Tino Turbos Dakar/Dessert Challenge
Tiny Turbos 9
Tiny Turbos 10
Power Racers Truck w. launch/Race Rig
Power Racers Car w. launch/Blue Sprinter
Power Racers Hot Rod wheely/Extreme Wheely)
Power Racers Monst. Truck/Monster Jumper)
Power Racers Car w. wings/Wing Jumper)
Power Racers 2 Motor bikes/Jump Riders)
Supercar 1 (Super Car Ferrari/Ferrari Victory)
Supercar 2
Supercar 3
RC Track Turbo RC
RC Twin X-treme RC

Bionicle

Vastus
Tarix
Strakk
Vorox
Stronius
Ackar
Gresh
Kiina
Gelu
Mata Nui
Skrall
Malum
Atakus
Raanu
Tarduk
Berix
Metus
Zesk
Fero & Skirmix
Tuma

SHP 1
SHP 2
SHP 3

HPP 3
HPP 4

MDP 1
MDP 2

SCM (geen idee wat dit is?)

Activity Pack for Elementary School/Introducing Simple & Powered Machine
Simple and Complex Mechanisms/Simple & Powered Machines

Mini saw blade/Stone Chopper
Mini walker/Mine Mech

2009 FLL Set

Serious Play

LEGO SERIOUS PLAY Connections Kit

Mindstorms

LEGO MINDSTORMS NXT 2.0
LEGO MINDSTORMS NXT 2.0
LEGO MINDSTORMS NXT 2.0
Laatst gewijzigd door HJR-Holland op Di Aug 19, 2008 14:40, in totaal 2 keer gewijzigd.
my FLICKR account
Volgende