Vragen die over Lego gaan maar niet in een thema passen
Gebruikers-avatar
User

Cofresi

Rang

Nieuw

Nieuw
16

Ma Mei 21, 2018 10:46

Nieuwegein

Lego tape / Brick tape - wat zijn jullie ervaringen?

door Cofresi » Za Aug 31, 2019 17:08

Beste mensen,

Ik heb toen de Lego tape / Brick tape nét nieuw was een keer Stick&Brick Lego tape gehaald van twee studs breed. En hoewel het fijn is dat deze een mooie vlakke onderkant heeft en aardig goed plakt, laat de 'clutch-power' te wensen over. Het doet wel goed dienst als extra rubber grip voor diverse oude game controllers ;-) en een controller die ik zelf van Lego heb gemaakt.

Vervolgens heb ik Zuru Mayka tape gehaald van twee studs breed in de winkel, met hoop op verbetering. Echter krijg ik de indruk dat de 'clutch-power' nagenoeg gelijk is. En heeft deze tape een zeer groot nadeel, het heeft namelijk geen vlakke onderkant. Het heeft twee opstaande randen aan de zijkant, waardoor het heel slecht plakt en voor mij niet bruikbaar is.

Verder zag ik nog het merk Build Bonanza op Ebay, echter weet ik niet of daar ook nog enige verbetering in zit.
En las een review op Brickset van Peel-N-Brick dat die vooral er snel af valt en niet goed plakt.

Kortom, ik ben benieuwd naar wat julllie ervaringen zijn met Lego tape / Brick tape. En bestaat er ook een tape met wat meer 'clutch-power' of blijft dat behelpen?