legopapa schreef:Goed nieuws en slecht nieuws.
sparhawk schreef:Het er in rijden zal vast alleen mogen met een Lego rijbewijs....Dus nog ff massaal naar de Legoland parken om er 1 te halen...
Aangord schreef:Je zoon kan niet met OV van Almere naar Utrecht?
legopapa schreef:Goed nieuws en slecht nieuws.
Na ruim een jaar werkloos te zijn geweest heb ik vanmiddag te horen gekregen dat ik per 1 oktober 2018 mag beginnen bij een bedrijf in Rotterdam. Ik begin daar met een opleidingstraject van 6 weken.
Helaas heb ik zojuist de stuurgroep mede gedeeld dat ik en mijn zoon daardoor moeten afzien van deelname aan LW 2018.
Wij balen ontzettend want wij keken er echt naar uit.
Peet schreef:Wow dat is een groot indrukwekkend bouwwerk.
Jammer dat ik het voorlopig niet in het echt kan zien.
Hopelijk houd het niet in dat we straks naar 3 (4?) meter lege tafel kijken want je laat echt wel een gat achter..
legopapa schreef:Maar als pleister op wond: we hebben vandaag het grote bouwwerk opgebouwd in onze woonkamer
Nou graag ... als dat werkt. Maar wij hengelen niet hoor, wij vragen netjes ...stuifzand schreef:Misschien moeten we het andersom doen, dat mensen hun beschikbare vrijkaarten hier eventueel aanbieden. Anders hebben we hier straks 40 posts met naar vrijkaarten hengelende users.
Orange L. schreef:Na vele jaren LEGO World niet bezocht te hebben, hoop ik dan eindelijk weer eens langs te komen.
Wat zijn ongeveer de dagen dat het ietwat rustiger is? Ik raak namelijk heel snel overprikkeld. Dit geldt trouwens vooral voor de MOC-zaal.
legopapa schreef:Nou graag ... als dat werkt. Maar wij hengelen niet hoor, wij vragen netjes ...stuifzand schreef:Misschien moeten we het andersom doen, dat mensen hun beschikbare vrijkaarten hier eventueel aanbieden. Anders hebben we hier straks 40 posts met naar vrijkaarten hengelende users.
Orange L. schreef:Na vele jaren LEGO World niet bezocht te hebben, hoop ik dan eindelijk weer eens langs te komen.
Wat zijn ongeveer de dagen dat het ietwat rustiger is? Ik raak namelijk heel snel overprikkeld. Dit geldt trouwens vooral voor de MOC-zaal.
Tuurlijk ... ik plaag je ook maarstuifzand schreef:legopapa schreef:Nou graag ... als dat werkt. Maar wij hengelen niet hoor, wij vragen netjes ...stuifzand schreef:Misschien moeten we het andersom doen, dat mensen hun beschikbare vrijkaarten hier eventueel aanbieden. Anders hebben we hier straks 40 posts met naar vrijkaarten hengelende users.
Ja ja, haha, je snapt wel wat ik bedoel hè
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten