Over Ebay, over Bricklink, over Marktplaats enz. Géén advertenties.
Gebruikers-avatar
User

Virani

851

Za Mrt 03, 2012 9:52

Re: Marktplaats frustratie

door Virani » Do Jun 11, 2015 22:04

MOCkingBird schreef:Ik denk dat het Virani ook met name om de botte toon gaat van 'wat moet je er voor hebben'. Als dat alles is wat in een e-mail staat, dan is dat inderdaad niet zo netjes.
Maar een e-mail waarin netjes gevraagd wordt, wat de beoogde prijs is, lijkt me inderdaad geen probleem.

Klopt als een bus. :duim:
no avatar
User

kapiteiniglo

835

Do Okt 17, 2013 6:33

terneuzen

door kapiteiniglo » Vr Jun 12, 2015 7:37

Er is inderdaad altijd wel een prijs waar je het voor weg wilt doen. Ik informeer ook bijna altijd per mail, op een normale toon uiteraard.
En ik begrijp enigzins dat je ook niet op alle mails wil reageren, want zeker als je iets gewild erop heb staan, dan krijg je soms een berg mails, weet ik uit ervaring ;)
Toch koop en verkoop ik bijna altijd per mail, want dat zijn wel de serieuze kopers of verkopers.
De biedingen staar ik me niet zo blind op. Helaas is bieden niet bindend op mp, en je bent niet verzekerd van een goede verkoop als je een goed bod hebt.
no avatar
User

ggj

794

Zo Okt 14, 2012 21:50

door ggj » Zo Aug 30, 2015 22:03

Niet echt een MP frustratie maar dit is denk ik het beste topic.

Ik ben al vrij lang op zoek naar een 8110 Unimog. Hij is er nog niet gekomen maar vanavond toch even de moeite genomen om nog eens te zoeken. Nu staan er een paar op MP voor rond de 200,- waarvan een set niet ver van mij vandaan. Ik wil op MP het liefst afhalen maar hoe ben je zeker dat de set 100% compleet is? Tellen jullie alles met de verkoper als jullie een set kopen? Met een set als de Unimog met 2048 onderdelen wil ik er thuis natuurlijk niet achter komen dat bijv. een cilinder of slang oid. mist.
Gebruikers-avatar
User

workfromtheheart

Rang

Moderator

Moderator
6363

Zo Nov 04, 2007 20:44

Dronten

door workfromtheheart » Ma Aug 31, 2015 7:01

Ervaring op Marktplaats is dat met "100% compleet" vaak wordt bedoeld dat het A model compleet is.
De hele set natellen met de verkoper is ook wat tijdsintensief, denk niet dat jij als koper, dan wel de verkoper hier op zit te wachten.
Wat je wel zou kunnen doen is even controleren of de belangrijke onderdelen als wielen, pneumatiek etc. er wel bij zitten. Dat zijn de dure onderdelen om te vervangen en die wil je dus zeker even checken. Dat er dan nog eens een pinnetje of tandwieltje ontbreekt, ach, dat is nog wel te vervangen uit eigen collectie of voor een euro op BrickLink.
Mijn Flickr pagina.
Moeite met wiskunde? Met WisWereld probeer ik te helpen.
no avatar
User

Pimmie

74

Zo Mrt 11, 2012 10:02

door Pimmie » Ma Aug 31, 2015 7:28

Kijk of dat je een opgebouwd model kan vinden, dan loop je denk ik de minste kans om essentiële onderdelen te missen.
Gebruikers-avatar
User

Lego_pieter

Rang

premium

premium
620

Vr Aug 14, 2009 8:51

Sneek

door Lego_pieter » Wo Sep 30, 2015 10:04

Ben ik de enige of zijn er meer mensen die zich ergeren aan de advertenties van differentoffer op marktplaats?

Zij bieden collecties minifigs aan van het merk Sheng Yuan (welke identiek aan de Lego uitvoering zijn) en wellicht ook andere merken en bieden dit aan in de Lego/Duplo categorie. (Differentoffer is een betalende aanbieder op marktplaats) Volgens mij behoren deze advertentie toch echt niet in de Lego/Duplo categorie.

Ik heb dit aangekaart bij marktplaats maar zij willen pas actie ondernemen wanneer er meerdere meldingen over de adverteerder komen. Zit ik nu te muggenziften of zijn er meerdere die mijn mening delen.
Gebruikers-avatar
User

Soptas

105

Ma Jan 16, 2012 13:39

door Soptas » Wo Sep 30, 2015 13:33

Lego_pieter schreef:Ben ik de enige of zijn er meer mensen die zich ergeren aan de advertenties van differentoffer op marktplaats?

Ik erger mij ook mateloos aan deze advertenties. Als liefhebber van collectible minifiguren of minifiguren in het algemeen is dit mij een doorn in het oog. Niet dat ik het een probleem vind dat mensen deze namaak willen aanschaffen, maar het opdringerig adverteren van namaak als zijnde Lego (of in ieder geval in deze categorie) vind ik ergerlijk.

Ik heb ook al eens melding gedaan dat deze namaak niet thuis hoort onder de categorie duplo/lego. Echter heb ik niet het idee dat het invloed heeft gehad.
Gebruikers-avatar
User

Lego_pieter

Rang

premium

premium
620

Sneek

door Lego_pieter » Wo Sep 30, 2015 14:48

Soptas schreef:Echter heb ik niet het idee dat het invloed heeft gehad.

Ze doen er wel wat aan, maar niet bij betalende adverteerders maar alleen bij particulieren.

Dit is een citaat uit de reactie van marktplaats:
Marktplaats dient zich te baseren op de inhoud van de advertentie. Uit de advertentie valt niet op te maken dat er sprake is van het aanbieden van replica Lego. Ik heb nagekeken of er andere overtredingen van toepassing zijn op deze adverteerder, maar hierbij ben ik geen gegronde reden tegengekomen die verwijdering van de advertentie of sluiting van het account rechtvaardigt.

Om het tegendeel te bewijzen heb ik gisteren printscreen gemaakt een advertentie van een particulier die Snoopy minifigs aanbood van hetzelfde merk. Daarna heb ik de advertentie gemeld aan marktplaats en in mijn favorieten gezet en ja hoor na nog geen 10 minuten na mijn melding was de advertentie verwijderd. Ook uit deze advertentie viel niet op te maken dat het om replica Lego ging, dit heb ik aan marktplaats doorgegeven. Hierop kreeg ik de reactie dat het naar de betreffende afdeling werd doorgestuurd maar tot nu toe zonder resultaat. Marktplaats maakt, ondanks dat ze het steeds ontkennen, wel degelijk onderscheid in betalende en niet betalende adverteerders.
no avatar
User

PeetersD

86

Wo Jul 02, 2014 15:01

door PeetersD » Wo Sep 30, 2015 18:25

Heb er ook maar melding van gemaakt.. mja betalende gebruikers worden zeker voorgetrokken. Dat klopt.
Gebruikers-avatar
User

WvdP

Rang

Site Admin

Site Admin
10812

Wo Dec 26, 2007 21:58

nabij Leiden

door WvdP » Zo Okt 04, 2015 18:57

Dit topic begon een beetje de verkeerde kant op te gaan, ondanks pogingen dat bij te sturen.
Uit frustratie :P even de schaar ter hand genomen.

Ontopic: ik word knettergek van al die betalende gebruikers die bovenin elke pagina van de zoekresultaten verschijnen.
Als ik op pagina 1 al niet geïnteresseerd was in hun advertenties, ben ik dat op pagina 2 en verder ook niet :r
Mijn persoonlijke Marktplaats frustratie...
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
(Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett)
no avatar
User

PeetersD

86

Wo Jul 02, 2014 15:01

door PeetersD » Zo Okt 04, 2015 19:04

WvdP schreef:Dit topic begon een beetje de verkeerde kant op te gaan, ondanks pogingen dat bij te sturen.
Uit frustratie :P even de schaar ter hand genomen.

Ontopic: ik word knettergek van al die betalende gebruikers die bovenin elke pagina van de zoekresultaten verschijnen.
Als ik op pagina 1 al niet geïnteresseerd was in hun advertenties, ben ik dat op pagina 2 en verder ook niet :r
Mijn persoonlijke Marktplaats frustratie...

Dat is inderdaad wel irritant voor ons ja, maar goed. Ik snap het wel het levert inkomsten op dusja..

Ik vind het wel jammer dat mensen in partijen Lego meer en meer namaak-Lego hebben. Dat moet ik toch altijd weer filteren en soms lijkt het er toch verdomd veel op dus kan ik bijna ieder steentje omdraaien.. :notimpressed:
no avatar
User

Daytona

89

Di Jan 14, 2014 22:09

door Daytona » Ma Okt 05, 2015 19:58

Lego_pieter schreef:Ben ik de enige of zijn er meer mensen die zich ergeren aan de advertenties van differentoffer op marktplaats?

Zij bieden collecties minifigs aan van het merk Sheng Yuan (welke identiek aan de Lego uitvoering zijn) en wellicht ook andere merken en bieden dit aan in de Lego/Duplo categorie. (Differentoffer is een betalende aanbieder op marktplaats) Volgens mij behoren deze advertentie toch echt niet in de Lego/Duplo categorie.

Ik heb dit aangekaart bij marktplaats maar zij willen pas actie ondernemen wanneer er meerdere meldingen over de adverteerder komen. Zit ik nu te muggenziften of zijn er meerdere die mijn mening delen.

Ik erger mij ook hieraan. Heb het ook meerdere keren bij marktplaats gemeld. Dit is illegaal en ze moeten het verwijderen. Maar ze doen het niet. Omdat dit inderdaad betalende adverteerders zijn. Advertenties van niet betalende adverteerders die nep-figuren aanbieden worden af en toe wel verwijderd. Maar ja... waarom verbaasd het mij niet meer?

Heb "differentoffer" ook al bij Marvel aangegeven vanwege infringement. Weet helaas niet of Marvel er iets mee doet of gedaan heeft.
Just when I thought I was out... they pull me back in.
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3028

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

door Large » Ma Okt 05, 2015 20:11

Dit is vervelend inderdaad.

Juridisch maakt het niet eens uit wie of wat met de nep Minifiguur uitgebeeld worden. De minifiguur is namelijk een trademark, deze mag dus nooit gekopieerd worden zolang de eigenaar van het trademark, Lego, deze actief blijft gebruiken. Dit in tegenstelling tot een patent wat na een aantal jaar verloopt ongeacht gebruik (dit is de reguliere Lego steen overkomen).

Ik meld het ook regelmatig, met weinig resultaat helaas.
"Duizend bommen en granaten..!"
-Kapitein Haddock

https://instagram.com/largebricks/
Gebruikers-avatar
User

Lego_pieter

Rang

premium

premium
620

Sneek

door Lego_pieter » Ma Okt 05, 2015 21:15

Wellicht moet er dan eens collectief iets aan gedaan worden.

Inmiddels probeer ik al sinds vrijdagmorgen weer contact te krijgen met de mevrouw waar ik vorige week een aantal keren mailcontact mee heb gehad. Maar deze reageert niet meer na een aantal voorbeelden die ik haar heb gestuurd. Met deze voorbeelden kon ik precies aangeven dat Differentoffer met zijn advertenties bleef staan en een particulier met een identieke advertentie binnen vijf minuten na melding verwijderd was.
Gebruikers-avatar
User

eti

Rang

premium

premium
8525

Ma Dec 25, 2006 14:27

Soesterberg

door eti » Ma Okt 05, 2015 21:52

Volgens mij is het begrip 'minifiguur' niet expliciet Lego. En ook kloonmerken maken poppetjes. Maar Ninjago? En dan precies dezelfde ontwerpen als bij Lego met precies dezelfde namen (Titanium Zane en weet ik veel)? Dat mag niet, lijkt me. Daarmee schenden ze het copyright wel. Dus gaat het hier toch om illegale handel, als ik me niet vergis.
Gebruikers-avatar
User

workfromtheheart

Rang

Moderator

Moderator
6363

Zo Nov 04, 2007 20:44

Dronten

door workfromtheheart » Ma Okt 05, 2015 22:11

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is het begrip 'minifiguur' wel exclusief LEGO.
(De vorm van het figuurtje zeker)
Mijn Flickr pagina.
Moeite met wiskunde? Met WisWereld probeer ik te helpen.
no avatar
User

Musicbuilder

896

Ma Aug 27, 2012 10:09

door Musicbuilder » Di Okt 06, 2015 6:09

vanochtend (dinsdag 06.10.15) was er een item in het ochtend nieuws op NPO 1 dat ging over internet fraude

en oplichting,

hoewel het in dit geval ging over sociale media zoals Facebook hadden ze het over een helpdesk die voor alle

fraude en wel deze :https://www.fraudehelpdesk.nl/

misschien is dit al eens eerder benoemd maar dan hopelijk beter te veel dan te weinig want het is een

zeer vervelend iets.
Mijn naam : Michiel; mijn 2 passies : Muziek (Jean Michel Jarre) & LEGO (Minifig Sets/1978-heden).
Gebruikers-avatar
User

WvdP

Rang

Site Admin

Site Admin
10812

nabij Leiden

door WvdP » Wo Okt 07, 2015 19:32

Even een en ander uit dit topic weggeknipt (goh, voor de tweede keer al...).
Uitleg plaats ik wel even onder FAQs.

Hier graag alleen weer over Marktplaats-frustraties!
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
Gebruikers-avatar
User

fonz

Rang

premium

premium
972

Zo Jan 13, 2008 8:03

Brick-Enschot

door fonz » Wo Okt 07, 2015 20:10

Waarom wordt het weggeknipt? Ben wel heel benieuwd geworden waarom het uit de hand is gelopen.
Gebruikers-avatar
User

WvdP

Rang

Site Admin

Site Admin
10812

nabij Leiden

door WvdP » Wo Okt 07, 2015 20:42

Zie daarvoor het topic "Mededelingen van uw Lowlug-team".
Gebruikers-avatar
User

Lego_pieter

Rang

premium

premium
620

Sneek

door Lego_pieter » Do Okt 15, 2015 11:53

AfbeeldingIMG-20151015-WA0001_resized by Lego_pieter, on Flickr

Tot mijn verbazing hebben de clone merken nu ook al Jurasic World dino's gecloned. Het is echt ongelooflijk hoeveel van deze replica Lego toch elke dag in de Lego categorie op marktplaats wordt aangeboden. Zag net ook al complete serie Frozen minifig serie voorbij komen welke echt identiek is aan de bestaande Lego figs.

Gelukkig dat de verkoper van het bovenstaande in zijn advertentie aangaf dat het niet om Lego ging.

AfbeeldingIMG-20151015-WA0003_resized by Lego_pieter, on Flickr

De advertentie werd gelijk na melding trouwens verwijderd, jammer dat marktplaats dit nog steeds niet doet bij betalende adverteerders.
no avatar
User

kapiteiniglo

835

terneuzen

door kapiteiniglo » Do Okt 15, 2015 19:10

Die discussie ga ik niet meer aan :lol:

Maar je hebt gelijk, de kopieermachines in het verre oosten haken overal heel snel op in.
Zal leuk worden om een partij over te nemen via marktplaats, als je niet op let is de helft straks nep :freaked:
Gebruikers-avatar
User

Sato

332

Do Jul 01, 2010 15:26

Omgeving Alkmaar.

door Sato » Vr Okt 16, 2015 1:23

Lego_pieter schreef:Gelukkig dat de verkoper van het bovenstaande in zijn advertentie aangaf dat het niet om Lego ging.

Dan nog vind ik zijn manier van handelen niet netjes, Want 30 dagen levertijd maar kan ook in 7 dagen al binnen zijn klinkt mij als drop shipping in de oren. En dan vraag ik mij af hoeveel marge hij pakt want goedkoop was zijn advertentie niet voor 2 minifigs, 2 gyrosphere's en 2 dino's van Clogo. (Clogo, Bedacht het net ter plekke: Kort voor clone/kloon Lego, Met een knipoog naar de © schending.)

En ik sluit mij bij bovenstaande post aan, Weinig zin om er verder over te discussiëren.
Gebruikers-avatar
User

HJR-Holland

4485

Do Jul 17, 2003 19:00

Dordrecht

door HJR-Holland » Vr Okt 16, 2015 8:12

Clogo, die houden we er in! Ik ga het gelijk even vastleggen ;-)
my FLICKR account
Gebruikers-avatar
User

Lego_pieter

Rang

premium

premium
620

Sneek

door Lego_pieter » Vr Okt 16, 2015 8:24

Misschien dat mijn vorige post achteraf ook niet in dit topic hoort, het is ook niet mijn bedoeling hier te discussiëren over clone merken. Het gaat mij er om dat marktplaats het mogelijk maakt dat een bepaalde groep adverteerders clone lego kan aanbieden in de Lego/Duplo categorie. Hierin maken ze een onderscheid in betalende en niet betalende adverteerders (al ontkennen ze dat).

Ik en zoals ik hierboven gelezen heb ook vele andere hebben de advertenties van onder andere differentoffers.nl reeds meerdere malen gemeld, maar zonder resultaat. Deze advertenties blijven gewoon in de Lego/Duplo categorie staan en komen telkens weer voor bij in de resultaten. Advertenties van niet betalende adverteerders worden gelijk na melding verplaatst of verwijderd.

Wat hier nu nog tegen te doen, zelf weet ik het niet, aangezien een mijn mailcontact met Marktplaats tot nu toe niks heeft opgeleverd.

"Clogo" je bent er net te laat mee Sato, anders had het nog meegekund in de nieuwe uitgave van de de Dikke Van Dale.
no avatar
User

Daytona

89

door Daytona » Vr Okt 16, 2015 12:18

Lego_pieter schreef:Misschien dat mijn vorige post achteraf ook niet in dit topic hoort, het is ook niet mijn bedoeling hier te discussiëren over clone merken. Het gaat mij er om dat marktplaats het mogelijk maakt dat een bepaalde groep adverteerders clone lego kan aanbieden in de Lego/Duplo categorie. Hierin maken ze een onderscheid in betalende en niet betalende adverteerders (al ontkennen ze dat).

Ik en zoals ik hierboven gelezen heb ook vele andere hebben de advertenties van onder andere differentoffers.nl reeds meerdere malen gemeld, maar zonder resultaat. Deze advertenties blijven gewoon in de Lego/Duplo categorie staan en komen telkens weer voor bij in de resultaten. Advertenties van niet betalende adverteerders worden gelijk na melding verplaatst of verwijderd.

Wat hier nu nog tegen te doen, zelf weet ik het niet, aangezien een mijn mailcontact met Marktplaats tot nu toe niks heeft opgeleverd.

"Clogo" je bent er net te laat mee Sato, anders had het nog meegekund in de nieuwe uitgave van de de Dikke Van Dale.

De hele wereld is toch corrupt. Waarom zou marktplaats een uitzondering zijn?
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3028

Die Haghe

door Large » Vr Okt 16, 2015 12:38

Tot zover de opleving van deze discussie.

Het niet verwijderen van die kloon advertenties op Marktplaats laten we vanaf nu buiten dit topic!

Daytona schreef:De hele wereld is toch corrupt. Waarom zou marktplaats een uitzondering zijn?

Dit soort niet relevante opmerkingen zitten we ook niet echt op te wachten natuurlijk :wink:

En nu weer :ontopic:
-Kapitein Haddock

Gebruikers-avatar
User

superkees

519

Wo Mei 25, 2011 13:42

Zierikzee

door superkees » Ma Okt 19, 2015 14:39

Ik word gek van de volgorde in advertenties die Marktplaats hanteert. In het verleden had je bovenaan wat topadvertenties, en dan was het in principe op datum. Nu kom ik elke keer weer de zelfde (waarschijnlijk betaalde) advertenties tegen, die soms al weken oud en zijn en al dagen op gereserveerd staan. Op de één of andere manier doet Marktplaats er alles aan om het doorzoeken van het aanbod zoveel mogelijk te frustreren.

Deze bv: http://www.marktplaats.nl/a/kinderen-en ... ousPage=lr

Dateert van bijna een maand geleden, maar staat wel op de eerste pagina, wanneer ik zoek lego space.
no avatar
User

Daytona

89

door Daytona » Ma Okt 19, 2015 20:13

Ik zeg maar niets meer. Want wat ik zeg is niet relevant. :raiseone:
no avatar
User

kapiteiniglo

835

terneuzen

door kapiteiniglo » Di Okt 20, 2015 6:40

Dit subforum is vervloekt :)

Dingen worden verkeerd gelezen of opgevat.
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26130

Ma Jan 27, 2003 19:04

Meijel

door stuifzand » Di Okt 20, 2015 9:58

Dit topic is al zo vaak dicht gegaan en weer geopend, en dat komt eigenlijk bijna altijd omdat mensen áltijd afdwalen of doordraven..

1. Gebruik van Marktplaats is op eigen risico. Er lopen heel veel oplichters, tokkies, paupers en onnozel figuren rond daar.
2. Een buitenkansje is 99% van de gevallen oplichterij óf helerij
3. Als je iets te duur vindt, koop het dan niet
4. Als je het niet vertrouwt, ga het dan ophalen.

5. Inderdaad, ik vind ook dat zeker 80% van de wereld ergens schurkt aan corruptie, of gewoon full blown corrupt is. Maar die discussie is misschien beter op z'n plek buiten dit topic. Het is al zo'n topic waar iedereen z'n ellende komt neer gooien en dan het liefste altijd gelijk wil hebben en een aai over de bol wil.

Zullen we proberen om het in dit topic bij het onderwerp te houden en vooral respectvol met elkaar om te gaan?
Soms is het gewoon makkelijker, en beter voor de sfeer, om te denken "ach, die weet niet beter", en het te laten gaan.
Ingrijpen door mod's gebeurt eigenlijk áltijd omdat er mensen beginnen te "zeiken over het zeiken". Niet om het eerste gezeik.
no avatar
User

Daytona

89

door Daytona » Di Okt 20, 2015 21:11

Mijn laatste reactie/opmerking was een beetje plagerig bedoeld hoor. Ik dacht dat dat wel duidelijk was.

Ik weet dat dit niet een forum is om over (corrupte) zaken van de wereld te discussieren. En veel zin heeft dat zoiezo niet.

Mijn excuus dat het niet goed is overgekomen.
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26130

Ma Jan 27, 2003 19:04

Meijel

door stuifzand » Wo Okt 21, 2015 5:57

Smilies for the win hè :) :raiseone: :duim:
Gebruikers-avatar
User

funfair

180

Wo Okt 28, 2015 20:10

Elsloo

door funfair » Do Okt 29, 2015 16:06

Ik heb alles eens doorgelezen in dit topic wat vooral over marktplaats gaat. Ik deel sommige ervaringen met jullie en andere weer niet gelukkig.

Ik handel zelf al meer dan een jaar op Marktplaats in Lego (ga geen namen noemen gezien ik geen reclame mag maken hier). Ik heb vele vaste klanten/afnemers die wekelijks bij ons kopen en krijg zelden tot nooit klachten over de Lego die we verkopen.
We verkopen feitelijk alleen maar onderdelen sets en setjes. Maar we sorteren wel alles netjes uit en kijken alles goed na voordat het verkocht wordt.

Ik denk dat als je als handelaar goed de tijd erin steekt en dus goede kwaliteit aanbiedt tegen normale prijzen dat je dan dus ook je goede naam alleen maar eer aandoet en je meer en meer vaste klanten krijgt die terugkeren. Tenminste zo ervaar ik het zelf.

Er is een goede boterham te verdienen in deze handel maar je moet nooit als handelaar uit het oog verliezen dat je A kwaliteit levert, B je afspraken nakomt en C altijd klant vriendelijk blijft hoewel dit soms ook moeilijk is als handelaar gezien er af en toe echt botte mensen reageren.
no avatar
User

kapiteiniglo

835

terneuzen

door kapiteiniglo » Do Okt 29, 2015 17:43

Volgens mij heb ik je wel eens tussen de advertenties zien staan. Aangezien je kermisattracties bouwt, en dat zijn er niet zoveel die dat doen :P

Ik zit ook best veel op marktplaats, als koper en verkoper, maar wat mij betreft blijft de grootste ergernis op mp dat er geboden word en daarna niet meer gereageerd op e-mails.
Gebruikers-avatar
User

funfair

180

Elsloo

door funfair » Do Okt 29, 2015 19:28

kapiteiniglo schreef:Volgens mij heb ik je wel eens tussen de advertenties zien staan. Aangezien je kermisattracties bouwt, en dat zijn er niet zoveel die dat doen :P

Ik zit ook best veel op marktplaats, als koper en verkoper, maar wat mij betreft blijft de grootste ergernis op mp dat er geboden word en daarna niet meer gereageerd op e-mails.

Haha ja das waar mijn account is niet te overzien daar :lol:

Ik moet zeggen dat ik zelf eigenlijk niet veel vreemde of ergerlijke ervaringen mee maak op MP. Heel af en toe gebeurd het wel eens dat iemand iets koopt of besteld en dat je dan uiteindelijk niks hoort meer als ze moeten betalen. Maar dat is op jaarbasis op 1 hand te tellen dat ik zelf dit soort dingen mee maak.
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3028

Die Haghe

door Large » Ma Nov 02, 2015 11:47

Inmiddels een kleine 20 meldingen aan Marktplaats verder vanwege al die Plus bricks die als "Lego" verkocht worden :freaked:
Ik hoop dat alle andere Marktplaats afstruiners dit ook doen :wink:

Ben toch bang dat het merk Lego een beetje vervaagt...
-Kapitein Haddock

Gebruikers-avatar
User

superkees

519

Wo Mei 25, 2011 13:42

Zierikzee

door superkees » Ma Nov 02, 2015 13:02

funfair schreef:
kapiteiniglo schreef:Volgens mij heb ik je wel eens tussen de advertenties zien staan. Aangezien je kermisattracties bouwt, en dat zijn er niet zoveel die dat doen :P

Ik moet zeggen dat ik zelf eigenlijk niet veel vreemde of ergerlijke ervaringen mee maak op MP. Heel af en toe gebeurd het wel eens dat iemand iets koopt of besteld en dat je dan uiteindelijk niks hoort meer als ze moeten betalen. Maar dat is op jaarbasis op 1 hand te tellen dat ik zelf dit soort dingen mee maak.

Ik herken je avatar van Marktplaats. Ik heb herhaaldelijk al wat bij je gekocht. Inderdaad niets te klagen. :duim:
Gebruikers-avatar
User

Lego_pieter

Rang

premium

premium
620

Sneek

door Lego_pieter » Ma Nov 02, 2015 14:07

Large schreef:Inmiddels een kleine 20 meldingen aan Marktplaats verder vanwege al die Plus bricks die als "Lego" verkocht worden :freaked:
Ik hoop dat alle andere Marktplaats afstruiners dit ook doen :wink:

Ben toch bang dat het merk Lego een beetje vervaagt...

Hoi Large, ik doe ook niks anders een grote ergernis is het.
Gebruikers-avatar
User

funfair

180

Elsloo

door funfair » Ma Nov 02, 2015 14:37

superkees schreef:
funfair schreef:

Ik herken je avatar van Marktplaats. Ik heb herhaaldelijk al wat bij je gekocht. Inderdaad niets te klagen. :duim:

Dank voor de reactie!
VorigeVolgende