Leun achterover, en kom lekker bij van de drukke werkweek/-dag in de Lego Lounge.
Lekker kletsen, minder serieus mag ook.

Slowchat 33 1/3

Gebruikers-avatar
User

Duq

8488

Za Okt 18, 2003 20:26

Dublin

Slowchat 33 1/3

door Duq » Zo Mrt 19, 2006 22:23

Na mijn laatste post in slowchat 2 durfde blijkbaar niemand meer iets te schrijven, dus gaan we hier verder met een schone lei.

Duq
Laatst gewijzigd door Duq op Zo Mrt 19, 2006 22:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
There is no cloud. It's just someone else's computer.
Gebruikers-avatar
User

legotrucks

4358

Zo Okt 19, 2003 21:18

Verweggisstan

door legotrucks » Zo Mrt 19, 2006 22:24

Naked Gun persiflage ...
Mijn website: www.dennisbosman.nl
Volg mij ook op Facebook!
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26440

Ma Jan 27, 2003 19:04

Meijel

door stuifzand » Zo Mrt 19, 2006 22:24

pardon, we zaten tegelijk op het "sluiten"-knopje van het vorige deel geloof ik :lol:
Gebruikers-avatar
User

Duq

8488

Dublin

door Duq » Zo Mrt 19, 2006 22:26

stuifzand schreef:pardon, we zaten tegelijk op het "sluiten"-knopje van het vorige deel geloof ik :lol:

Ik dacht al, ik moest toch nog op slotje klikken? Ik twijfelde al aan mijn thee...

Duq
no avatar
User

craneson

2030

Wo Aug 25, 2004 17:51

anywhere but home

tenminste

door craneson » Zo Mrt 19, 2006 22:34

:) in elk geval on topic :lol:
als je de bron wilt bereiken, moet je tegen de stroom in gaan
Gebruikers-avatar
User

Endigo Vandane

631

Zo Nov 02, 2003 16:44

Roosendaal

door Endigo Vandane » Zo Mrt 19, 2006 23:16

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik een "tab-delimited text file" kan maken? (geen idee hoe zoiets in het nederlands heet)
Het schijnt dat mijn manier van inventories nogal wat werk oplevert voor Peeron.
Een beetje hulp zou zeer welkom zijn, ik heb namelijk totaal geen ervaring met de fijnere details van tekstverwerking en er zijn een paar sets die ik nog moet opsturen.
Gebruikers-avatar
User

Duq

8488

Dublin

door Duq » Zo Mrt 19, 2006 23:27

Endigo Vandane schreef:Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik een "tab-delimited text file" kan maken? (geen idee hoe zoiets in het nederlands heet)
Het schijnt dat mijn manier van inventories nogal wat werk oplevert voor Peeron.

'Tab-delimited" betekent dat je tussen de kolommen de [Tab] toets gebruikt ipv spaties.
Hoe maak je normaal je inventory? Als je een voorbeeldje hebt kan ik je makkelijker vertellen hoe je het anders kan doen.

Duq
Gebruikers-avatar
User

Endigo Vandane

631

Zo Nov 02, 2003 16:44

Roosendaal

door Endigo Vandane » Zo Mrt 19, 2006 23:43

Ik heb een tabel met vijf kolommen (Quantity, Ldraw #, Color, Part Name, Notes) die ik invul met de gegevens.
Ik kan je een voorbeeldje opsturen, maar daarvoor zou ik je Email ff moeten hebben. Het lukt me niet direct om dat via PB te doen.
Gebruikers-avatar
User

raised

Rang

premium

premium
708

Ma Jul 04, 2005 20:43

Mestreech

door raised » Ma Mrt 20, 2006 17:35

kan iemand mij in hemelsnaam uitleggen waaron dit soort draadjes steeds gesloten moeten worden? ik zie het nut er niet van in! de eerste "offtopic draad" was iets van 50 pagina's, de tweede 20, en nu deze, gaat die straks binnen 7 pagina's ook dicht ofzo? datzelfde geld trouwens voor "waar zijn wij nu helemaal mee bezig". ik snap echt niet waarom jullie (= de mods en admins) dit zo doen, terwijl de "nieuws voor 2006" draad nu al op 90 pagina's staat!

dit kan ik namelijk niet echt "gebruiksvriendelijk" meer noemen! wat ik nog het vreemdste vind trouwens, is dat alleen mods en admins die nieuwe draadjes mogen openen, terwijl ze 9 van de 10 keer gestart zijn door gewone Members, en als die een nieuw deel van de draad aanmaken, of een andere member doet dat, dan krijgt diegene wel weer op zijn kop!

wat is er nu zo erg aan een oud draadje met veel pagina's? dat is toch iets om alleen maar trots op te zijn?

(nee ik heb hier geen nieuw topic over gemaakt want dan zouden we onnodig moeilijk zijn gaan doen e.d.)

Gerbrand
Gebruikers-avatar
User

Rusty

14445

Di Aug 03, 2004 19:46

Emmeloord

door Rusty » Ma Mrt 20, 2006 17:49

Het "probleem" was dat nadat Duq een bericht had geplaatst waarin hij over een paar sterfgevallen in zijn familie(?) had bericht, er niemand daarna meer postte, dus is er besloten om een nieuw topic te maken...
Je kan nooit te veel Lego hebben, hooguit te weinig ruimte om het netjes op te bergen...

Wil je weten wat ik met mijn Lego doe?
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=Roestig
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26440

Meijel

door stuifzand » Ma Mrt 20, 2006 19:51

Raised schreef:kan iemand mij in hemelsnaam uitleggen waaron dit soort draadjes steeds gesloten moeten worden? ik zie het nut er niet van in! de eerste "offtopic draad" was iets van 50 pagina's, de tweede 20, en nu deze, gaat die straks binnen 7 pagina's ook dicht ofzo? datzelfde geld trouwens voor "waar zijn wij nu helemaal mee bezig". ik snap echt niet waarom jullie (= de mods en admins) dit zo doen, terwijl de "nieuws voor 2006" draad nu al op 90 pagina's staat!

dit kan ik namelijk niet echt "gebruiksvriendelijk" meer noemen! wat ik nog het vreemdste vind trouwens, is dat alleen mods en admins die nieuwe draadjes mogen openen, terwijl ze 9 van de 10 keer gestart zijn door gewone Members, en als die een nieuw deel van de draad aanmaken, of een andere member doet dat, dan krijgt diegene wel weer op zijn kop!

wat is er nu zo erg aan een oud draadje met veel pagina's? dat is toch iets om alleen maar trots op te zijn?

(nee ik heb hier geen nieuw topic over gemaakt want dan zouden we onnodig moeilijk zijn gaan doen e.d.)

Gerbrand

Dit hele verhaal wordt opgelost door een mod (modificatie) die in de toekomst toegevoegd wordt aan het forum. Oké? :)
Gebruikers-avatar
User

Brickbash

799

Do Mei 05, 2005 8:09

Daarlerveen [ Netherlands ]

door Brickbash » Ma Mrt 20, 2006 20:32

euhhh.. Zie even niet waarom daar een modificatie voor nodig is. :wink:

Aangezien zoals gezegt het nieuw in 2006 al wel 60 pagina's telt.. Waarom deze dan niet. :roll:

Mysql tabellen kunnen het wel aan.. phpBB ook.. Database wordt toch wel groot.. met f zonder nieuwe forums..

Maargoed just me 2 legoblokjes
Gebruikers-avatar
User

Rusty

14445

Emmeloord

Re: Slowchat 33 1/3

door Rusty » Ma Mrt 20, 2006 20:39

Brickbash schreef:Aangezien zoals gezegt het nieuw in 2006 al wel 60 pagina's telt.. Waarom deze dan niet. :roll:

Maargoed just me 2 legoblokjes

Ik citeer nog maar even de topicstart van deeltje 3(33 1/3)...

Duq schreef:Na mijn laatste post in slowchat 2 durfde blijkbaar niemand meer iets te schrijven, dus gaan we hier verder met een schone lei.

Duq

Had dus niets met het aantal pagina's te maken...
Je kan nooit te veel Lego hebben, hooguit te weinig ruimte om het netjes op te bergen...

Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26440

Meijel

door stuifzand » Ma Mrt 20, 2006 21:45

Precies, wat Rusty zegt, dit topic heeft een nieuw deel vanwege de reden die Duq aangaf.

Wat het opsplitsen van andere delen/reeksen betreft.
Vanwege de leesbaarheid, en vooral de archieffunctie is het soms handig om na een aantal pagina's een nieuw deel te maken. Simpelweg omdat sommige topics heel lang lopen. Een topic dat begonnen is in 2003 is voor een nieuwe bezoeker of een toevallige voorbijganger niet echt acteel meer. Dus, je bent een nieuwe bezoeker... Waar begin je te lezen?
Begin? Midden? Eind?
Bovendien is het een keuze die ooit gemaakt is.
En, moet ik zeggen, waar we ons de laatste tijd niet heel erg secuur meer aan houden :oops:. Dat komt ook omdat bijvoorbeeld zo'n topic als "nieuwe sets 2006" een flinke openingspost vergt met alle nieuwe sets erin. Da's best een heel werk. Doe je dat niet, dan krijg je allerlei posts met sets erin die iedereen allang gezien heeft.

Waarom een modificatie aan het forum?
Omdat je dan kunt instellen dat een topic na een x-aantal posts automatisch dicht gaat, en de eerstvolgende die een post wil maken een nieuw deel kan openen. Dit werkt op diverse fora heel goed.
Dan krijg je in ieder geval niet van die gevallen dat iemand een nieuw deel opent terwijl het oude nog loopt (hè Xano? ;)). Dat wil je al helemaal niet, want dan gaan bezoekers in twee topics zitten posten. En ja, dat doen mensen nou eenmaal ;)

Kortom, ons forum groeit. En groei betekent verandering, aanpassing. In die fase zitten we een beetje zeg maar.
En dat is ontzettend leuk, maar brengt ook af en toe wat "stuipjes" met zich mee.
Gebruikers-avatar
User

LegoTrucker

689

Di Apr 15, 2003 20:19

Breskens (Zld)

door LegoTrucker » Ma Mrt 20, 2006 21:57

:cheer: :feest: Morgen begint de lente :feest: :cheer:

Nu alleen het weer nog wat beter 8) (Als buitenvoetvolker vind ik dat wel tijd worden)
Maar zit er voorlopig nog niet in,zie KNMI

dinsdag 21 maart tot en met zaterdag 25 maart 2006
Af en toe zon en tegen het einde van de week een grote kans op regen. In de nachten lichte vorst, middagtemperaturen rond de 6 graden.
Verstuurd vanaf ASUS smartPC met windows 7
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26440

Meijel

door stuifzand » Ma Mrt 20, 2006 22:01

LegoTrucker schreef::cheer: :feest: Morgen begint de lente :feest: :cheer:

Die is toch al begonnen? Vanavond om 19.24u... heb ik tot vervelens toe de hele dag gehoord op de radio :D
En ook dat het weer er niet naar is :cry:
-ik ben het nu zat, ik wil de zon!-
Gebruikers-avatar
User

Sjeekie_Beekie

1089

Do Okt 28, 2004 14:08

Kaatsheuvel

door Sjeekie_Beekie » Ma Mrt 20, 2006 22:08

LegoTrucker schreef::cheer: :feest: Morgen begint de lente :feest: :cheer:

Nu alleen het weer nog wat beter 8) (Als buitenvoetvolker vind ik dat wel tijd worden)
Maar zit er voorlopig nog niet in,zie KNMI

dinsdag 21 maart tot en met zaterdag 25 maart 2006
Af en toe zon en tegen het einde van de week een grote kans op regen. In de nachten lichte vorst, middagtemperaturen rond de 6 graden.

Ik heb goed nieuws. De lente is vandaag al begonnen! :cheer: :feest:

Afbeelding
Op maandag 20 maart 19.26 begint in 2006 de astronomische lente: de zon staat dan precies boven de evenaar (equinox of lentepunt). Die begindatum valt niet altijd op de 21e van de maand, zoals vaak wordt gedacht. Sterker nog, voorlopig begint dit seizoen niet alleen in de natuur maar ook volgens de astronomen eerder. De komende decennia begint het seizoen vrijwel ieder jaar op 20 maart en vanaf 2044 komt zelfs de 19e maart als begindatum in de tabellen voor. In de 21e eeuw begint de lente behalve in 2003, alleen nog in 2007 en 2011 op 21 maart. Meestal is 19 maart de begindatum en pas na 2102 begint de lente weer vaker op 21 maart. Bron
Laatst gewijzigd door Sjeekie_Beekie op Ma Mrt 20, 2006 22:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
Weltrusten, tot morgen zonder zorgen!
Did you know?... On average, every person on earth has 62 LEGO bricks!
Gebruikers-avatar
User

Duq

8488

Dublin

door Duq » Ma Mrt 20, 2006 22:09

En komend weekend alweer zomertijd...

Wie weet er een goeie site voor het vergelijken van mobiele telefoons? Mijn abo is bijna op en ik wil iets nieuws uitzoeken. Ik zoek dus een site waar ik kan opgeven dat ik een telefoon wil met bluetooth en lange standby tijd, maar zonder mp3 speler en email.
Tips?

Duq
Gebruikers-avatar
User

LegoTrucker

689

Di Apr 15, 2003 20:19

Breskens (Zld)

door LegoTrucker » Ma Mrt 20, 2006 22:12

Sjeekie_Beekie schreef: Sterker nog, voorlopig begint dit seizoen niet alleen in de natuur maar ook volgens de astronomen eerder.

Laat ik nu vorige week in de krant gelezen hebben(weet het niet alles is waar in de krant 8) )
dat de natuur dit jaar achter loopt.
Verstuurd vanaf ASUS smartPC met windows 7
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26440

Meijel

door stuifzand » Ma Mrt 20, 2006 22:25

Sjeekie_Beekie schreef:Op maandag 20 maart 19.26 begint in 2006 de astronomische lente:

Oeps, ik zat er 2 minuten naast...
-waarom heb ik het ook niet even opgezocht-
-ja, en nou gaan wijzigen is ook raar-
no avatar
User

javanree

1897

Za Okt 25, 2003 23:18

door javanree » Ma Mrt 20, 2006 22:56

Duq schreef:En komend weekend alweer zomertijd...

Wie weet er een goeie site voor het vergelijken van mobiele telefoons? Mijn abo is bijna op en ik wil iets nieuws uitzoeken. Ik zoek dus een site waar ik kan opgeven dat ik een telefoon wil met bluetooth en lange standby tijd, maar zonder mp3 speler en email.
Tips?

Duq

Dunno, maar mijn Nokia 6021 klinkt als wat je zoekt... wel IR + BlueTooth, maar geen camera, MP3 ed nonsens. Er is er trouwens ook een met cam, maar ik wou goedkoop, simpel en degelijk. So far werkt alles naar behoren (standby bijna een week)
Gebruikers-avatar
User

moom

1250

Za Dec 13, 2003 22:41

door moom » Ma Mrt 20, 2006 22:57

LegoTrucker schreef:Laat ik nu vorige week in de krant gelezen hebben(weet het niet alles is waar in de krant 8) )
dat de natuur dit jaar achter loopt.
Hier niet, hoor. De sneeuwklokjes lopen al weer op hun laatste steeltjes, en de tuin staat al weken vol met krokussen en ander bolgespuis.
...en zo dragen we allemaal ons steentje bij.
Gebruikers-avatar
User

Rusty

14445

Emmeloord

door Rusty » Ma Mrt 20, 2006 23:06

Waarschijnlijk weer het slachtoffer geworden van een malafide eBay verkoper... Een paar 2006 sets gekocht en betaald en maar niets ontvangen. Ook geen reactie op mail. Dan maar een geschil geopend en toen kreeg ik te horen dat het "gisteren" was opgestuurd. Nu een week verder nog steeds geen Lego en de verkoper staat niet meer op eBay ingeschreven... :x

Gebruikers-avatar
User

raised

Rang

premium

premium
708

Mestreech

door raised » Di Mrt 21, 2006 18:43

Even een reactie van mij op stuifzand haar post op de vorige pagina van dit topic. het moest gewoon even.

stuifzand schreef:Precies, wat Rusty zegt, dit topic heeft een nieuw deel vanwege de reden die Duq aangaf.

oftewel: ik ik zeg hier in dit topic nu iets verschrikkelijks, misschien iets met sterfgevallen, en dan moet er een nieuw topic geopend worden? wft? een mod is er toch voor om topics levend te houden, dwz: dan had duq toch ook gewoon een nieuwe post kunnen neerzetten of iets dergelijks, waar hij begon over "hehe, bijna lente! lekker! en lego! ook leuk!" of weet ik veel wat? want dit is echt een motivatie van lik me vestje naar mijn idee!

stuifzand schreef:Wat het opsplitsen van andere delen/reeksen betreft.
Vanwege de leesbaarheid, en vooral de archieffunctie is het soms handig om na een aantal pagina's een nieuw deel te maken. Simpelweg omdat sommige topics heel lang lopen. Een topic dat begonnen is in 2003 is voor een nieuwe bezoeker of een toevallige voorbijganger niet echt acteel meer. Dus, je bent een nieuwe bezoeker... Waar begin je te lezen?
Begin? Midden? Eind?

de enige 2 belangrijke dingen in een topic, als dat topic iig gemoderate wordt, zijn pagina 1, waarin uitgelegd staat wat het topic is en wat het doet en wat erin gepost moet worden, en de laatste pagina, waarin de actuele discussie geplaatst is. als een nieuwe user die 2 pagina's heeft gelezen, moet hij gewoon instaat zijn om dan een normale post neer te zetten daar. dat moet-ie trouwens toch altijd, of het topic nu 2 pagina's heeft of 50...

stuifzand schreef:Bovendien is het een keuze die ooit gemaakt is.

beslissingen zijn er om, zodra dat nodig blijkt te zijn, te veranderen.

stuifzand schreef:En, moet ik zeggen, waar we ons de laatste tijd niet heel erg secuur meer aan houden :oops:. Dat komt ook omdat bijvoorbeeld zo'n topic als "nieuwe sets 2006" een flinke openingspost vergt met alle nieuwe sets erin. Da's best een heel werk. Doe je dat niet, dan krijg je allerlei posts met sets erin die iedereen allang gezien heeft.

Ik moet toegeven dat dat veel werk zou kosten, maar ik snap je motivatie niet helemaal enzo. nu is zo een post er toch ook niet? en hoor ik daar iemand over klagen? nee! en als iemand per ongeluk een foto plaatst die al een keer eerder geplaatst is, zijn de members hier sociaal genoeg om dat te melden en hem terug te wijzen naar de oude discussie, zodat die persoon meteen dat kan gaan checken.

stuifzand schreef:Waarom een modificatie aan het forum?
Omdat je dan kunt instellen dat een topic na een x-aantal posts automatisch dicht gaat, en de eerstvolgende die een post wil maken een nieuw deel kan openen. Dit werkt op diverse fora heel goed.

er zijn ook diverse fora die gewoon 100 pagina's hebben, dat werkt ook heel goed. ik denk niet dat je die modificatie moet doorvoeren, dat kan namelijk betekenen dat je midden in een zeer boeiende discussie zit en dan word er opeens automoatisch "slotje" gepost en dan sterft die hele discussie omdat die in het nieuwe topic niet aan de praat komt. dat vind ik dan enorm zonde. ik zou dan iig zeggen: neem als mods een richtlijn (dus 100 pagina's of iets dergelijks) en kijk dan of je een slotje kan plaatsen omdat het onderwerp even dood is of iets dergelijks. veel beter dan dat automatische gedoe!

stuifzand schreef:Dan krijg je in ieder geval niet van die gevallen dat iemand een nieuw deel opent terwijl het oude nog loopt (hè Xano? ;)). Dat wil je al helemaal niet, want dan gaan bezoekers in twee topics zitten posten. En ja, dat doen mensen nou eenmaal ;)

dat had eerlijk gezegd ook zo z'n charmes en liet de tekortkomingen in dat "sluiten van topics" zeer goed zien. jammer dat grote delen van die discussie (naar mijn weten iig) weg zijn...

stuifzand schreef:Kortom, ons forum groeit. En groei betekent verandering, aanpassing. In die fase zitten we een beetje zeg maar.
En dat is ontzettend leuk, maar brengt ook af en toe wat "stuipjes" met zich mee.

Het is heel fijn dat de "community" groeit en dat het forum ook groeit en dergelijke. dat vind ik zelf ook erg cool. maar ik zie echt het nut van deze aanpassingen niet. deze "stuipjes" worden door de admins en mods zelf gecreeerd naar mijn idee en niet door de members.

Gewoon maar weer eens wat hersenspinsels van mij,

Gerbrand
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26440

Meijel

door stuifzand » Di Mrt 21, 2006 18:47

Raised schreef:
stuifzand schreef:Dan krijg je in ieder geval niet van die gevallen dat iemand een nieuw deel opent terwijl het oude nog loopt (hè Xano? ;)). Dat wil je al helemaal niet, want dan gaan bezoekers in twee topics zitten posten. En ja, dat doen mensen nou eenmaal ;)

dat had eerlijk gezegd ook zo z'n charmes en liet de tekortkomingen in dat "sluiten van topics" zeer goed zien. jammer dat grote delen van die discussie (naar mijn weten iig) weg zijn...

Op de rest kom ik misschien later terug, maar dit is echt onzin.
Er zijn op dit forum op de 57.000+ posts misschien 40 berichten verwijderd.... En die zeker niet.
Gebruikers-avatar
User

Brickbash

799

Do Mei 05, 2005 8:09

Daarlerveen [ Netherlands ]

door Brickbash » Di Mrt 21, 2006 19:00

Stuifzand bedankt voor deze verheldering. Zo had ik er nog niet naar gekeken. :)
Gebruikers-avatar
User

raised

Rang

premium

premium
708

Mestreech

door raised » Di Mrt 21, 2006 20:44

stuifzand schreef:Op de rest kom ik misschien later terug, maar dit is echt onzin.
Er zijn op dit forum op de 57.000+ posts misschien 40 berichten verwijderd.... En die zeker niet.

mijn excuses hiervoor dan, ik kon mij iets dergelijks herrineren. soms laat het menselijk geheugen mij wel eens in de steek =P. daarnaast zijn mijn reacties zeker niet bedoeld om dit forum of zijn oprichters en admins en mods af te zeiken, ik vind het serieus een geweldig forum, maar naar mijn idee is "de dialoog" de manier om zo een forum goed te houden. ik ben zo eerlijk om, als ik van iets denk "hmm is dat nu wel nodig" om dat gewoon te melden en niet op te kroppen of wat dan ook. naar mijn idee werkt dat op geen enkele manier. Ik hoop dat je toch nog een reactie geeft op mijn vorige post, mocht je er nog genoeg tijd voor hebben en misschien net zoals ik last hebben van Studie Ontwijkend Gedrag =)

Gerbrand
Gebruikers-avatar
User

Erik Leppen

3573

Zo Jul 18, 2004 12:17

Almere

door Erik Leppen » Di Mrt 21, 2006 21:10

Om heel eerlijk te zijn vind ik het ook onzin dta topics worden gesplitst. Het is juist zo dat alles netjes bij elkaar staat als dat niet zou gebeuren: er zouden dan geen zes truck-trial topics zijn, maar slechts één, overzichtelijker kan bijna niet. Scheelt ruimte op de topiclijstpagina, ook nog eens.
Gebruikers-avatar
User

legomannetje

2700

Vr Okt 24, 2003 9:08

Highland

door legomannetje » Di Mrt 21, 2006 23:09

stuifzand schreef:Wat het opsplitsen van andere delen/reeksen betreft.
Begin? Midden? Eind?

En waar begint een nieuwe bezoeker een topic van maar 16 pagina's te lezen?
Begin? Midden? Eind?
Voor de leesbaarheid elk topic na 3 pagina's al splitsen?

Een optie om direct naar elke willekeurige pagina te kunnen gaan lijkt mij zinvoller dan topics onnodig te splitsen.

Ik ken fora met topics van meer dan 500 pagina's, dus technisch is dat geen probleem.
Kind 1: "Kijk een goederentrein"
Kind 2: "Nee, joh, dat heet een betere trein"
Gebruikers-avatar
User

defecto

1091

Di Sep 14, 2004 19:27

Zaandijk

door defecto » Wo Mrt 22, 2006 2:19

Het enige dat ik irritant vindt aan hele grote topics is dat het eeuwen duurt om naar een pagina bijvoorbeeld in het midden van het topic te gaan. Je kan alleen volgende/vorige pagina doen of in het begin in één keer een paar pagina's. Een dropdown met alle pagina's zou wel handig zijn.

Of heb ik al die tijd een optie over het hoofd gezien die dat al mogelijk maakt?
Gebruikers-avatar
User

Alexander

3147

Di Feb 08, 2005 15:36

Delft

door Alexander » Wo Mrt 22, 2006 8:01

ik stem voor standaard 40 antwoorden per pagina ipv 10. scheelt ook een hoop bladerwerk, :) (en een hoop minder pagina's ook)
..lego komt met de jaren.. wijsheid niet..
no avatar
User

victorb

2884

Di Feb 10, 2004 21:08

door victorb » Wo Mrt 22, 2006 10:33

gewooon instelbaar ik zou 100 instellen :D
Gebruikers-avatar
User

Erik Leppen

3573

Almere

door Erik Leppen » Wo Mrt 22, 2006 10:46

Alexander schreef:ik stem voor standaard 40 antwoorden per pagina ipv 10. scheelt ook een hoop bladerwerk, :) (en een hoop minder pagina's ook)

Resulteert in langere laadtijden, langer wachten dus, en daar heeft niemand zin in. :) Ik in elk geval niet 8)
Gebruikers-avatar
User

Xano

3312

Ma Feb 07, 2005 18:36

door Xano » Wo Mrt 22, 2006 14:27

Het probleem met een topic van 500 pagina's (om maar een voorbeeld te nemen) is dat het erg moeilijk zoeken is, als je een tijdje terug iets heb gelezen en je dat weer wilt opzoeken. Als je alles op elke 20 pagina's afsplitst, dan weet je wat meer waar je kan gaan zoeken.
Gebruikers-avatar
User

Erik Leppen

3573

Almere

door Erik Leppen » Wo Mrt 22, 2006 18:03

^Nee, want dan zijn het nog steeds 500 pagina's ;)
Gebruikers-avatar
User

Xano

3312

Ma Feb 07, 2005 18:36

door Xano » Wo Mrt 22, 2006 18:59

Erik Leppen schreef:^Nee, want dan zijn het nog steeds 500 pagina's ;)

Maar als je dan ongeveer weet in welk topic het was, dan houd je misschien een paar tientallen pagina's in plaats van een paar honderden over ;)
Gebruikers-avatar
User

puntcom

851

Ma Aug 23, 2004 15:44

door puntcom » Wo Mrt 22, 2006 21:22

Zo slow is deze chat niet meer :lol:

Ik heb trouwens een compu hier met een geweldig toetsenbord, de volgende tekens zitten er gewoon op

¡²³¤€¼½¾‘’¥×äåé®þüúíóö«»áßðø¶´¬æ©çµñ¿$ÐÆѵÇÁضÄÅÉÜÚÍÓÖ

Geen ascii-tabel meer nodig, maar in welke taal gebruiken ze eigenlijk þ en ð of Ð ?
Gebruikers-avatar
User

Duq

8488

Dublin

door Duq » Wo Mrt 22, 2006 22:07

puntcom schreef:Geen ascii-tabel meer nodig, maar in welke taal gebruiken ze eigenlijk þ en ð of Ð ?

IJslands.

Duq
Gebruikers-avatar
User

Erik Leppen

3573

Almere

door Erik Leppen » Do Mrt 23, 2006 10:06

In welke taal gebruiken ze eigenlijk het symbool "¿" ? :lol:
Gebruikers-avatar
User

Alexander

3147

Di Feb 08, 2005 15:36

Delft

door Alexander » Do Mrt 23, 2006 11:07

spaans
..lego komt met de jaren.. wijsheid niet..
Volgende