LegoHenkie schreef:
Als ze de LEGO maar laten staan! Daar zorgen we wel voor

LegoHenkie schreef:
eti schreef:Overigens was mijn punt vooral dat ik het een stuk minder belangrijk vind dan alles wat er verder in het regeerakkoord staat. Want eigenlijk loopt er niemand warm voor of er nou wel of niet drie provincies gaan fuseren.
Toen de gemeenten Katwijk en Valkenburg fuseerden hebben ze dat eventjes gedaan, maar in Valkenburg is het gemeentelijk kantoor na twee of drie jaar al weer gesloten. Uiteindelijk zijn die decentrale locaties toch te duur.eti schreef:Ik betwijfel of de afstand tot de burger echt groter wordt als de letterlijke afstand groter wordt. Het lijkt me beter als er in alle voormalige gemeenten (ook de reeds opgedoekte) een kantoor voor burgerzaken, inspraak etc. openblijft.
dip schreef:In Groningen is nog wel wat samen te voegen, dat zijn nog redelijk kleine gemeentes (qua inwoners en oppervlak).
Misschien dat het voor de regio Utrecht anders is, maar voor de regio Leiden/Alphen/Gouda is het wel een serieuze dreiging. Om een voorbeeld te geven: Valkenburg (ZH) was tot zes jaar geleden nog een eigen gemeente en heeft sindsdien heel veel voorzieningen zien verdwijnen naar Katwijk - en dat is nog niet eens de grootste plaats in de regio...eti schreef:De kleine kernen die voorzieningen kwijtraken, zijn allang geen eigen gemeente meer of dat nooit geweest.
BrickJohannes schreef:oooh is vlakbij me huis, maar nee ik was er niet bij.
JunkstyleGio schreef:Vandaag voor het eerst met Windows 8 gewerkt...
Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden; op sommige gebieden moet je namelijk wel op een heel andere manier de computer besturen.
LegoHenkie schreef:Ik heb 5 minuten Windows8 op mijn PC
LowLug lukt dus, nu de rest nog.
LegoMathijs schreef:LegoHenkie schreef:
Als ze de LEGO maar laten staan! Daar zorgen we wel voor
stuifzand schreef:Het ruikt hier naar Clearasil. Heel erg
aawsum schreef:stuifzand schreef:Het ruikt hier naar Clearasil. Heel erg
![]()
Spoiler:
thomassio schreef:ook jammer dat clearasil helemaal niet werkt.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten