Hier vind je bijvoorbeeld het testtopic, maar kan je ook vragen stellen aan de webmaster. Verder de uitleg over het forum enzo.
Gebruikers-avatar
User

maskedfly

305

Za Jun 22, 2013 14:47

Wateringen

Reacties van een gebruiker "onzichtbaar" maken

door maskedfly » Ma Nov 17, 2014 21:28

Inmiddels ben ik al meer dan een jaar een regelmatige bezoeker van Lowlug. De forumfunctie staat onder mijn favorieten en iedere dag kijk ik minstens drie keer naar interessante topics.

Af en toe kom je echter ook mede-lowluggers tegen die minder prettig/handig in de digitale omgang zijn. Het lijkt of ze al snel geneigd zijn om fel te reageren of bepaalde zaken als persoonlijk op te vatten. Het zullen vast en zeker in het echt hele vriendelijke mensen zijn, maar in de digitale wereld komen ze over als mensen met een voorliefde voor gemeenschap met mieren.

Ik vind dergelijke lui nogal vermoeiend en ik wil het liefst hun reacties niet meer zien. Dat zou een bezoek aan Lowlug nog fijner maken :wink:

Is dat mogelijk binnen dit forum?

Ik zag dat je een gebruiker als "vijand" kan opvoeren, maar het was mij nog niet direct duidelijk wat je daarmee kunt.

Mocht het niet standaard in het forum zitten, dan is er natuurlijk niets aan de hand. Wie weet dat ik in Google Chrome een scriptje kan bouwen dat bepaalde reacties verbergt.

Alvast bedankt voor een reactie!
Gebruikers-avatar
User

aawsum

Rang

premium

premium
4002

Ma Jan 08, 2007 21:14

Groene hart

Re: Reacties van een gebruiker "onzichtbaar" maken

door aawsum » Ma Nov 17, 2014 21:37

maskedfly schreef:Ik zag dat je een gebruiker als "vijand" kan opvoeren, maar het was mij nog niet direct duidelijk wat je daarmee kunt.

Het woord vijand klinkt een beetje naar, maar dit is inderdaad de manier..
Gebruikers-avatar
User

maskedfly

305

Za Jun 22, 2013 14:47

Wateringen

door maskedfly » Ma Nov 17, 2014 22:02

Dank voor de snelle reactie! En fijn om te lezen dat deze functie er dus al in zit!
Gebruikers-avatar
User

dip

Rang

premium

premium
5648

Wo Nov 23, 2005 11:33

Groningen

door dip » Ma Nov 17, 2014 23:21

Ik kan je uit ervaring vertellen dat het lezen van het forum er niet altijd makkelijker op wordt.

Besef me nu dat je dit bericht natuurlijk nooit te zien zal krijgen... :look:
Gebruikers-avatar
User

Rick2000nl

356

Di Dec 25, 2007 15:13

Almere

door Rick2000nl » Di Nov 18, 2014 22:39

Weet je we hebben een obsessie dat is Lego. Meningen verschillen vaak, en dat mag ook wel.

Maar om iemand (s reactie) te verbergen vind ik nogal ver gaan... Ik skip dat topic, en blijf gewoon zoveel mogelijk de reacties lezen. Maar goed ieder zijn meug.....
Gebruikers-avatar
User

stuifzand

Rang

Ambassador/Admin

Ambassador/Admin
26237

Ma Jan 27, 2003 19:04

Meijel

door stuifzand » Wo Nov 19, 2014 7:56

Ik heb dat op een ander forum ooit gedaan, puur omdat diegene mij de hele tijd kwetste en het team daar niks aan deed.
Het zorgde er voor dat ik zelf niet meer reageerde, want ik zag het niet. Dat gaf wel wat rust.

Als je die optie fijn vindt moet je 'm gebruiken, simpel as that.
Het heeft wel heel lang uit gestaan trouwens...Dus de eerste 10 jaar ofzo kon het niet eens.
Gebruikers-avatar
User

NXTchris

1708

Wo Sep 24, 2008 5:30

Swalmen (net boven roermond)

door NXTchris » Wo Nov 19, 2014 19:13

Ik heb geen problemen met bepaalde mensen hier maar mocht ik die wel hebben dan heb ik daar de ideale oplossing voor :slygrin:

Spoiler:
Alles is moeilijk, Totdat het simpel is.
Mijn youtube kanaal
Mijn Website
Gebruikers-avatar
User

legopapa

Rang

premium

premium
2744

Za Jun 26, 2004 10:57

Almere

door legopapa » Vr Nov 21, 2014 7:50

Ik heb deze "vijand" optie 1 keer gebruikt omdat ik de reactie van 1 persoon niet meer hoefde te lezen. Wat ik mij kan herinneren is dat je wel de mogelijkheid hebt om een niet-zichtbare post alsnog te lezen door deze specifiek aan te klikken. Dus op zich komt de leesbaarheid vam een topic niet perse in het gedrang.