Aanbiedingen, folders etc. Alleen voor iedereen toegankelijke aanbiedingen van winkels, dus geen particuliere aanbiedingen.

Toys R Us

Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
2871

Vr Jan 31, 2014 15:39

Re: Toys R Us

door Aangord » Vr Nov 04, 2016 11:43

leuk, maar hoeveel op voorraad? 2? 3?

Of krijg je na bestelling gelijk de welbekende mails? (niet op voorraad, bestellen, naleveren, geannuleerd, ooit krijg je je geld terug, jammer joh)
Oeh kijk, ik heb nu ook een onderschrift!
no avatar
User

Legomaster

2593

Wo Feb 05, 2003 17:36

Amsterdam Noord

door Legomaster » Vr Nov 04, 2016 12:43

Voorraad weet ik niet wel dat je 3 max. mag bestellen.
Let op mijn website is vernieuwd http://www.natuurfotograafmarcel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
User

Sonny

1105

Zo Sep 26, 2004 13:58

Maasbree

door Sonny » Vr Nov 04, 2016 16:13

Ik heb afgelopen weken ook een 8 tal orders geplaatst. Alle betaald via Paypal waar ruim voldoende saldo op staat. Bovendien is deze gekoppeld aan een bankrekening met ruim voldoende saldo en een creditcard. Betreft 1 bestelling hoorde ik niets. Waren 50 sets. Eerdere en latere bestellingen met diezelfde sets zijn wel geleverd. Ik vermoede al dat 50 stuks in 1 bestelling niet zo lukken en daar heb ik gelijk in gekregen. Maar ik was wel nieuwsgierig wat de reden was. Er was immers voor en na het plaatsen van de order wel geleverd dus er was voorraad genoeg. Krijg ik deze reactie:

Geachte meneer Bulk,

Hartelijk dank voor het contacteren van het service team van Toys"R"Us en Babies"R"Us.

Op grond van betaling (Mislukt PayPal Authorization) is uw bestelling geannuleerd.

Wij verontschuldigen ons teen zeerste voor he ontstane ongemak.

Voor verdere vragen staan wij u ook graag telefonisch ter beschikking.

Met vriendelijke groet

Bity Mehra

Uw Service Team
Toys“R“Us en Babies“R“Us

Dit is de grootste bullshit die er bestaat en ik ben dan ook geneigd om hierop te reageren met de mededeling dat ik graag mijn bestelling geleverd zie. Ik kan namelijk aantonen dat de sets op voorraad waren en dat er voldoende saldo via paypal beschikbaar was. Ook heb ik geen enkele mail ontvangen van hun of van paypal dat de 'autorisatie' mislukt is. De betaling is zelfs nog in behandeling als ik inlog op mijn paypal :freaked:
Gebruikers-avatar
User

WvdP

Rang

Site Admin

Site Admin
10855

Wo Dec 26, 2007 21:58

nabij Leiden

door WvdP » Vr Nov 04, 2016 21:08

Ik zou het gewoon eens doen. Als je sterk genoeg in je schoenen staat (en dat lijkt me toch het geval), waarom niet?
Stuur voor de gein ook eens een mailtje naar Radar of Kassa! of hoe die consumentenprogramma's ook heten. Dit soort praktijken mogen best eens openlijk aan de schandpaal genageld worden.
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
(Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett)
Gebruikers-avatar
User

ExtraKaas

253

Do Dec 10, 2015 14:49

door ExtraKaas » Za Nov 05, 2016 0:10

Sonny, was dat precies de mail die je kreeg? Wat een slordig opgestelde mail, vol spelfouten!
Dat geeft in mijn ogen aan dat het haastig is geschreven en geen standaard mailtje is. Dat is gek in dit geval, aangezien dergelijke problemen vaker voorkomen, mocht het 'echt' zijn.

Juridisch gezien is dit naar mijn mening een grijs gebied. De regel is aanbod en aanvaarding, waarbij de ene partij niet zomaar terug kan trekken. Een en ander kan wel worden beperkt in de welbekende algemene voorwaarden (die zo'n 99,9% van de consumenten accepteert zonder te lezen). Dat is logisch, maar de wet verondersteld wel dat je deze hebt gelezen. Nu beschermd de wet de consument wel behoorlijk met de zogenoemde zwarte en grijze lijst (bepalingen die niet mogen worden opgenomen in de algemene voorwaarden, maar daar valt zoiets dergelijks niet onder. Bovendien moet je ook maar kunnen bewijzen dat ze daadwerkelijk de boel lopen te flessen... (wie stelt, bewijst).

Dat gezegd hebbende; het is niet netjes, maar het is lastig voor een enkele consument om er wat aan te doen. Wat WvdP al zegt, je kan het melden bij een consumentenorganisatie. Die zullen er wel wat mee doen als ze maar genoeg klachten krijgen.
Gebruikers-avatar
User

Chibs

163

Zo Mei 03, 2015 9:00

door Chibs » Za Nov 05, 2016 14:13

Echter welke set heb je 50 keer in een order nodig als ik vragen mag? :look:
Gebruikers-avatar
User

merman

2316

Za Jul 01, 2006 14:17

Amsterdam

door merman » Za Nov 05, 2016 14:56

een webshop mag wel je order weigeren oa. omdat het aanvoelt als handel... En als je iets 50 keer bestelt riekt het hier wel naar.
I roared. And I rampaged...
Gebruikers-avatar
User

Jourianbax

Rang

premium

premium
517

Di Okt 07, 2014 15:53

Elshout

door Jourianbax » Za Nov 05, 2016 15:14

50 A-wing poly's zeker? :?
Heeft liever gratis bier dan gratis lego
Gebruikers-avatar
User

HJR-Holland

4486

Do Jul 17, 2003 19:00

Dordrecht

door HJR-Holland » Za Nov 05, 2016 15:57

Zou kunnen; ze zijn niet meer leverbaar...
my FLICKR account
Gebruikers-avatar
User

Sonny

1105

Maasbree

door Sonny » Za Nov 05, 2016 15:58

ExtraKaas, dat is een copy/past van de mail die ik heb ontvangen. Waarschijnlijk wordt de mail en telefoon gewoon door Duitse medewerkers behandeld en die doen gewoon hun best. Ik moest er wel om lachen. :lol: Er zijn Nederlanders die het slechter doen zullen we maar zeggen.

Ik heb in totaal geprobeerd om 110 dozen van 10654 te bemachtigen. En nog andere sets. Ondanks dat ik die van 50 niet heb ben ik best een tevreden mens :slygrin:
no avatar
User

perrush

296

Za Jan 24, 2015 13:29

door perrush » Za Nov 05, 2016 23:18

perrush schreef:
RetiredLegoSets schreef:En in de volgende e-mail vertellen ze je dat je ’m helemaal niet meer krijgt. Been there, done that... :(

dat zeiden ze bij mij in mijn eerste email al ... De mixel die ik erbij genomen had om aan 3 stuks te geraken is wel onderweg ... :notimpressed:

en volgende week weer te koop voor €80 in de duitse TRU winkels ... :look:
no avatar
User

Darkness4ever

22

Za Okt 01, 2016 17:18

door Darkness4ever » Zo Nov 06, 2016 10:18

Zie net dat ik donderdag een mail heb gehad dat de crawler crane is geannuleerd omdat het product niet meer leverbaar zou zijn.

Vreemd dat de Duitse website dan wel gewoon aangeeft dat deze set op voorraad en leverbaar is....
Volgens de nederlandse wet zou een webshop de bestelling niet eenzijdig mogen annuleren als het product gewoon leverbaar is dus heb maar eens de volgens mail richting de klantenservice getikt:

Beste Toys R us.

Ik ben nogal verbaasd over de annulering van het door mij bestelde artikel

Volgens de website was het artikel voorradig op het moment dat ik mijn bestelling plaatste.
Zondag 30 oktober ontving ik een mail dat het artikel helaas niet op voorraad was, maar dat het reeds bijbesteld was en binnen 2 tot 3 weken geleverd zou worden.

Vandaag zie ik dat ik op donderdag 3 November de onderstaande e-mail heb gekregen dat het artikel niet meer leverbaar is en is geannuleerd.

Tot mijn verbazing zie ik op uw Duitstalige website dat dit artikel gewoon op voorraad en leverbaar is
In de bijlage van deze mail een screenshot genomen op 6 November.

Mijns inziens heeft Toys R us mij als consument in dit geval misleid en overtreedt uw organisatie de Nederlandse wet door mij als consument het door mij bestelde artikel niet te leveren terwijl u wel de mogelijkheid heeft om het artikel uit te leveren.

Ik verwacht van u dat u mij het artikel alsnog tegen de overeengekomen prijs levert.
Gebruikers-avatar
User

mcdenbesten

Rang

premium

premium
1115

Zo Feb 14, 2010 23:02

Sliedrecht

door mcdenbesten » Zo Nov 06, 2016 10:39

Ik ben eigenlijk meer verbaasd over hoeveel rechten klanten vaak wel niet denken te hebben. Je bent bij je bestelling nu eenmaal akkoord gegaan met hun voorwaarden en daar staat toch een heel duidelijk verhaal. Teleurstellend? Ja natuurlijk, maar niets aan te doen tenzij n medewerker van hun medelij krijgt met dit hele verhaal... :raiseone:

Overigens snap ik al helemaal niet wat de Duitse webshop hiermee van doen heeft...
Er is een tijd om af te breken en een tijd om op te bouwen. - Ecclesiastes
MOCs
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
2871

door Aangord » Zo Nov 06, 2016 10:55

Volgens mij zijn er 3 opties bij firma list en bedrog.

1 Niks doen en af en toe toch bestellen en vaak niks krijgen.

2 gewoon weg firma list en bedrog links laten liggen boycotten. En dan ook met zijn allen.

3 allemaal en iedereen boze mails sturen en klachten indienen en radar in schakelen. Declare War! On toysrus / firma list en bedrog
no avatar
User

Darkness4ever

22

door Darkness4ever » Zo Nov 06, 2016 11:09

mcdenbesten schreef:

Ik ben eigenlijk meer verbaasd over hoeveel rechten klanten vaak wel niet denken te hebben. Je bent bij je bestelling nu eenmaal akkoord gegaan met hun voorwaarden en daar staat toch een heel duidelijk verhaal. Teleurstellend? Ja natuurlijk, maar niets aan te doen tenzij n medewerker van hun medelij krijgt met dit hele verhaal... :raiseone:

Overigens snap ik al helemaal niet wat de Duitse webshop hiermee van doen heeft...

Webshops kunnen dan wel eigen voorwaarden hebben, maar dat neemt niet weg dat ze aan de Nederlandse wetgeving moeten voldoen.
Wat de Duitse webshop betreft: Toys r us bediend de Nederlandse markt vanuit Duitsland. Contactgegevens van het bedrijf zijn voor Nederland en Duitsland hetzelfde en alle levering worden ook vanuit Duitsland gedaan. Dat het artikel op de Duitse website verkrijgbaar is geeft dus aan dat het bedrijf de mogelijkheid heeft om te leveren maar dit niet nakomt.
Waar staat trouwens in hun eigen voorwaarden dat ze een bestelling mogen weigeren wanneer een artikel gewoon op voorraad en / of na te bestellen is?
no avatar
User

Jtleegoo

57

Ma Mei 16, 2016 8:59

door Jtleegoo » Zo Nov 06, 2016 12:21

Beste darkness4ever, heeft u al antwoord van toysrus? Want ik heb precies hetzelfde gehad.

Ik ben benieuwd.
Gebruikers-avatar
User

Chibs

163

door Chibs » Zo Nov 06, 2016 12:24

sonny schreef:Ik heb in totaal geprobeerd om 110 dozen van 10654 te bemachtigen. En nog andere sets. Ondanks dat ik die van 50 niet heb ben ik best een tevreden mens : slygrin :

110 dozen van een set bestellen en dan hier gaan zitten zeuren als het je niet lukt. :notimpressed: Beetje triest.
Gebruikers-avatar
User

Sonny

1105

Maasbree

door Sonny » Zo Nov 06, 2016 16:38

Probeer mijn verhaal nog eens te lezen, blijkbaar snap jij het niet en wil jij mensen graag beschuldigen dat zij zeuren. Het is niet relevant of het 1 set is of 110 sets.

Net zoals andere gaat het er om op welke manier men mensen afscheept. Het zijn allemaal redenen die aantoonbaar niet waar zijn. Ik wil wel eens weten hoeveel mensen iets 'extra's' bestellen om een korting te krijgen. (10% bij aankoop van 3 artikelen) en dan juist het artikel dat zij willen niet geleverd wordt. Ik vrees dat er heel veel mensen zijn die met die extra's blijven zitten die ze normaal nooit besteld zouden hebben.
Gebruikers-avatar
User

Chibs

163

door Chibs » Zo Nov 06, 2016 17:23

Sonny schreef:Het is niet relevant of het 1 set is of 110 sets.

Dan zijn we het duidelijk niet met elkaar eens.

Ik reageer dan ook op jouw post & jouw gedrag, en niet op die van anderen of op het gedrag van Toys 'R Us. :gaap:
Gebruikers-avatar
User

legopapa

Rang

premium

premium
2744

Za Jun 26, 2004 10:57

Almere

door legopapa » Zo Nov 06, 2016 18:00

Zullen we het leuk houden hier .... thanks
no avatar
User

Darkness4ever

22

door Darkness4ever » Di Nov 08, 2016 9:38

Jtleegoo schreef:Beste darkness4ever, heeft u al antwoord van toysrus? Want ik heb precies hetzelfde gehad.

Ik ben benieuwd.

Heb inmiddels het volgende antwoord gehad:

Geachte meneer,

Hartelijk dank voor het contacteren van het service team van Toys"R"Us en Babies"R"Us.
Het gewenste artikel is erg geliefd. Hierdoor kan het zelfs bij nabestellingen van dit artikel voorkomen, dat het tussentijds weer uitverkocht is. De actualisatie van de website loopt systeemtechnisch niet synchroon met ons magazijn, vandaar kan het voorkomen dat het artikel langer als beschikbaar aangetoond wordt dan daadwerkelijk het geval is.
Echter Staat ook op onze Website bij Algemene Voorwaarden aangegeven, zolang de goederen niet verstuurd zijn zijn ze eigendom van Toysrus en kan bestellingen geannuleerd worden.

Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Absolute onzin wat ze hier aangeven want ze hebben op dit moment het product in de aanbieding op de Duitse website (en leverbaar) en volgens de bedrijfsgegeven wordt Duitsland en Nederland toch echt vanuit hetzelfde bedrijf gerunt.
http://www.toysrus.de/product/index.jsp?productId=47317891

Ik was er zelf toch al wel vanuit gegaan dat ze niet gaan leveren.
Ik koop de set vast nog wel een keer ergens, maar ik vindt het slecht hoe ToysRus de consument verleid met aanbiedingen om vervolgens het gunstig geprijste artikel waarvoor je de bestelling plaatste botweg te annuleren en hun zogenaamde algemene voorwaarden gebruiken om onder iedere plicht richting de consument uit te komen (die ze volgende de Nederlandse wet toch echt hebben).

Ik ga in ieder geval melding doen bij de consumenten bond omdat ik vindt dat dergelijke misleidende praktijken aangepakt moeten worden.
Tevens heb ik nog een laatste mail richting de klantenservice van ToysRus gestuurd.

Beste ....

Het is prima dat u algemene voorwaarden heeft, maar uw algemene voorwaarden voldoen mijns inziens niet aan de Nederlandse wetgeving.

Volgens de Nederlande wet heb ik als consument het recht om het product geleverd te krijgen op het moment dat ik een koopovereenkomst aanga.
Ik heb als consument een bestelling geplaatst aan de hand van de beschikbaarheid en de prijsstelling op uw website waarmee ik als consument zijnde een koopovereenkomst met uw bedrijf ben aangegaan.
Ik moet als consument akkoord geven op uw algemene voorwaarden anders kan ik bij uw bedrijf geen bestelling doen. Mijns inziens probeert uw bedrijf met de gestelde algemene voorwaarden zicht te ontdoen van de wettelijke verplichtingen waar u zich als bedrijf aan te houden heeft.

Als het product tussentijd is uitverkocht is heb ik geen moeite om te wachten tot uw bedrijf weer voorraad heeft om het artikel wel te leveren.

Echter zie ik op dit moment nog steeds op uw Duitstalige website dat het artikel beschikbaar is bij uw bedrijf.

Ik zie mij genoodzaakt dit te melden bij Nederlandse consumenten bond.

Persoonlijk was dit de eerste en tevens ook de laatste keer dat ik iets bij uw bedrijf besteld heb.
Gebruikers-avatar
User

Jourianbax

Rang

premium

premium
517

Di Okt 07, 2014 15:53

Elshout

door Jourianbax » Di Nov 08, 2016 9:49

Jij hebt ook gewoon het recht om van de volledige aankoop af te zien wanneer 1 product niet leverbaar is. Dit zijn dezelfde rechten als het bedrijf die ook van een verkoop af kan zien. Ze zijn alleen strafbaar wanneer ze wel je geld houden.

Wens je veel succes bij de consumentenbond, maar je gaat er niet ver mee komen vrees ik. Je kan niet eisen dat een bedrijf spulletjes levert. Dan heb je aan TLG nog een slechtere partij :lol:
Heeft liever gratis bier dan gratis lego
Gebruikers-avatar
User

Large

Rang

premium

premium
3064

Ma Aug 01, 2011 11:46

Die Haghe

door Large » Di Nov 08, 2016 9:52

Lees dit topic eens goed door en je zult zien dat dit hele verhaal zich regelmatig herhaalt.
"Duizend bommen en granaten..!"
-Kapitein Haddock

https://instagram.com/largebricks/
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
2871

door Aangord » Di Nov 08, 2016 10:23

Gezien de berichtgeving in dit topic over toysrus bestellingen het afgelopen jaar, (waar Large ook naar refereert) en wat ik lees, ik lees alles ALLES op aanbiedingen....

Ik bestel gewoon niet daar, ik heb toch 90% kans op teleurstelling gezien andermans ervaringen.
Vandaar ook mijn kritische opmerking eerder op deze pagina.

Dus gaan we met zijn allen boycotten of wat?
Want zeuren dat je bestelling niet geleverd word snap ik, is fokkin irritant, maar hier bij toysrus nu niet meer onverwacht of zo. :notimpressed:

(ff aparte bestellingen van 110x een blokjes set buiten beschouwing gelaten. Dat is overal een probleem)
no avatar
User

Darkness4ever

22

door Darkness4ever » Di Nov 08, 2016 10:47

Jourianbax schreef:Jij hebt ook gewoon het recht om van de volledige aankoop af te zien wanneer 1 product niet leverbaar is. Dit zijn dezelfde rechten als het bedrijf die ook van een verkoop af kan zien. Ze zijn alleen strafbaar wanneer ze wel je geld houden.

Wens je veel succes bij de consumentenbond, maar je gaat er niet ver mee komen vrees ik. Je kan niet eisen dat een bedrijf spulletjes levert. Dan heb je aan TLG nog een slechtere partij :lol:

Rechten en plichten voor de consument en het bedrijf zit wel wat verschil in.
Als consument heb je 2 weken bedenktijd, maar een bedrijf is in principe verplicht om te leveren tenzij er aantoonbaar een onjuiste prijs gesteld is (bijvoorbeeld een prijs van 5 euro inplaats van 100 euro) of omdat een product niet meer op voorraad is en echt niet meer leverbaar is omdat het door de verantwoordelijke fabriek niet meer in productie is.

De consumentenbond kan een bedrijf terecht wijzen en ook boetes opleggen wanneer een bedrijf consumenten misleid en de wet niet naleeft.

Echter doet de consumenten bond niets op het moment dat er te weinig klachten binnen komen.
Dus op het moment dat niemand dit soort dingen meld dan schieten wij er als consument inderdaad niets mee op.

Ik zou dus zeggen: zoveel mogelijk melden en ToysRus verders boycotten.

Als consument kan ik trouwens wel degelijk van een bedrijf eisen dat er gelevert wordt, maar bedrijven proberen er via de mail of de telefoon makkelijk onderuit te komen.
Als consument zou je dan naar de rechter moeten om je gelijk te halen.
Dat is allemaal weer lastig en tijdrovend en niet de moeite waard wanneer je het over een doosje lego hebt.

Ik ben er verders klaar mee, dus ga er ook geen woord meer aan vuil maken.
Gebruikers-avatar
User

dip

Rang

premium

premium
5648

Wo Nov 23, 2005 11:33

Groningen

door dip » Di Nov 08, 2016 13:56

De consumentenbond kan geen boetes opleggen, zouden ze wel willen hoor...
Gebruikers-avatar
User

ExtraKaas

253

door ExtraKaas » Di Nov 08, 2016 14:44

Ik heb even de algemene voorwaarden (AV) van Toys R Us doorgenomen, aangezien er inderdaad een geldige koopovereenkomst gesloten lijkt te zijn. (basisrecht aanbod en aanvaarding). Art. 6:237 (de bekende grijze lijst), sub D geeft aan dat een bepaling in de AV vermoed wordt onredelijk bezwarend te zijn:

dat de gebruiker van zijn gebondenheid aan de overeenkomst bevrijdt of hem de bevoegdheid daartoe geeft anders dan op in de overeenkomst vermelde gronden welke van dien aard zijn dat deze gebondenheid niet meer van hem kan worden gevergd;

Simpel gezegd: Een verkoper mag niet in zijn AV opnemen dat hij niet gebonden is aan zijn aanbod wanneer de koper deze heeft geaccepteerd. Dat lijkt hier het geval te zijn.

Echter, Toys R Us ontwijkt dit door het volgende op te nemen in haar AV:
Via de online-shop wordt de klant uitgenodigd om een aanbod tot het afsluiten van een koopovereenkomst te doen. Met het verzenden van de bestelling of met een telefonische bestelling door een klant komt de overeenkomst nog niet tot stand. De klant ontvangt per e-mail een bevestiging van de ontvangst van de bestelling (“Bevestiging bestelling”). Dit is zowel bij bestellingen via de online-shop als ook bij telefonische bestellingen het geval. Deze bevestiging van de bestelling is geen aanvaarding van het aanbod, maar dient slechts ter informatie, om de klant te informeren, dat de bestelling door Toys“R“Us is ontvangen.

De overeenkomst met Toys“R“Us komt tot stand, als Toys“R“Us het aanbod van de klant aanvaard. Bij klanten die als communicatiemiddel een e-mailadres hebben aangegeven, wordt de verklaring omtrent de aanvaarding van het aanbod afgegeven op het moment dat Toys“R“Us de verzending van de goederen per e-mail tegenover de klant bevestigd. Bij klanten, die geen e-mailadres hebben aangegeven, vindt de aanvaarding van het aanbod door middel van levering van de goederen aan de klant plaats.

Indien uw bestelling in meer dan één pakket wordt verzonden, kan het voorkomen, dat u voor elk pakket een eigen bevestiging van de verzending ontvangt. In deze gevallen komt met betrekking tot elke bevestiging van de verzending een separate koopovereenkomst over de in die bevestiging van de verzending vermelde producten tot stand.

Simpel gezegd: Toys R Us zegt dus pas een koopovereenkomst te hebben gesloten wanneer zij 'het aanbod van de klant aanvaard', een omgekeerde wereld dus. Juridisch gezien zegt Toys R Us dat niet zij een aanbod hebben gedaan, maar de koper. Ik ben erg benieuwd of een dergelijke constructie stand houdt bij de rechter. Deze constructie is mij echter erg onbekend en ik ben dit ook niet tegen gekomen tijdens mijn studietijd (anderhalf jaar geleden afgestudeerd).

De consumentenbond kan niet veel doen, dat is namelijk geen erkende organisatie waarop jij je juridisch recht kan halen.
De GeschillenCommissie is dat wel. Ik raad je aan om dit traject te volgen, mocht je er iets tegen willen ondernemen.
https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/thuiswinkel/
no avatar
User

Darkness4ever

22

door Darkness4ever » Di Nov 08, 2016 15:05

Ben wat in de war met namen. Het is inderdaad niet de consumenten bond echter de consuwijzer wat een overheidsloket van de ACM is.
https://www.consuwijzer.nl/over-ons

ACM kan wel in actie komen en boetes opleggen tegen bedrijven die de regels niet naleven.
Gebruikers-avatar
User

ExtraKaas

253

door ExtraKaas » Di Nov 08, 2016 15:24

Ja, dat kan de ACM wel inderdaad, maar dat doen ze niet zomaar... Ze moeten wel eerst een onderzoek doen. Dat is meer iets voor de langere termijn en in het algemeen (dus voor de grote groep).

De ConsuWijzer geeft je echter alleen advies. Die zal waarschijnlijk doorverwijzen naar De Geschillencommissie :wink:, die kan je individuele klacht behandelen.
no avatar
User

evdberg

632

Zo Aug 10, 2003 16:24

door evdberg » Di Nov 08, 2016 17:44

Dus bij Toys'r'us werkt het als volgt: Zou jij deze mooie Lego set voor €60 willen kopen i.p.v. €100? Zo ja, doe maar een aanbod door het te bestellen en te betalen. Nou, bij nader inzien waren er wel heel veel mensen die dit een interessante prijs vonden, dus wij gaan toch maar niet akkoord met je aanbod ...
no avatar
User

mezzin

51

Wo Okt 19, 2016 16:16

door mezzin » Wo Nov 09, 2016 14:06

Dus mijn bestelling is binnen mijn mooie Tie UCS set prima prijs dat wel maar hoe hij binnen gekomen is. Ben ik blij dat ik niet geef om de doos maar wat was die aangedaan. Nu een beetje netjes gemaakt maar goed netjes is anders :freaked:

Tijd om hem in elkaar te zetten.
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
2871

door Aangord » Wo Nov 09, 2016 15:36

:what:

omg

je hebt zowaar een bestelling binnen?

======

dan niet gaan zeuren om de doos he, je hebt je lego überhaupt

(sarcasme bedoelt :look: :duim: )
no avatar
User

mezzin

51

Wo Okt 19, 2016 16:16

door mezzin » Wo Nov 09, 2016 15:46

Ik snap het mijn issue is natuurlijk ondergeschikt aan alle andere :fluiten: maar goed eens ik heb tenminste wat binnen gehad yahhhhhh :omg: :duim: :omg: :duim: :omg: :feest: maar dan nog de doos is nog steeds aardig door de mangel gehaald. :what: maar de conclusie ze sturen dus wel af en toe een pakketje af. It something :duim: Laten we ze niet aan een hoge standaard houden voor producten van meer dan 100! euro
no avatar
User

perrush

296

Za Jan 24, 2015 13:29

door perrush » Wo Nov 09, 2016 18:20

Niet te geloven. Vorige week mijn order van de 42042 vanuit ToyRus.nl gecancelled .... vandaag ...

---------------
Sehr geehrter Kunde,

vielen Dank für Ihren Einkauf bei Toys"R"Us / Babies"R"Us.

Leider sind einige oder alle Artikel Ihrer Bestellung nicht lieferbar. Diese Artikel wurden deshalb aus Ihrer Bestellung storniert.
STORNIERTE ARTIKEL
Bestellnummer : xxxxxxxxxx
Artikelnummer : xxxxxxx
Artikel : LEGO Technic - 42042 Seilbagger
Menge : 1
Preis : 79,98€
----------------
no avatar
User

Darkness4ever

22

door Darkness4ever » Wo Nov 09, 2016 23:14

En volgens de website nog steeds leverbaar :fluiten:
Gebruikers-avatar
User

Brick Rebel

Rang

premium

premium
587

Zo Mrt 06, 2016 21:41

Utrecht

door Brick Rebel » Do Nov 17, 2016 18:39

Afbeelding

Overigens nog nooit issues gehad met bestellen :) :duim:
Gebruikers-avatar
User

Aangord

Rang

premium

premium
2871

door Aangord » Do Nov 17, 2016 20:50

Haha, grappig, nou ik trap er niet in :)
Gebruikers-avatar
User

KlaasK

Rang

premium

premium
476

Za Feb 14, 2015 11:38

Tholen

door KlaasK » Vr Nov 18, 2016 14:05

Brick Rebel schreef:Afbeelding

Overigens nog nooit issues gehad met bestellen :) :duim:

Ik klik op "Nu besparen", maar hij doet het niet...
Is dat symbolisch? ;)
Elke MOC begint met één steentje.
no avatar
User

Legomaster

2593

Amsterdam Noord

door Legomaster » Vr Nov 18, 2016 14:08

ik heb 4 sets besteld en 1 is tijdelijk niet leverbaar duurt 3 weken maar de rest wie weet morgen al in huis
Let op mijn website is vernieuwd http://www.natuurfotograafmarcel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
no avatar
User

Legomaster

2593

Amsterdam Noord

door Legomaster » Ma Mei 01, 2017 12:12

Tot 7 mei 20% korting op Lego starwars.
Minimaal bij aan koop van 30 euro.

http://www.toysrus.nl/family/viewall/in ... tore=TRUNL
VorigeVolgende